איך בוחרים מתנות לעובד

מאמר זה הוא חלק מהמדריך שלנו למתן חברות, המסייע לכם למצוא את המתנה הטובה ביותר – והזדמנויות לעובדים ולמשפחותיהם. במאמר זה נדון מהן מתנות לחג המולד ונמנה 30 מתנות שתוכלו לקבל לעובדים.

אם אתה עדיין זקוק לרעיונות טובים למתנה עבור הצוות שלך

אך דחית כמה מהצעותינו, עיין ברשימת השאלות הבאה על מקבלי המתנה כדי לעזור לך לצמצם את אפשרויותיך. לאחר מכן, בדקו אם יש הצעה להערכת עובדים שתוכלו להכניס לכרטיס השובר. אם זה יום עבודה או אירוע מיוחד כמו יום הולדת, חג המולד או אפילו יום הולדת או יום נישואין, נסה זאת.

 

כדי להגדיל את הסיכויים למצוא משהו שהמקבל אוהב, מתנות ארגוניות הן דרך להראות באמת לעובדים וללקוחות שלך מחשבה. עבור אלה החורגים ממתנות מסורתיות ומחפשים מתנה עסקית ייחודית לעובדיהם, זו אופציה נהדרת. מצא את המתנה המושלמת ל -2 עבור אחד שתוגרל באירוע יום הערכה לעובדים.

הענקת מתנות ופרסים לעובדים שלך מזכירה להם כמה הם יקרי ערך עבור החברה שלך

על ידי מתן מתנות כפרס על העבודה שהם מבצעים והצעת מתנות לעובדים משמעותיים לאירועים מיוחדים, העובדים ירגישו שהחברה דואגת להם. הענקת כרטיסי מתנה לעובדים כמתנה לחג המולד היא גם דרך נהדרת לקבל מושג כיצד הם רוצים להשתמש בכרטיס המתנה. עליכם לחפש דברים שלדעתכם העובד יאהב.

בקש מעמיתייך למשרד לבחור אפשרויות מתנה העומדות לרשותך

כדי שיוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר מתנות ולהגדיל את סיכויי הסיפוק מהמתנה. ודא שאתה מדגיש מדוע אתה נותן את המתנה כשאתה נותן אותה, ומה הערכת העובד למתנות שאתה מחליט בסופו של דבר שמתאימה לאירוע.

בקניית מתנה לעובד, תן לו בקבוק יין או קופסת מתנה והוסף רשימת אבני דרך אליה הגיע העובד עד חג המולד. אחרת השאר את המתנה על שולחנו לפני הגעתו או העביר אותה במתנה.

אם לעובד שתבחר יש חוש הומור נהדר, עליך לוודא שהמתנה לא עוברת את הגבול. לא משנה כמה אתה חביב עם העובדים שלך, בין אם הם פותחים את המתנה שלך בפני אחרים ובין אם לאו, עליו לבחור במתנות בחוכמה.

מתנות לעובדים אינן חיוניות

אך הן יכולות להיות דרך נחמדה להראות הערכה לעובדים שלך. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד, כמו יום הולדת, יום הולדת, חתונה או אירוע מיוחד אחר, מתנת עובד באוצר היא דרך אישית ומחושבת יותר להפגין את הערכתכם והתודה הכללית לאדם במשרדכם. בבחירת מתנה יש לנקוט בזהירות ובמאמץ, במיוחד כאשר העובד מקבל זאת. אם אתה מקשט אירוע מיוחד במתנה לעובד, וודא שאתה לא גורם לאי נוחות לעובדים האחרים והודה ישירות לעובד שלך אם הוא מקבל זאת. המתנה של העובדים שלך מבטאת את הכרת התודה של ההנהלה שלך אליך ולעובדים שלך על העבודה הקשה והמחויבות שלהם לארגון שלך.

עובדים יכולים להעריך את תשומת לבכם לפרטים ברעיונות המתנה שלכם והם ייהנו מהמאמצים שתעשו

כדי להבטיח שהם יקבלו הנחה על אחת הפעילויות המועדפות עליהם. בעוד שאנשים רבים אוהבים לבחור את המתנות שלהם באמצעות שוברים, תוכלו להתמקד במתן מתנות לעובדים המציעים יותר מכם.

אם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם מתנת חג ביעילות בתקציב מינימלי

כרטיסי מתנה הם רעיון מצוין למתנה. כרטיסי מתנה מעניקים לעובדים את החופש להוציא את מבוקשם, תוך שהם מקדישים זמן להעניק לכולם מתנה אישית. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לקבוע תקציב לחג ולהביא כמה רעיונות מתנה קטנים לעובדים להלן.

גלה כיצד לחלוק את רוח חג המולד עם כולם בחייך ולקנות את המדריך שלנו למתנות לחג המולד כדי למצוא את המתנות הטובות ביותר לעובדים, לבני המשפחה, לחברים ולעמיתים – עובדים.

זו מתנה קלה להרכבה שניתן לארוז עם כל מה שהעובד שלך היה רוצה

החל מכרטיסי מתנה ופתקים בכתב יד ועד מתנות למסיבת המשרד או תעודת מתנה לאירוע מיוחד. יש עלויות רבות – מתנות אפקטיביות שנותנות חברות לעובדיהן, כמו דרכים יצירתיות למלא את העטים שבהם הם משתמשים. אם היית צריך לתת כרטיס מתנה אקראי של סטארבקס ולבחור את המתנה למישהו, אתה יכול לבחור אותו. שים כמה מתנות נבחרות בסל והסתכל ברשימת רעיונות המתנות הטובים ביותר לעובדים שלך במדריך המתנות לחג המולד שלנו.

 

דילוג לתוכן