כתיבה שיווקית

ראה כיצד להתחיל בשיווק באמצעות תוכן, גם אם אינך יכול לכתוב טוב או לבזבז הרבה כסף.

בשלב הבא

ראה כיצד תוכל לשפר את החזר ה- ROI שלך לשיווק תוכן והשתמש בתבניות קופירייטינג כדי להתחיל. בינתיים אשמח אם תוכלו להציץ בספרי ולקבל השראה מכמה דוגמאות לשיווק תוכן B2C ו- B2B. דוגמאות שיווקיות אלו של חברות ברחבי העולם יעזרו לך למצוא דרכים חדשות לא רק ליצור יצירתיות, אלא גם ליצור תוכן שיווקי מעורר השראה משלך כדי לזכות בהובלות ומכירות.

אם תתבקש לספק את התשומות שלך לגבי תוכן שיווקי, אני מקווה שזה יעניק לך הבנה טובה יותר מדוע משווקים אומרים מה הם עושים ולמה הם מבקשים ממך לעשות את זה.

אם מוטלת עליך המשימה לכתוב תכנים שיווקיים

אני מקווה שזה יעזור לך בפעם הבאה שתצטרך לכתוב אותם. אם אתה עובד בתפקיד טכני במחלקת השיווק של החברה שלך ומתבקש לקרוא או לכתוב חומר שיווקי, עליך לבצע את הטיפים הבאים. אני מקווה שתובנה זו בכתיבת העותק השיווקי שלך תעזור לך להבין כיצד השיווק מתקבל על ידי עמיתייך ואנשים המבקשים ממך לשתף פעולה במשהו.

אם אתה חושב ששיווק לא מתאים לך

יש דרכים פשוטות וחכמות לשווק את הכתיבה הפרילנסרית שלך. אתה יכול בקלות להפיץ את כישורי הכתיבה שלך ולגשת לשיווק תוכן בקלות רבה בתקציב מוגבל. אם אתה זקוק לתוכן אינפורמטיבי וקידומי מכירות, אתה יכול להסתמך על שירותיהם של קופירייטרים לצורך שיווק דיגיטלי. אם אתה רוצה להיות סופר טוב יותר וללמוד כיצד למצוא דרכים לפרסם פוסטים של אורחים, התחל עם שיווק תוכן.

סוג המכתב השיווקי שאתה צריך לדעת צריך להתבסס אם אתה רוצה שם שיווקי או רואים עצמך מומחה

כדי לחדד את כישוריכם וללמוד כיצד לכתוב עותק שיווקי טוב, עליכם להבין בדיוק מהו שיווק וקופירייטינג. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על האופן בו אני כותב עותקים שיווקיים המשלבים את אמנות הפסיכולוגיה השיווקית עם עותקים המעסיקים את הקהל שלך ומניעים אותו להמיר את דתם.

התמחות בכתיבת תוכן כוללת מגוון של סגנונות כתיבה

מכיוון שמחברים יודעים מה יכול לעסוק בצורה הטובה ביותר בקהל היעד שלך ולקדם בהצלחה את המוצר או השירות שלך. תפקידכם לכתוב את מה שאתם מספרים, ואתם חייבים להיות מסוגלים לכתוב את זה באופן שפונה לא רק לקורא אלא גם לקהל שלכם.

זו אחת הסיבות לכך שכל כך הרבה חברות מעדיפות להשתמש בשירותים לכתיבת דוחות שנתיים על מנת שתהיה להם אפשרות לכתוב למקצוענים שיודעים את אמנות הכתיבה ואת עומקה

מחברים יודעים ליצור תכניות שיווק שמראות ללקוח שהוא יכול להיות מאחורי החברה או המוצר המשווק. משווקים שהם גם כותבים טובים יודעים להשתמש בכישורי הכתיבה שלהם לקידום המותג או המוצר העסקי.

אם אתה לא רוצה לכתוב הרבה

אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור לך להיכנס לשיווק תוכן היא פשוט להשתמש במדי תוכן אחרים. ישנן דרכים רבות לעשות את זה, גם אם זה מעט כסף – כסף ורע לך לכתוב על זה, אבל אין שום דבר רע לעשות את זה עם מה שכבר יש לך. אפשרות נוספת היא להפנות מחדש תכנים ממדיות אחרות, כגון מגזינים, עיתונים, בלוגים, אתרים ומדיה חברתית, אם כבר בבעלותך. ללא אסטרטגיה דיגיטלית יציבה שיכולה לעזור, הארגון שלך מחמיץ את ההזדמנות לשלוט באומנות כתיבת טקסטים של מכירות ושיווק.

בנוסף, אתה עשוי לחשוב שאתה זקוק להרבה כסף כדי להתחיל בשיווק תוכן. ראוי לציין שאם אתה רוצה להוציא כסף על זה, הוצא אותו על יצירת תוכן וקידומו.

אז, פיצחו, קנו תוכנות שיווק איכותיות, קראו איך לכתוב, והתחילו לכתוב. כתיבת מאמר היא כולה אמינות, אז תסתדר וכתוב כמה שיותר מאמרים.

ישנם שני סוגים של עותקים שתוכל לבקש מקופירייטר ליצור

עותקי מכירה ושיווק. כקופירייטרים שיווקיים אתה מחליט איזה סוג של עותקים אתה רוצה לכתוב על בסיס מדע. קופירייטרים משתמשים במודיעין שיווקי וביצירתיות: הם מנתחים חיפושים מובילים והופכים אותם לפיסות שיווק.

עופרת

ייצור תוכן דורש שיווק מדויק, מכיוון שהאנשים העוסקים בפעילות זו חייבים להיות מודעים לאופן בו הם מכוונים לשווקים, לנישות ולקהלים הרצויים. בהגדרה, מחבר שיווק צריך גם להבין היטב מה המשמעות של שיווק כיום ועליו להיות מוכן לעשות עוד יותר כדי להבין את התוכן שהוא הולך לכתוב עליו. אם אתה רוצה לדעת יותר על אסטרטגיית השיווק של החברה שלך וההשפעה שלה על השוק, אתה צריך את החברה.

דילוג לתוכן