בבלוג קודם דנו כיצד ניהול תוכן ארגוני (ECM) מתפתח לשירות תוכן. הפיכתו של גרטנר למונח "ECM" ל"פלטפורמת שירותי תוכן "יצרה סטנדרטים חדשים לארגוני תוכן. הרכיבים הנמצאים בפרמטרים של שירותי תוכן עונים על הדרישות של ניהול תוכן ארגוני באופן שיהיה קשה להשתלב בהגדרה המסורתית של "ניהול תוכן ארגוני".

באופן כללי, יישום נותן מענה לבעיה עסקית המונעת על ידי תוכן המהווה חלק מהיצע הליבה של שירותים ומיקרו-שירותים הניתנים על ידי פלטפורמת שירותי התוכן. לעומת זאת, שירותי תוכן ארגוניים מציעים אלטרנטיבה לרכישה ושימוש בתכונות מבודדות שלעתים נרכשות ומשומשות על ידי מספר רב של ספקים. יישומי שירותי תוכן נגזרים משילוב של שירותים הקשורים לתוכן (מיקרו-שירות) ותוכן ("פלטפורמת שירותי התוכן") – ומציעים מקרי שימוש שונים מאלה המסופקים על ידי פלטפורמת שירותי התוכן כ"ליבה ".

אלה יכולים להיקרא פלטפורמות שירותי תוכן, וכפי שמציין הדוח, לכל פלטפורמה יהיה מאגר משלה. ניתן לשלב אותו גם באמצעות מחברים או ממשקי API עם מאגרים חיצוניים, או שהוא יכול להיות משולב באמצעות שילוב מנות עם מאגר חיצוני. לכל אחת מפלטפורמות שירותי התוכן יהיו מאגרים משלה, או שהם יכולים להשתלב באמצעות מחברים ו- API ו / או באמצעות שילוב חבילות עם מאגרים חיצוניים. כפי שנאמר בדיווחים, לכל פלטפורמה תהיה רפו משלה והיא תשולב גם במאגרים חיצוניים באמצעות מחברים / API ו / או שילובי מנות.

זה מייצג את הפיתוח של מאגר התוכן וכולל מספר תכונות חדשות, כגון שילוב שירותי תוכן במאגרים חיצוניים ואינטגרציה עם מאגרי תוכן אחרים.

לפלטפורמת שירותי התוכן יש מספר שירותים בסיסיים (מיקרו-שירותים) ותבנה איתם את יישומי שירותי התוכן שלך. פלטפורמת שירותי התוכן – פלטפורמת שירותי התוכן: אתה בונה את יישומי שירותי התוכן שלך לשימוש בפלטפורמת שירותי התוכן. יש לו את מערכי השירותים הבסיסיים (מיקרו-שירותים), ויישומי שירותי התוכן שלך בנויים לשימוש על ידי פלטפורמות שירותי התוכן.

ראשית כל, שתי המילים "שירותים מנוהלים" ו"פלטפורמת שירות מנוהל "משותפות: שירותים מנוהלים ושירותי תוכן.

למרות שההגדרה של "שירותי תוכן" כוללת רכיבי פלטפורמה ויישומים כאחד, התנאים עצמם מעודדים חברות לנהל תוכן באופן התומך ביעדים ובצרכים שלהם. בשילוב זה מאפשר לחברות להשתמש בטכנולוגיות ובפתרונות העונים בצורה הטובה ביותר על צרכיהם העסקיים, ולא רק על צרכי המשתמשים שלהם. על ידי שילוב שתי המלים "פלטפורמת שירותים מנוהלים ושירותי תוכן" ו"פלטפורמת שירות מנוהלת "יכול הארגון" לקחת יתרון "של פתרונות טכנולוגיים אלה. בשילוב זה מאפשר לחברות" לנצל "את הפתרון הטכנולוגי.

פתרונות כאלה, המסייעים לארגונים ללכוד, לנהל ולאחסן תוכן, ניתנים להרחבה בשירותי תוכן לשיתוף פעולה, שירותי תוכן יכולים להפוך אוטומטית את תנועת התוכן ברחבי הארגון, לסווג מידע בצורה חכמה כדי להקל על החיפוש, לאפשר לך להחליט כיצד המשתמשים יכולים לגשת למידע ומתי והיכן הוא נדרש בפורמט הפשוט ביותר שלו, ולאפשר לך להחליט מתי, היכן ובאיזה פורמט מידע נגיש ונחוץ. בנוסף לפתרונות ECM המאפשרים לכידת, ניהול ושמירה של תוכן חברות, "שירותי תוכן" יכולים גם להרחיב ולשפר חילופי מידע ואוטומציה, שיתוף פעולה וניתוח.

לחברי הזמנת תוכן יש גישה לנייר לבן של ארגון שירותי תוכן המעמיק נושא זה.

דוח גרטנר מציין ששירותים מבוססי משתמשים מוסיפים תכונות נוספות ליישומים ולפלטפורמות קיימות. זה גם מתאר את התפקיד של שירותי תוכן בפיתוח והקדמה של יישומים חדשים כגון מערכות ניהול תוכן.

פלטפורמות שירותי תוכן תומכות במגוון רחב של אפשרויות פריסה, כולל ארכיטקטורות מקומיות, ארכיטקטורות ענן והיברידיות. תכונות ECM חדשות מספקות שירותים מבוססי אינטרנט הניתנים לפרוס במהירות ובקלות, וניתנים להרחבה. יכולת ה- EC-M החדשה מספקת מספר תכונות חדשות לשירותי תוכן כגון מערכות ניהול תוכן (ECM) ורשתות מסירת תוכן (CDN) הניתנות לפריסה, פריסה וקנה מידה קלה.

פלטפורמות שירותי תוכן מספקות כלים לתמיכה במגוון רחב של אפשרויות פריסה, כולל ארכיטקטורות מקומיות, ארכיטקטורות ענן והיברידיות.

ספקי שירותי תוכן מציעים מערך משולב של שירותים הקשורים לתוכן התומכים במקרי שימוש נפוצים בתכנים עסקיים. פלטפורמות שירותי תוכן מסוגלות להשתלב במגוון רחב של תחומים עסקיים – מערכות מחלקת ניהול תוכן (CMS) וספקי שירות הקשורים לתוכן (CSP) התומכים בתוכן ויישומים משותפים – והם מסוגלים לשלב ולשלב אותם עם שירותים עסקיים אחרים. כגון ארכיטקטורות ענן, ענן והיברידיות. הם מציעים מגוון רחב של פלטפורמות משולבות, מדרגיות, קוד פתוח, חוצה פלטפורמות ותוכן המאפשרות לחברות לבנות את פלטפורמת שירותי התוכן הטובה ביותר לצרכיהם האישיים על בסיס שלושת האלמנטים הללו.