10 סיבות מדוע כדאי להשקיע בשיווק חיפוש בתשלום
גוגל אדוורדס הוא הכלי הפופולרי ביותר לשיווק חיפוש בתשלום עבור עסקים קטנים. זוהי דרך חסכונית להרחיב את העסק שלך ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים.
זוהי דרך קלה להתחיל עם פרסום בתשלום בגוגל. אתה לא צריך להוציא הרבה כסף מראש, אתה יכול להתחיל עם תקציב של $5 ליום ואז להגדיל את התקציב היומי שלך לפי הצורך.
שיווק חיפוש בתשלום הוא דרך מצוינת לפרסם בגוגל עבור עסק קטן. זה לא רק על הוצאת השם שלך החוצה, אלא גם על הכנסה. להלן 10 סיבות מדוע כדאי לך להשקיע בשיווק חיפוש בתשלום עבור העסק הקטן שלך:
1) זה עוזר לך לדרג גבוה יותר ב-SERPS
כדי לשמוע עוד מידע על פרסום בגוגל לעסק קטן באפשרותך לבקר באתר bemarketing.co.il
2) אתה יכול למצוא לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות המדויק שלך
3) תוכל להגיע ליותר אנשים עם מסע פרסום אחד בלבד
4) מודעות PPC זולות יותר מצורות פרסום אחרות (כגון מודעות מודפסות, מודעות טלוויזיה וכו')
עבור פרטים מורחבים על פרסום בגוגל לעסק קטן וניהול קמפיין גוגל בי מרקטינג עליך לבקר באתר bemarketing.co.il
5) התקציב שלך נקבע לפי כמה אתה מוכן להוציא
6) קל להגדיר ולנהל קמפיינים בעצמך
7) אתה יכול לעקוב אחר הצלחת מסע הפרסום שלך ולשנות אותו בהתאם במידת הצורך
8) PPC ניתן למדידה, כלומר אתה יודע לאן הכסף שלך הולך ואיזה החזר על ההשקעה (ROI) אתה מקבל ממנו
מתאר בלוג:
גוגל היא חלק מהחיים שלנו כבר הרבה זמן. זה לא רק מנוע חיפוש, זה החלון שלנו לעולם. ועכשיו, זו גם פלטפורמת פרסום. לעסקים קטנים, גוגל מציעה מגוון אפשרויות פרסום שיכולות לעזור לך לייצר לידים ומכירות.
גוגל אדוורדס הן פרסומות המוצגות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ובאתרים אחרים ברשת המדיה של גוגל. הם משמשים לעתים קרובות עסקים קטנים כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם ללקוחות פוטנציאליים שאולי מחפשים את מה שהם מציעים.
ניתן ליצור מסעות פרסום בגוגל אדוורדס בדרכים שונות:
– רשת החיפוש בלבד: סוג מסע פרסום זה מציג מודעות רק כאשר אנשים מבצעים חיפושים ב-Google או באתרים אחרים ברשת המדיה של Google התואמים את מילות המפתח שלך
– רשת החיפוש והמדיה: סוג מסע פרסום זה מציג מודעות כאשר אנשים מבצעים חיפושים ב-Google או באתרים אחרים ברשת המדיה של Google, וכן כאשר הם צופים בדפים מהאתר או מערוץ YouTube שלך
מדוע פרסום בגוגל כל כך חשוב?
פרסום בגוגל חשוב לכל עסק, אבל במיוחד לעסקים קטנים. לעתים קרובות זה המקום הראשון שאנשים מחפשים כשהם מחפשים משהו לקנות.
גוגל אדוורדס היא תוכנית המאפשרת לחברות לפרסם בגוגל, ולהציג את המודעות שלהן כאשר אנשים מחפשים באמצעות מילות מפתח הקשורות למוצרים או לשירותים שלהם.
לסוג זה של פרסום יתרונות רבים, אך הוא גם עלול להיות יקר. לחברות קטנות יותר אולי אין את התקציב הדרוש כדי לשלם עבור מודעות בגוגל, אבל הן עדיין יכולות להשתמש בסוגים אחרים של פרסום כמו שיווק במדיה חברתית וקידום אתרים כדי להפיץ את הבשורה על החברה שלהן.
