במאמר זה נבדוק מדוע השקת אתר תוכן עשויה להוות מודל טוב יותר עבור אנשים מסוימים, ונברר היכן ניתן למצוא תוכן שכותב הופעות כדי להרוויח כסף כעצמאי. אתה יכול להשתמש בשירותים אלה כדי לשכור כותבי תוכן שיכתבו עבורך, אך יש הבדל בין שימוש בהם לעבודה ברמה נמוכה לבין עבודה ברמה גבוהה.

יש חפיפה עם אתרי בידור, אך אתרי מדיה נוטים להכיל דיווחים, גם אם התוכן מיועד אך ורק לבידור. המשמעות היא שיש הרבה מקום ליצור שטויות שנוצרו II או דפים עם תוכן פלגיאט. יכולה להיות חפיפה גדולה בין אתרי בידור לאתרי מדיה, ועוד יותר בין תוכן לאתרים ואתרי חדשות.

כאשר אתה מפעיל צובר תוכן, חשוב גם למצוא את השם הנכון לאתר שלך. כדי לקבל תוכן מעולה שמוצג באופן בולט באתר שלך ומותאם למנועי חיפוש, עליך לוודא שהוא מתאים לשיתוף תוכן.

בניגוד לאתרים שבהם כמה עמודים של תוכן לעיתים רחוקות משתנים, בלוג הוא דף שבו דפים שהם חלק מאתר עסקי קטן מוסיפים תוכן חדש באופן קבוע. אתרי בלוגים נקראים גם CMS (מערכת ניהול תוכן) מכיוון שהם מאפשרים לך לנהל את התוכן שלך ביעילות. בלוגים יכולים להיות תכונה חשובה עבור סוג זה של אתרים, אך בבלוגים עצמאיים רבים יש גם תכנים המהווים את ליבת האתר. השימוש באתר סטטי אינו האפשרות הטובה ביותר, מכיוון שהדפים שלך משתנים ברגע שהם פורסמים, וזה גם באחריותך בהתאם להנחיות AdSense.

תוכל אפילו להקים אתר תוכן נפרד ולשלוח תנועה לאתר המסחר האלקטרוני שלך כדי לייצר רווחים ממנו. אתרי מסחר אלקטרוני בעצם בונים את התוכן לאתר בעצמם או מוסיפים בלוג לבניית האתר הקיים. בעיקרו של דבר, הם בונים את תוכן האתר שלך באתר המסחר האלקטרוני שלהם, ולא כחלק מהאתר.

אתה יכול אפילו להשתמש בתוכן באתר שלך כדי להפנות תנועה לאתר המסחר האלקטרוני שלך ולייצר רווחים ממנו באתר המסחר האלקטרוני.

כדי ליצור את תוכן האתר שלך, אתה יכול לעודד את המשתמשים שלך ליצור ולפרסם שאלות חידון משלהם. שמור על התוכן בבלוג שלך ייחודי, אך צור ערוצים נוספים לשיתוף תוכן שניתן לשתף. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בתוכן שאתה מפרסם בספריית המאמרים שלך ב- LinkedIn Pulse או להפנות תוכן מהבלוג שלך כערוץ נוסף לתוכן משותף. צור כלי אינטראקטיבי המאפשר לך לשתף תוכן משלך על ידי הוספת מאמר, פוסטים בבלוג או תוכן חזותי והעלאתו לאפליקציה לנייד כגון Google Docs, Pinterest, Facebook, Twitter, Google Drive, וכו '

אם יש לך תוכן שנוצר באופן אוטומטי ומופץ באתר שלך, אתה יכול להורות לגוגל לא להוסיף אותו לאינדקס לחלוטין על סמך המטא תג של noindex (XRobots). עם זאת, כדאי לוודא שהדף שבו התוכן מופץ כולל קישור חזרה למאמר המקורי. אם אתה כותב פוסט או מאמר בבלוג, בין אם מדובר בהגשת מאמר לאתר אחר או לבלוג משלך, אל תצפה להשתמש בקישור עירום מדי. עם זאת, אני מעדיף לא לחזור על תוכן מיותר באתרים, אם אתה מקיים את הכללים לעיל להעתקת תוכן ממספר דומיינים, בחר בכתובת אתר אחת (למשל 100% טקסט) והשתמש בה כדי להודיע לגוגל מהי כתובת האתר הראשית שלך.

תוכן שאתה מעתיק ומדביק מאתרים אחרים לא יפורסם, אך אם אתה מעוניין שהקופירייטרים שלך ישתמשו במקור שנשלח להפקת תוכן חדש, הם ישמחו לעשות זאת. צוברים תוכן ואתרים לרוב יספקו ייחוס וקישור לאתר המקורי כדי להימנע מהאשמות פלגיאט.

עבור מוציאים לאור, דפי צבירה מביאים את התוכן שלהם לקוראים רבים יותר ולתנועה רבה יותר לדף הבית מאשר למפרסם.

לדעת היכן למצוא תוכן רלוונטי באיכות גבוהה היא דרך נהדרת לשפר את האתר או הבלוג שלך ולהפוך אותו למעניין יותר עבור המבקרים שלך. הוספת תוכן חדש לאתר שלך היא באמת חשובה, אך התוכן צריך להיות מעניין וייחודי לקהל. אם האתר מכיל מידע שימושי, תוכנו ימשוך מבקרים רבים ומנהל האתר יקשר אתכם לדף זה באתר האינטרנט שלו. תוכלו גם לגלות אם אתם כאן רק כדי לקדם את עצמכם או שזה חלק מפרויקט גדול יותר.

בעת כתיבת תוכן האתר שלך, ודא שאתה יודע כיצד הדפים עובדים יחד ובאיזו תדירות הם מתעדכנים. אחד ההיבטים החשובים ביותר ביצירת אתר צובר תוכן הוא לדעת בדיוק איזה תוכן לספק. אגרגטורים של תוכן צריכים לספק לבעלי אתרים מידע על מתי משתמשים צורכים את התוכן שלהם, אילו מאמרים הם הפופולריים ביותר, איזה סוג קוראים צורכים את תוכן הקוראים, ואילו דפים הם מבקרים כאשר הם צורכים תוכן משתמשים.