בניית אתרים לעסקים

בסקירתנו על מיטב בוני האתרים לעסקים קטנים, הגענו למסקנה כי WordPress.org הוא בסך הכל בונה אתרים טוב. ריכזנו את חמשת הכלים הפופולריים ביותר ליצירת אתרים לעסקים, וריכזנו את כולם למקום אחד.

אם אתה רוצה למכור את המוצרים שלך ישירות דרך חנות מקוונת

ליוצרים הטובים ביותר של אתרי עסקים קטנים יש גם תכונות מסחר אלקטרוני המאפשרות להוסיף בקלות עגלת קניות ולבדוק פונקציונליות. אם אתה רוצה לבנות אתר ללא סלסולים, אין ברירה טובה יותר מאשר בונה האתרים הפופולרי ביותר לעסקים, WordPress.org. קל להשתמש בכלי לבניית אתרים מכל הסוגים, כולל אתרים עסקיים מקוונים. זהו כלי נהדר אם אתה מעוניין ליצור חנות מקוונת עבור עצמך או עבור עסק קטן.

אחרי הכל

מרבית מפתחי האתרים מציעים שירותי אירוח ותחום שרק נותנים לך מקום להתעסק ולהפעיל את האתר שלך. זה אידיאלי עבור חברות שאינן מעוניינות להינעל לשימוש בשירות האירוח של מפתח אתרים, כפי שרוב מפתחי האתרים האחרים דורשים. אני חושב שמפתחי האתרים הטובים ביותר לעסקים קטנים יציעו את הגמישות הזו בלי לשבור את הבנק וישלמו את החשבון, כמו Weebly.

אז בואו נסתכל על כמה מיוצרי האתר והפלטפורמות הטובים ביותר כדי להקל על השימוש באתר שלכם. כמובן שבונה לא יכול להיות הכל לכולם, ו- Wix עשויה שלא לעבוד בכל אתרי העסקים הקטנים.

ואז נראה לך כיצד יוצרי אתרים אלה יכולים לעזור לבעלי עסקים ליצור אתרים קטנים תוך מספר דקות

יש לו עורך חזותי נהדר שמקל על השימוש בעסקים קטנים. לבונה אתרים לעסקים קטנים יש תבניות פשוטות לשימוש, ואתה פשוט גורר אלמנטים כדי ליצור את האתר שלך.

אם אתה רוצה ליצור אתר עסקי פשוט תוך מספר דקות

Constant Contact הוא בונה האתרים הטוב ביותר עבורך. אף על פי שהפריסה והתכונות המדויקות של יוצרי האתרים נבדלים מהאפשרויות השונות בשוק, לכולם יש עיצובים אינטואיטיביים שתוכלו לגלות בכמה דקות אם אתם משחקים איתם. לדוגמה, ניתן להשתמש ביוצרים של דפי אינטרנט כמו SquareSpace ו- Wix, אך הם יוצרים אינטואיטיביים אשר ידריכו אותך שלב אחר שלב בתהליך בניית האתר שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדי להפעיל את הדף הפשוט, ההגון שלך למראה בתוך יום-יומיים.

SiteBuilder

הוא בונה אתרים All-in-One המספק לך את כל הכלים הדרושים לך כדי ליצור אתר מקצועי עבור העסק שלך במחיר משתלם. אתה יכול להפעיל תקופת ניסיון בחינם של GoDaddy Builder Website כך שתוכל ליצור אתר מהיר ומשתלם לעסקים קטנים. ל- MotoCMS יש תוספים ווידג'טים לשיפור הפונקציונליות של האתר שלך עבור עסקים קטנים תוך פיתוח תבניות אתרים באיכות גבוהה לכל המטרות והצרכים.

לפני שתיצור דפי אתרים עסקיים שלך, פלטפורמה זו תסייע לך בהקמת האתר שלך ובמקביל תאפשר לך להתאים אישית אותו על פי צרכיך. לפני שתנקוט בצעדים לבחירת פלטפורמה לבניית אתר, חשוב לחשוב על שם הדומיין של האתר שלך כעת.

הסבר איזה סוג אתר עסקי אתה רוצה

רשום את שם הדומיין העסקי שלך, הגדר את אירוח האתרים שלך, הגדר מיילים עסקיים ולבסוף התחל לבנות את האתר שלך. זכרו, לפני שאתם מתחילים לבנות אתר עם פלטפורמה כמו וורדפרס, דרופל או כל פלטפורמה אחרת לבניית אתרים. התברר איזה סוג אתר אינטרנט של החברה אתה רוצה, רשום את שמות הדומיינים של החברה שלך, הגדר אירוח אתרים, הגדר דואר אלקטרוני עסקי, רשום תחומים עסקיים ולבסוף התחל לבנות את אתרי האינטרנט שלך.

עכשיו שאתה יודע למה אתה צריך לבנות אתר לעסקים קטנים וכיצד להתחיל בבניית האתר שלך

התחל עכשיו. לאחר מכן נדווח כיצד אתה מתחיל לבנות את אתר העסק הקטן שלך ולעבור על הדברים שאתה צריך לעשות כדי להפעיל את האתר שלך ואז נעסוק בפרטים כיצד התחלנו לבנות אותו עבורך.

זה עובד כמנוע שיווקי שיעזור לך להתגלות באינטרנט ובמכירת קרקעות

השלב הראשון ביצירת אתר לעסק הקטן שלך הוא להחליט באיזו פלטפורמה אתה משתמש לבניית האתר שלך. לאחר שקבעת איזה סוג אתר עסקי מקוון ברצונך לבנות, השלב הבא הוא רישום שם הדומיין שלך. על ידי הקמת אתר בחינם, לבעלי עסקים קטנים תהיה גישה לשירותי אירוח אתרים כגון Amazon Web Services (AWS) ו- Google Cloud.

מיטב מפתחי אתרי העסקים הקטנים מקלים עליך ליצור אתר המשתמש בתכונות גרור ושחרר וקל ככל האפשר לעסקים קטנים עם משאבים מוגבלים

יוצרי אתרים מציעים חווית בנייה פשוטה כמו Weebly, אך עבור התעשייה שלך הם מציעים משהו שבאמת אומר הכל. והכי חשוב, אתה צריך להאיץ את האתר שלך וליצור נוכחות מקוונת כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים.

דילוג לתוכן