במאמר זה נבחן מהו קידום מכירות, במה הוא שונה מקידום ועל מה לחשוב כשנשאלים עליו. קידום הוא מונח המשמש בהקשרים שונים, אך ניתן למצוא שני שימושים פופולאריים בכל הנוגע לקידום בשיווק מוצרים והצעות עבודה. יכול להיות מונח קשור, קידום מכירות, שהוא כלי נוסף לתקשורת שיווקית. זה יכול להיות כי זה יותר מונח שיווקי מאשר מונח קידום.

מבצע כולל תכונה של מוצר או שירות מסוים באמצעות פרסום או מחיר מוזל. רכישת המוצר עשויה להיות מוגבלת להנחה, או שההנחה עשויה להיות כפופה לתנאים מסוימים, כגון פרק זמן מסוים, מחיר מסוים ו / או מספר ימים מוגבל.

קידום מכירות יכול להיות קמפיין פרסום בתשלום או יכול להיות מוכרז באמצעות מדיה חברתית כמו פייסבוק

טוויטר, לינקדאין או דוא"ל. כדי ליצור את המסר הפרסומי שלך, עליך לבחור באיזה סוג הודעה אתה רוצה להשתמש בהתבסס על קהל היעד שלך. לנסות להשיג קידום לפני שאתה רואה איפה אתה באמת לא צריך לעשות. אסטרטגיית הקידום שלך חייבת להיות תואמת את יעדי הקידום שלך, ולא להיפך.

אנשים יצפו בפרסום שלך מקרוב אם יש לך מסר רב עוצמה שמושך את קהל היעד שלך וגורם להם לדעת יותר עליך

המסר השיווקי שלך ואסטרטגיית הקידום הארגוני שלך חייבים לתקשר היטב ולהעביר את הרעיונות העיקריים שלך לקבוצות היעד. קבע בדיוק מה רצית להשיג בקידום המכירות שלך והוסף לו מטרה שאפתנית ובר השגה. לאחר שתגדיר את סכום הקידום שלך, תוכל לחלק כסף למשרדי מדיה ופרסום שונים. קידומי מכירות בגוגל יכולים להביא יותר תנועה לאתר שלך, להגביר את ההמרות ולהגדיל את ההמרות שלך. זה גם עוזר להגביר את הנראות ולהעביר תוכן לקהל היעד בזמן שהקידום מקוון. למרות שכמות התוכן שאתה יכול לקדם אינה מוגבלת על ידי התקציב שלך, עליך להשתמש בפלטפורמות מרובות כדי לקדם תוכן באיכות גבוהה ולהעלות את המודעות לעסק ולמותג שלך.

כדי לעזור לך להבין אסטרטגיה מתגמלת זו, אנו מציגים 15 רעיונות לקידום מכירות, מלווים בדוגמאות אמיתיות ומסווגים על פי היעדים וההזדמנויות העסקיים שלהם. לפני שנכנס לדוגמאות של קידום מכירות, הבה נבחן את הסוגים השונים של מבצעי המכירות שאתה יכול לקבל. להלן מספר דוגמאות לסוגים שונים של מבצעים שהחברה שלך יכולה להשתמש בהם ולנצל. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד למשוך ולקיים לקוחות נוספים לעסק הקטן שלך באמצעות מבצעים יצירתיים ומושכים.

בשיווק

קידום מכוון לכל סוג של תקשורת שיווקית המשמשת ליידע את קהל היעד שלך. קידום מכירות כולל כל צורת תקשורת שאינה מצויה בפרסום, פרסום או מכירה אישית. מבצעים אפקטיביים משתמשים בתמונות, עותקים יעילים והיגיון בכדי לתת מענה לצרכים, לערכים ולרגשות של קהל היעד שלכם ולהזמין אותם לרכוש את המוצר או השירות שלכם באמצעות הצעת תמריצים. לרוב הם משכנעים מטבעם, אך לעיתים אינם.

קידום מכירות לובש צורות רבות ושונות

אך כולן מתמקדות בשכנוע קהל היעד שלך להיות לקוח של החברה שלך. פיתוח אסטרטגיית פרסום נועד לחשוב כיצד להשיג את יעדי הפרסום שלך ולוודא שאתה לא רק יוצר מודעות, אלא גם מעניין את קבוצות היעד בעסק והופך אותם ללקוחות. על ידי ביצוע מדריך זה לקידום העסק שלנו, אנו קרובים לפיתוח אסטרטגיית פרסום מוצלחת. בפרק הבא ברצוני לשתף פרטים נוספים על פרסום דיגיטלי שיעזור לך לנצח בקרב על קידום.

לפני שנכנס לשיטות הטובות ביותר לקידום תוכן

חשוב להבין את ההבדל בין קידום תוכן בתשלום ובחינם ושיווק תוכן. עכשיו, לאחר שהבנו תוכן וקידום בתשלום, בואו נדון בחמשת השיטות המומלצות שיעזרו לכם להצטיין בקידום תוכן. הנה כמה אסטרטגיות פרסום צעד אחר צעד לקידום העסק שלך באמצעות אסטרטגיית פרסום נהדרת. אני מקווה כי אסטרטגיות פרסום צעד אחר צעד יעזרו לך בעת פיתוח אסטרטגיות הפרסום שלך.

כדי להבין יותר אודות הלקוחות שכבר יש לך, עליך להבין את קבוצת היעד הטובה ביותר לקידום שלך. בהתחשב בשני גורמים אלה, המכירות והמבצעים שלך צריכים להתמקד באלה שהכי סביר להניח שהם מעוניינים בכך. החדשות הטובות הן שמשווקים יכולים להרוויח תשומת לב אם אתה מבצע התאמה אישית של העסקאות שלך. גם אם המכירות או הקידום שלך אינם מציעים ערך אמיתי, שיווק ממוקד עם אסטרטגיות פרסום ושיווק נכונות יכול להוביל להצלחה.

היתרון של מבצעים בתשלום

הוא לפתח ולהעביר תוכן ממוקד ביותר, כך שהצרכנים ירגישו שהתוכן שלך רלוונטי ביותר. בעוד שכל עסק זקוק לקידום כלשהו, לא כולם זקוקים לאותו סוג או לרמת קידום. ייתכן שתרצה להתנסות במסרים שבהם אתה משתמש לקידום תוכן, כגון סחר הוגן או פרסום בארה"ב. לפעמים אלה עדינים יותר ופחות יעילים, אך הם יכולים לעזור לך להאניש את המותג שלך בו זמנית.