החל משיווק תוכן ועד אסטרטגיית תוכן, מדריך שיווק דיגיטלי זה מכסה את כל המיומנויות שיש לשכור משווקים דיגיטליים, החל מלוחות דרושים המתמחים בתפקידי שיווק דיגיטלי וכלה בדברים החשובים ביותר שאינכם מכירים. אנו נותנים לך 8 טיפים לשיווק תוכן לפעולה שיעזרו לך להצליח במאמצי שיווק התוכן שלך.
תוכנית שיווק תוכן סולידית שמה את קהל היעד שלך בלב יצירת התוכן שלך ומבטיחה שהתוכן הנכון נוצר בפורמט המתאים לאנשים הנכונים
שיווק באמצעות תוכן מספק את התוכן שקהל היעד שלך מחפש, ולא את המקום שהם מחפשים. תוכן שיווקי כולל תוכן אודות המוצרים, השירותים, האירועים, המוצרים והשירותים של החברה שלך, כמו גם את האתר שלך. תוכן פרסום צריך לכלול קישורים לאתר שלך, פוסטים ברשתות החברתיות, פוסטים בבלוג ותכנים אחרים.
הפצת התוכן הרלוונטי שיצרת לאנשים הנכונים בזמן הנכון היא חלק בלתי נפרד משיווק תוכן.
אנשי מכירות שמכירים את שיווק התוכן יכולים לעבוד עם צוות השיווק שלך
כדי ליצור תוכן שיאפשר לך לסגור את העסקה. אם אתה רוצה ללמוד עוד על האופן שבו שותפות עם סוכנות לשיווק תוכן כמו LYFE Marketing יכולה לעזור לך לייצר יותר תנועה ולהגדיל המרות, עיין בדף שירותי שיווק תוכן לקבלת מידע נוסף.
שיווק באמצעות תוכן
הוא לא רק ליצור ולהפיץ תוכן כדי לפרסם שם, אלא לשתף תוכן רלוונטי ושימושי שיעזור לך להגיע ליעדים ולקבוצות היעד שלך. שיווק בתוכן אינו רק עניין של יצירה, הפצה ופרסום של תוכן. בין אם אתה מדבר על תוכן שיווקי או על שיווק תוכן, המוניטין בפועל קשור לתוצאות מדידות. בקיצור, תהליך שיווק התוכן יכול לסייע למשווקים לפתור שלושה אתגרים שהדגיש המחקר של מכון שיווק בתוכן. ההצלחה של קמפיין שיווק התוכן שלך טמונה ביצירת אסטרטגיה יעילה של שיווק תוכן, שעליה נדון בפרק הבא של מדריך זה. אתה רוצה להתחיל עם אסטרטגיות שיווק התוכן שלך על ידי התבוננות בחלק האחרון שבו אנו מפרטים את תוכנית שיווק התוכן שלך. יצירת אסטרטגיה לתוכן שיווקי מאפשרת לך לתכנן, להוציא לפועל ולגשת לסוג התוכן הדרוש לך כדי להפעיל קמפיין שיווקי מצליח, כמו גם לקהל היעד שלך ולקהל היעד שלך.
ההצלחה של קמפיין השיווק שלך בתוכן תלויה באיזו יעילות אתה יכול להפיץ את נכסי התוכן שאתה יוצר ולבחור בערוצי מכירה שעובדים עבור המותג והקהל שלך
כדי שקמפיין שיווקי תוכן יצליח, חיוני לפתח אסטרטגיית שיווק תוכן, למנף ערוצי הפצה אידיאליים לקהל המותג ולהוסיף אלמנטים עיצוביים וחזותיים משלימים.
ההבנה מדוע שיווק באמצעות תוכן חשוב לעסק שלך חשובה כמו להבין מה זה. זה כבר לא אמור להיות שאלה אם זה חשוב או לא, אלא אם זה נתפס כחשוב ואיך זה עובד.
אמנם ישנם סוגים רבים של שיווק תוכן, אך יש היבט חשוב אחד באסטרטגיה שיש לקחת בחשבון ולתכנן לנצל אותה באופן מלא, והוא תוכן.
במילים אחרות
שיווק באמצעות תוכן הוא, כפי שהשם מרמז, פשוטו כמשמעו תהליך יצירת תוכן המשמש למטרות שיווק דיגיטלי. עבור הדיוטות, המשמעות היא שהן משמשות בכל שלבי משפך השיווק להעברת מידע. בעת יצירת תוכנית שיווק תוכן, "מודל שיווק תוכן" יכול להועיל במתן מושג טוב מה לעשות ולמה לצפות מהתוכן שלך. לדוגמא, בצע אופטימיזציה לפוסטים שלך למילות המפתח הבאות: תוכן, שיווק בצורה של פוסט בבלוג, פוסטים ברשתות חברתיות, סרטונים וכו '.
מכיוון ששיווק תוכן הוא תפקיד יצירתי (זכרו שכל פיסת תוכן שאתם רואים באופן מקוון נוצרת על ידי מישהו), התוכן שלכם צריך להיות מודיע על ידי נתונים הרלוונטיים לשוק התוכן ולמשתמשים שלו, כמו גם לקהל שלכם. .
תהליך שיווק התוכן הדיגיטלי חייב להתבצע הן ברמת העסקים והן ברמת השירותים / חוויות
מכיוון שכאשר צרכנים ניגשים לתוכן דיגיטלי, החוויה שלהם תלויה בכך. המשמעות היא שמשווקים צריכים להפסיק לחשוב בממגורות בין שיווק תוכן לתוכן שיווקי ולחשוב באופן הוליסטי כיצד לעסוק בלקוחות שלהם לאורך כל המסע.
במקרה הטוב
שיווק באמצעות תוכן נוגע לאינטראקציה עם לקוחות יותר מכוונת לקוחות מאשר שיווק נכנס או שיווק אישי. ניתן לראות זאת הן בשיווק נכנס והן בשיווק תוכן, כאשר שניהם מתמקדים בצרכי הלקוח ובשביעות רצון, בעוד שגישות שיווקיות "יותר ממוקדות לקוח" מעמידות את צרכי הלקוח ואת שביעות הרצון מעל לכל דבר אחר.
שיווק באמצעות תוכן פירושו שימוש בתוכן כדי למשוך, לשמר ולבסוף לייצר לקוחות. זה לא רק על יצירת תוכן, אלא על שיתוף ועיסוק עם אנשים המהדהדים עם התוכן.