אם חיפשת אי פעם באתר של מותג וגילית שהמודעות שלו מכוונות אליך בכל פעם שאתה פותח את פייסבוק או אינסטגרם, זה נקרא מיקוד מחדש. אם יש לך שאלה היום כיצד לגשת לאסטרטגיית הפרסום שלך בפייסבוק, אתה לא לבד. אנו משתמשים במספרי טלפון ספציפיים למודעות פייסבוק כדי לקבוע אם מישהו מתקשר לחברה שלך לאחר שראה מודעה. משתמשי פייסבוק שכבר ביקרו באתר שלך או היו עסוקים במודעות הפייסבוק שלך.

מידע זה מאפשר למפרסמי פייסבוק לפנות אל האנשים הנכונים ולקדם את המוצרים והשירותים שלך אליך על פי הדמוגרפיה והמוצר או השירות שלך.

משיכת האנשים הנכונים עם המודעות שלך

היא המפתח להצלחה בפרסום בפייסבוק. אם כבר יש לך דף חברה של פייסבוק, תוכל לעבור למנהל מודעות פייסבוק או מנהל עסקים כדי ליצור את מסע הפרסום שלך בפייסבוק. ניתן גם ליצור עמוד פרסום בפייסבוק לעסקים (בתנאי שאין לכם דף פייסבוק לפרויקט אותו תרצו לפרסם). גם אם אתה לא הכי מתמצא בטכנולוגיה ואתה חדש בפרסום בפייסבוק, אתה צריך שותף שיווקי כדי להתחיל. ברגע שהתקנתם את הפיקסלים של פייסבוק, תוכלו ליצור מודעות פייסבוק ליעדי הפרסום שבחרתם. כדי להתחיל קמפיין מודעות חדש בפייסבוק, היכנס למנהל המודעות של פייסבוק, בחר בכרטיסייה קמפיינים ולחץ על צור.

פרסום בפייסבוק מתחיל במודעות למודעות שלך

כפי שעשינו בדוגמה שלמעלה, ואז תוכל להפעיל מודעות צפייה עבור משתמשים שלוחצים עליהם כדי להתחיל לבנות את הקהל שלך למיקוד מחדש על סמך הקליקים שלהם, מה שמראה שאתה מומחה בתחומך. משתמשים מגיבים בצורה שונה, אז נצלו כל קמפיין מודעות פייסבוק על ידי התחלה במודעות מודעות ואז מעבר למודעות צפייה והמרה המיועדות לחברי הקהל המעורבים ביותר שלכם. פתח את אסטרטגיית הפרסום שלך בפייסבוק, בדוק מגוון פורמטים של מודעות ובדוק אם המשתמשים שלך לוחצים על המודעה שלך.

אם יש לך שאלות כיצד לקדם את המותג שלך באמצעות מודעות פייסבוק

פנה לסוכנות קידום אתרים שלך. תוכלו להקליט מידע אודות המוצר שלכם ולגלות לאילו קבוצות עליכם למקד. עצות אלו יבטיחו שתוכלו להשתמש בהצלחה במודעות פייסבוק לקידום העסק שלכם. כדי למצוא עוד דרכים למקסם את ההחזר שלך על פרסום בפייסבוק, בדוק את 17 הטריקים האלה של מודעות פייסבוק שמגדילים את המכירות שלך. אם לא, המשך לקרוא ותראה את היתרונות שיכולים להיות לפרסום בפייסבוק לעסק שלך.

לפני שנכנס ליצירת מודעה, ראשית עלינו לשקול את הסוגים השונים של מודעות פייסבוק בהן תוכל להשתמש. ליצירת מודעות פייסבוק רבות עוצמה, אנא קרא את המדריך שלנו כיצד ליצור – ליצור – יעיל – מודעת פייסבוק למידע נוסף.

באפשרותך להתחיל קמפיין מודעות פייסבוק על ידי גישה לכלי מנהל המודעות של פייסבוק על ידי לחיצה על "נהל מודעות" בתפריט הנפתח של חשבון הפייסבוק שלך ולחיצה על "CTA" בעמוד הפייסבוק

כדי לדרג את מידת פעולתה של מודעת הפייסבוק שלך, עבור לצד ימין של הדף העסקי ולחץ על "נהל מודעות" כדי לדרג אותה. אתה יכול ליצור מודעת תמונה כדי להגביר את ההודעות שלך או ליצור מודעת וידאו במנהל המודעות של Facebook, או שאתה יכול להוסיף סרטונים מחשבון הטוויטר שלך, מדף הפייסבוק ומחשבונות מדיה חברתית אחרים לפוסטים שלך. אם אתה רוצה אפשרויות יעד מפורטות יותר, הכין אחת כזו עם קבוצת יעד ספציפית יותר.

עליך להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק

כדי להשיג תוצאות טובות משמעותית עם מודעות הפייסבוק והאינסטגרם שלך. ההחלטות שתקבל ברמה האסטרטגית של פרסום בפייסבוק ישפיעו או ישברו את הצלחת המודעה שלך. לכן פייסבוק הקלה עליכם לבחור את יעדי השיווק שלכם לפני שתוכלו לעשות משהו אחר במנהל המודעות של פייסבוק.

עלויות הפרסום של פייסבוק מושפעות ממגוון גורמים ומשולמות לכל קליק. אתה תושפע גם ממטרות מסע הפרסום שלך, שנעות בין מודעות לשיקול דעת להמרה.

עלויות הפרסום שלך יכולות להיות מושפעות ממאפייני פייסבוק, כולל אינסטגרם ורשת הקהל של פייסבוק. האיכות והרלוונטיות של המודעות והדירוגים שלך בפייסבוק משפיעות גם על עלות העסק שלך באמצעות מודעות הפייסבוק שלך.

אם אתה מעוניין בעלות מודעות פייסבוק

פרסמנו כאן מדריך מלא. אם אתם מחפשים את המחיר הממוצע של מודעת פייסבוק בענף שלכם, תוכלו לקבל הבנה טובה יותר של עלויות הפרסום הצפויות שלכם בפייסבוק. על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי האיגוד הלאומי של מפרסמי המדיה החברתית (NASDA), העלות הממוצעת של מודעות פייסבוק היא 0.97 דולר.

כדי לבחון את הגורמים השונים המשפיעים על כמה עולה מודעת הפייסבוק שלך, כדאי לבדוק כיצד עובדת דיוק המודעות של פייסבוק. תוכלו לגלות את עלות הפרסום הממוצעת עבור העסק שלכם בפייסבוק, כמו גם גורמים המשפיעים על עלויות הפרסום של פייסבוק.