זה לא סוד שלטרול קרייגסליסט לעבודות כתיבת תוכן (או להסתמך על עבודה מעלה כדי למצוא לקוחות גדולים) היא לא הדרך הטובה ביותר לבנות עסק בכתיבה בחינם. האצלת חלק מהתוכן שלך – כתיבה לחברת SEO או חברת תוכן מהימנה היא אחד החיים היעילים והטובים ביותר – היא פריצה של פריצות לשיווק תוכן. אם אתה מחפש עבודה בכתיבה עצמאית, עליך לכתוב את סוג התוכן שאתה מחפש. אתה רואה הופעה שמשלמים בצורה גרועה עבור SEO וכתיבת תוכן ואז אתה מחפש את האנשים הנכונים עם ניסיון בכתיבת תוכן ויכולת לעשות את זה.

השימוש בכלי כתיבת תוכן אינו מוגדר על ידי הפוך לכותב תוכן טוב יותר

אך הוא יעזור לך לעבוד ביעילות רבה יותר, כך שתוכל להשקיע יותר זמן בתוכן בפועל – כתיבה. הקפד לרשום את התוכן שלך – כישורי כתיבה, מיומנויות וכל דבר אחר הקשור למשרה הכותבת תוכן.

מחבר של תוכן דיגיטלי אמור להיות מסוגל גם ליצור תוכן שניתן למצוא באמצעות חיפוש מקוון ולשלב שיטות עבודה מומלצות ומדיניות

אם אתה רוצה לשלם עבור שירות כתיבה שבוחר רק את הכותבים הכי מוכשרים ויצירתיים ביותר, ואתה צריך לכתוב תוכן באיכות גבוהה עבור מסע הפרסום הבא שלך לשיווק תוכן, אתה צריך מחבר שידרוג אותך, אבל היה סמוך ובטוח שתמצא מישהו שיטפל בפרויקט. הבחירה הטובה ביותר למצוא מחברים ב- Upwork, במיוחד אם ברצונך לשלם עבור תוכן – שירותי כתיבה כמו Google Docs, WordPress או Tumblr ומחברים שרוצים להעלות, לעצב ולפרסם את התוכן שלך באתר שלך.

כותבי תוכן שמכירים גם שירה יכולים למלא את האתר שלך בפרוזה ובשירה אם אתה רוצה תיאור מוצר, אך לא יחרוג מכך.

תוכל למצוא ולהשוות מומחים לכתיבת תוכן מוסמכים ביותר על ידי חיפוש מה אפשרי

ותוכל להשתמש בשירותים אלה כדי לשכור כותבי תוכן שיוכלו לכתוב עבורך. אז הנה מה שאתה צריך עבור סופר SEO ומה אתה יכול לכתוב לתוכן, אך אל תשכח אילו כישורים יש להם. פלטפורמה יכולה להיות פלטפורמה לכתיבת תוכן, כאמור במאמר זה, או לסוגים אחרים של תוכן, כגון פוסטים בבלוג.

מחבר של תוכן דיגיטלי שונה מקופירייטר, אך הם יכולים גם לכתוב עבור כותבי הצעות ומנהלי שיווק בכל מיני מקומות.

כשאתה שוכר קופירייטר עצמאי או כותב תוכן, התייחס אליהם כחלק מהצוות שלך. שקול גם לשכור מחבר תוכן דיגיטלי, כגון כותב בלוג או כותב מדיה חברתית.

אסטרטג תוכן יכול גם להיות כותב תוכן, אם כי הוא יכול גם להשתלט על כתיבה, מכיוון שהוא אחראי על כל יצירת התוכן והשיווק.

בהתחשב באורך התוכן

קופירייטרים יוצרים תוכן קצר יותר, בעוד כותבי תוכן כותבים תוכן ארוך יותר. מסיבה זו, מיקור חוץ של תוכן לשירות כתיבת תוכן מכובד יכול להוות כלי מדהים עבור משווקי תוכן. כדי לבצע את עבודתו, כותב תוכן יכול ליצור תוכן על בסיס ביטויי מפתח ולעודד אנשים להזין מילות מפתח רלוונטיות.

אם תמלא אחר העצות במאמר זה

תזמין את כותב התוכן הטוב ביותר עבור העסק שלך. כותבי תוכן מבינים את החשיבות של שיווק תוכן וחשיבותו למותג החברה. אתה משתמש בסגנון הכתיבה האישי שלך כדי ליצור תוכן התואם את המותג של החברה שלך. באמצעות שכירת כותבי תוכן מקצועיים תוכלו להחזיק תכנים שכובשים את לב הקהל ומראים להם מי אתם באמת כחברה!

כדי באמת למסמר את קמפיין השיווק שלך עם תוכן, עליך להזמין כותב תוכן שיש לו ניסיון בסוגים שונים של תוכן ויכול להתמקד יותר במסר מאשר רק תבניות למידה. כתיבת תוכן איכותי היא אכן אחת המשימות העיקריות של כותבי התוכן, לא חסרים אנשי מקצוע שיכולים ליצור תכנים נהדרים לאתר החברה שלך, לבלוג, למאמרים באתר ולתכנים שיווקיים. כותבי תוכן, כמובן, מתמחים בכתיבת תוכן, אך הם יכולים לנוע בין פוסט בבלוג טיפוסי לאתר. בין אם מדובר בבלוג, מאמר באתר או תוכן שיווקי, כותבי תוכן האינטרנט של גודו מאומנים ליצור עותקים בהתאמה אישית מלאה לקהל מקוון.

אם אתה באמת רוצה ללמוד עוד על איך להתחיל לכתוב תוכן וכתיבה עצמאית, שים לב למה שיש למשתמשים ולקוחות שלך לומר על העבודה שלך.

גלה מדוע כותבי גודו הם הבחירה הטובה ביותר עבור התוכן המקוון שלך על ידי שלח אלינו היום דוא"ל וברר איזה תוכן שווה לקרוא ולמה כדאי לכתוב עליו

בדקנו את מחברי תוכן קבוע ביכולתם לכתוב תוכן SEO ידידותי, מרתק ומרתק. סופרים אלה יודעים ליצור תוכן איכותי; יש להם ניסיון בקופירייטינג ב- SEO; והם יודעים בדיוק כיצד ליצור תוכן כך שיהיה קל לקריאה, רלוונטי ורלוונטי לשוק שאליו אתה מכוון. עליהם להיות בעלי ידע להוסיף פסקאות וכותרות עם מילות מפתח לאופטימיזציה של מנועי חיפוש, לוודא שהרכבם ברור, להגיע לשוק היעד שלהם וכו '