המפיק החברתי של SEJ קייטלין רוליין ישב איתנו לדבר על שאיבת מוצרים אורגניים ושימוש מבוסס שיווק. לפני שנכנס לשיטות עבודה מומלצות לקידום תוכן, חשוב להבין את ההבדל בין תוכן בתשלום לאורגני, ואת ההבדלים בין השניים. ישנם מספר סוגים שונים של קידומי תוכן, החל בתשלום לאורגני, אך שקול את הקישורים שלמטה כדי לעזור לך לפענח אותם כך שהתוכן שלך יגיע לשיאים חדשים.

לבסוף, כאמור לעיל, זה יעזור לעסק שלך בטווח הארוך אם יכבדו אותו. זו אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר להגדיל את מאמצי השיווק האורגניים שלך, לשפר את ייצור הלידים והמרתם ולהגדיל את הרווחים.

אם לעסק שלך אין יכולת ליישם אסטרטגיית פרסום בתשלום מלא ברשתות החברתיות, נסה גישה אורגנית. אם אתה רוצה להתנסות, גלה מה עובד ומה לא, נסה את זה ואז המשך עם מבצעים בתשלום.

ייתכן שתרצה להתנסות בהודעות שבהן אתה משתמש

כדי לקדם את התוכן שלך, ותוכל לנסות את כולם כדי לראות מה מושך את הקהל הספציפי שלך. לאחר מכן תוכל לקדם את ההצעות עם המחויבות הגדולה ביותר, כגון ההודעות הפופולריות ביותר שלך וההצעות הטובות ביותר שלך.

תוכלו לבחור בין אחת מחבילות ה- Pro הניתנות, כגון מבצעים בחינם, בעלות נמוכה או ברמה המקצועית. תוכלו לבחור מחבילת Pro ולבחור בין חבילה בחינם לחבילה במחיר גבוה או חבילת פרימיום.

בואו נראה בדיוק איך נראה קידום טוב של Spotify ואיך לגשת לקידומי מוסיקה אורגניים לעומת בתשלום

בין אם אתם דיג'ייים מובילים או רק מתחילים עם מסלול מוסך נחמד. בין אם אתה משתמש בפרסום בתשלום או בפוסטים ממומנים, אסטרטגיות שיווק אורגניות יכולות ליצור תנועה לעסק שלך. שיווק אורגני הוא תהליך ארוך, אך בסופו של דבר הוא יניב תוצאות טובות יותר מכל אסטרטגיה שיווקית אחרת בתעשיית המוזיקה.

מבצעים בתשלום יכולים לעזור לך להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהביא משתמשים פעילים יותר לאתר שלך

אך פעולות חברתיות אורגניות בלבד אינן מספיקות. אם אתה מבזבז את זמנך ומשאביך בתגובה מתמדת לרוב בקשות הלקוחות, אם לא לכל, תשכח מהתשואות הגדולות הנובעות מהשקעה בקידום אורגני ברשתות חברתיות.

הצעדים שתוארו לעיל יסייעו לך להגדיל באופן משמעותי את המבצעים שלך בתשלום בפייסבוק

אך וודא שדולרי השיווק שלך ירחיקו עוד יותר באמצעות מאמצי השיווק החברתיים שלך ואחרים כדי לקבוע איזה תוכן פופולרי ביותר בקרב הקהל שלך לפני שתבצע את קידום. היתרון של מבצעים בתשלום הוא שאתה יכול לפתח ולהעביר תוכן ממוקד ביותר, בידיעה שהצרכנים ימצאו את התוכן שלך הכי רלוונטי. במקום להעביר דואר זבל לאתר שלך בכל מה שתוכל לשים עליו יד, הטווח האורגני מוגדל על ידי תרומות באיכות נמוכה יותר.

מבצעי P ברשתות החברתיות מספקים את התוצאות השיווקיות הדרושות לך באמצעות פלטפורמה וקהל היעד המתאימים

כדי להשיג מטרות החזר ROI על שיווק בתוכן, עליך לבנות את המותג שלך על ידי יצירה וקידום תוכן יקר תחילה באופן אורגני. אם יש לך הצלחה בשיווק תוכן, הקפד להוסיף שיווק בתשלום במקום בו הגיוני עבורך.

אני חושב שמדיה חברתית אורגנית נוטה לספק חוויה טבעית יותר לקהל שלך

אבל זה דורש קצת יותר מאמץ. אם אתה משווק בצורה יעילה יותר בתקציב קטן, אתה רוצה להפיק את המרב מפייסבוק, שיש בו אלגוריתמים קשים לשמצה לעסקים. קידום אורגני ברשתות חברתיות מצריך עבודה ארוכת טווח וגם דורש מאמצים בפיתוח אסטרטגיה שיווקית. באותו תרחיש, ארגון ברשתות החברתיות דורש הרבה יותר עבודה, ואם אין לך את התקציב לקידום התוכן שלך, לא כדאי לבנות עוקבים גדולים.

הבנת המטרה הסופית שלך

היא קריטית להחלטה אם להמשיך בתמהיל של מימון אורגני ומשולם. בחר מסלול נהדר, השתמש בטכניקות הנכונות, צור רצועות נהדרות וצור ובחר את התוכן הטוב ביותר לקהל היעד שלך, כגון סרטונים, פוסטים בבלוג, פודקאסטים או פוסטים ברשתות החברתיות. בחר והשתמש בכל אלה, בחר מסלול טוב עם תוכן טוב, מילים נהדרות, תמונות טובות ומוסיקה נהדרת, אך צור טכניקה נהדרת – ו – השתמשה – נכון – טכניקה.

היכולת שלך להגיע לקהל שלך באמצעות מאמצי שיווק אורגניים ברשתות החברתיות תלויה באופן הפצת התוכן שלך על ידי המנויים שלך

חשוב להשתמש בתמהיל בריא של תוכן בתשלום, אורגני וחברתי, אך הכל תלוי באיזה תוכן אתם מעבירים ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם.

בעוד שתוכן בתשלום משמש בעיקר ליצירת לידים

מכירות ומודעות למותג, ניתן ליצור תוכן אורגני גם לצורך מעורבות וקידום בחינם. קידום תוכן אורגני נועד להגביר את הנראות של התוכן שלכם (מבלי לבזבז כסף על שטחי פרסום) על ידי הגדלה וקידום האפקטיביות שלו בקמפיין השיווקי שלכם. ההפך ממבצעים אורגניים הוא קידום בתשלום, השימוש בשירותים בתשלום לקידום מלאכותי של התוכן שלך ב- YouTube. שלא כמו מבצעים בתשלום, קידומי מכירות אורגניים נועדו להגביר את הנראות והיעילות של קמפיינים שיווקיים בתוכן, אך ההבדל ביעדים טוב יותר.