פרסום בגוגל הוא דרך מצוינת לעסקים קטנים להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולקוחות חדשים. זוהי גם דרך חסכונית עבורם לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. לעסקים קטנים חשוב לפרסם בגוגל כי זה יעזור להם להצמיח את העסק שלהם.
פרסום בגוגל יכול להתבצע באמצעות יצירת פרסומת מקוונת, שניתן לבצע באמצעות פלטפורמת AdWords. ישנם סוגים רבים ושונים של פורמטים של מודעות שניתן להשתמש בהם, כגון מודעות טקסט, מודעות וידאו, מודעות תמונה ומודעות קניות. סוג פורמט המודעה בו יש להשתמש תלוי בקהל היעד של החברה ובמה שהם מחפשים מבחינת מוצרים או שירותים שמציעה החברה.
ישנן שלוש דרכים עיקריות שבהן מפרסמים יכולים לשלם: עלות לקליק (CPC), עלות לאלף הופעות (CPM) ועלות להמרה (CPC). סוג שיטת התשלום יהיה תלוי בכמה כסף המפרסם רוצה להוציא וכמה הוא רוצה
כיצד להתכונן למסע החיפוש הראשון שלך בתשלום
קמפיינים לחיפוש בתשלום יעילים לעסקים קטנים מכיוון שניתן למקד אותם ללקוחות ספציפיים, וניתן להתאים אותם בהתאם לביצועי המודעה.
לפני תחילת קמפיין חיפוש בתשלום, חשוב תחילה להעריך את היעדים והתקציב שלך.
אם אתה חדש בסוג שיווק זה, התחל עם תקציב קטן של $100-200 לחודש.
זה יעזור לך ללמוד כיצד להגדיר את מסע הפרסום שלך ולזהות מה הכי מתאים לעסק שלך.
מסע הפרסום של Google Ads הוא דרך מצוינת ליצור לידים חדשים, אך עליך להגדיר את הקמפיין כראוי.
קמפיינים של Google Ads הם דרך מצוינת ליצור לידים חדשים עבור העסק שלך, אבל אתה צריך להגדיר את הקמפיין כראוי. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להבין כיצד פועל מחזור חיוב ואת דרגת התמחור המתאימה ביותר לצרכים שלך.
יש לך שתי אפשרויות למחזורי חיוב: חודשי או שנתי. חיוב חודשי יעניק לך גישה ליותר תכונות וכלים, אך ייתכן שלא יהיה צורך בכך אם העסק שלך רק מתחיל. חיוב שנתי יעניק לך גישה לכל התכונות והכלים ללא עלות נוספת אם חשבונך יגיע להוצאה של $10,000 תוך 12 חודשים מפתיחתו.
דרגות תמחור מציינות כמה כסף תוציא על פרסום בחודש או בשנה (תלוי באיזו אפשרות מחזור חיובים תבחר). רמות התמחור מבוססות על גורמים שונים כגון מספר המודעות המוצגות ביום,
רמות תמחור ואפשרויות תשלום
מודעות גוגל הן דרך חסכונית ויעילה לעסקים קטנים לקדם את עצמם באינטרנט. לגוגל יש רמות תמחור ואפשרויות תשלום שונות שיתאימו לתקציבים שונים.
מודעות גוגל הן צורת פרסום פופולרית מאוד מכיוון שהן קלות, יעילות ובמחיר סביר. הם מציעים את רמות התמחור הבאות:
– אפשרות "מודעת טקסט" היא האפשרות הזולה ביותר, בעלות של 5 דולר ליום בלבד
– אפשרות "יחידת קישור" יקרה יותר אך היא מאפשרת לך לכלול עד שלושה קישורים במודעה שלך
– אפשרות "רשת התוכן" היא היקרה ביותר אך היא מאפשרת להגיע למשתמשים באתרים שאינם שייכים למנוע החיפוש של גוגל