קידום בפייסבוק

אתה בטח מכיר מודעות פייסבוק, אבל האם ידעת שאתה יכול להפעיל מודעות שמיועדות במיוחד לאירועים שלך בפייסבוק? מודעות כאלה אולי לא יתורגמו ליותר המרות, אך הן מגדילות את הסיכויים שלך לקידום ומושכות אותך לתוכן עקבי ואותנטי. פייסבוק אמנם נוצרה כדי לקרב אנשים לעסק שלך ולהראות מדוע עליהם לבחור בך, אך מודעות הפייסבוק שלך לא בהכרח נראות כמו פוסטים בפייסבוק בדף החברה שלך.

כדי להשתתף בקמפיין בפייסבוק שלך, עליך להציע משהו שהקהל שלך מעריך כפרס. האפשרות Post Post Page מקודמת בפייסבוק מעניקה לך את היכולת למקד את קהל היעד שלך במדויק. על ידי פרסום עדכון סטטוס על ציר הזמן של החברה שלך והצגת מודעות פייסבוק, ההצעה שלך מקודמת באותו אופן כמו ההודעות שלך בדף החברה.

עליך ליצור גם רשימת מודעות הכוללת אנשים אשר קיימו אינטראקציה עם עמוד הפייסבוק שלך או עם תוכן שפרסמת בפייסבוק

כמו גם כאלה שלא היו במסעדה שלך. אם אתה מעוניין לנהל את דף הפייסבוק שלך, אתה יכול להגדיר אותו כך שמבקרים יראו פוסטים שמפנים אותם לאתר שלך. ישנן מספר דרכים להגיע לקהל היעד שלך באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק, אך מיקוד יעיל הוא המפתח למקסום החזר ה- ROI. גם אם יש לכם עמוד פייסבוק, אתם לא מקדמים אותו ישירות, מכיוון שהמדיה החברתית עובדת יד ביד עם שיטות שיווק מסורתיות יותר.

ליצירת קידום לאתר שלך לחץ על "קדם" בסרגל הצד השמאלי ולחץ על האפשרות "פרסם פוסטים בדף החברה". בחלק העליון של המסך, תנו שם לקמפיין המודעות שלכם בפייסבוק ותבחרו איזה דף תרצו לקדם.

עליך להוסיף את חשבון המודעות שלך בפייסבוק למנהל העסקים של פייסבוק לפני שתוכל לקדם פוסטים ב- Sprout

אם כבר יש לך עמוד של חברת פייסבוק ויצרת קמפיין של מודעות פייסבוק, עבור אל מנהל מודעות פייסבוק או מנהל עסקים ובחר בכרטיסייה קמפיינים. כדי להתחיל קמפיין מודעות חדש בפייסבוק, לחץ על "צור" בסרגל הצד השמאלי ולחץ על "קדם" כדי לקדם פוסט או להוסיף משתמש. היכנס לחשבון המודעות שלך בפייסבוק והיכנס למנהל הפרסום בפייסבוק כדי ליצור את מסעות הפרסום שלך בפייסבוק.

תוכל גם ליצור מודעה כדי להגביר את הפוסט באמצעות פוסט קיים שכבר שיתפת בדף הפייסבוק שלך, כגון קישור לפוסט בבלוג שלך או תגובה לפוסט בפייסבוק.

כשתסיים את מודעת הפייסבוק שלך

תוכל להוסיף כפתור CTA כדי לפתות את משתמשי פייסבוק לאתר שלך, לגרום להם ליצור איתך קשר או לעודד אותך להיות פעיל. כפתור מעקב של פייסבוק הוא יישומון שניתן להוסיף לכל אתר שמקשר אנשים מדף הפייסבוק שלכם לאתר.

כאן תוכלו להשתמש בפלטפורמת הפרסום בפייסבוק כדי לדחוף תוכן ולגרום לצופים לעשות לייק לדף שלכם. אם תגיעו למספר רב של משתמשי פייסבוק, כמו כ -1.5 מיליון משתמשים ביום, תרצו להשקיע בקמפיין מודעות בפייסבוק.

באפשרותך להתחיל קמפיין מודעות פייסבוק על ידי גישה לכלי מנהל המודעות של פייסבוק על ידי לחיצה על "נהל מודעות" בתפריט הנפתח של חשבון הפייסבוק שלך או על ידי לחיצה על "קריאות קריאה" בעמוד הפייסבוק שלך

בעוד שתוכל לעבוד עם סוכנויות פרסום בפייסבוק לעיצוב המודעות שלך, תוכל ליצור מודעות משלך באמצעות הפרסום בשירות עצמי של פייסבוק. למידע נוסף על אופן יצירת מודעות פייסבוק יעילות, עיין במדריך שלנו ליצירת מודעות פייסבוק חזקות.

אם אתה מקדם על ציר הזמן שלך בפייסבוק

מומלץ להרכיב הודעה בפייסבוק שמקדמת את נבט. תוכל לכלול את כל הפעולה שלך ב"קהילת פייסבוק "או להשתמש בדף. הקפד להוסיף את דף העסק שלך בפייסבוק למנהל העסקים של פייסבוק ולקדם אותו לנבטים באמצעות הודעות פייסבוק.

אם אתה מקדם את הקידום שלך כמודעת המרה

ספק קישור לדף שאליו יכולים משתמשי פייסבוק להגיש בקשה בקופה. אם הפוסט שלך מופיע בפיד החדשות של אנשים שאוהבים את הדף שלך, פייסבוק תבדוק אותו. פייסבוק מאפשרת לך לחסום את הצגת המודעה אם אנשים מבצעים את הפעולה הרצויה לך, אך אם הטקסט תופס יותר מ -20% מסך התמונה של הפוסט בדף המפורסם, תקבל הודעה מפייסבוק כי המודעה נדחה.

היום אני רוצה להראות לך כיצד להביא תנועה לדף הפייסבוק שלך בעזרת מערכת הפרסום בדואר בפייסבוק

לפני שתתחיל את קמפיין הפרסום שלך, צור דף עיסקי פייסבוק מקצועי המנצל את מלוא מערכת הקידום בפייסבוק, כגון שיווק ופרסום ברשתות חברתיות. עם פייסבוק בחיים שלך, אתה מתנהג כחבר בקבוצת פייסבוק שמקדמת אותך בר קיימא.