בניית אתר בחינם

קשה להאמין שזה בחינם, אבל זה בדיוק מה ש- WordPress הוא וזה בחינם. יוצרי אתרים יכולים לתחזק אתרי אינטרנט קטנים וחנויות מקוונות מבלי לכתוב קוד.

בעזרת בונה אתרים מקוון זה תוכלו ליצור אתר שלם בחינם, עם מספר שורות קוד בלבד וקוד HTML וקוד CSS.

ל- Webflow יש עקומת למידה

אך זה ייתן לך גישה למגוון רחב של כלים לפיתוח אתרים בחינם ובקוד פתוח. מה שמדהים הוא שיש בונה דפי אינטרנט גרור ושחרר אינטואיטיבי, שבו אתה יכול להשתמש גם כדי ליצור עיצוב אתרים מותאם אישית משלך או לכתוב תוכן בעמוד אינטרנט משלך מאפס. ל- Weebly מספר כלים חזקים ליצירת אתרים יפים, כולל דפדפן אינטרנט, אפליקציה לנייד ואפילו אפליקציית שולחן עבודה. מה שמפתיע הוא שהוא מאפשר לך ליצור בקלות אתרים עם תבניות המותאמות לגדלי מסך שונים.

אם אתה משתמש בבניית אתרים זו, אתה רשאי להתאים אישית את האתר שלך לטעמך. זה לא אומר שעליך להתנתק מהשיטות המומלצות שלך, אך זו נקודת התחלה טובה.

כאמור לעיל

אל תעביר את בונה האתרים החינמי שלך לבוני אתרים אחרים כגון WordPress, Drupal או בוני אתרים בחינם אחרים. אם אתה מוכן לאגד את עצמך למפתח אתרים שיודע שאתה לא יכול לאסוף אותו ולעזוב אותו אחר כך, Weebly מציע גם את האפשרות להוריד את קבצי האתר שלך כדי לעבור למארח אחר.

Wix הוא עוד יוצר אתרים עם שם גדול שמציע תוכנית בחינם המאפשרת לך לרוץ על השירות מבלי להכניס את הידיים לכיסים.

אם אתה רוצה לפרסם את האתר שלך

אתה צריך לשלם, אבל התוכנית החינמית היא דרך נהדרת להקים אתר ולהתחיל בעבודה. המחיר של Weebly דומה למתחרים כמו Wix ו- Squarespace, אך אפשרות התוכניות החינמיות שלו היא אחת הנדיבות מכל יוצרי האתרים החינמיים. אם אתה צודק בעת יצירת דפי האינטרנט שלך, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת במהירות ובחינם היא להשתמש ביוצר דף אינטרנט אחר. זה מאפשר לך ליצור אתר מדהים בקלות, אבל אז אתה צריך להיות מסוגל לבחור בין כל בוני האתרים הטובים ואתה צריך לגרום לכולם לעבוד בחינם.

זהו בניית האתרים הזולה ביותר למתחילים, אך מציעה יותר תכונות ושליטה מלאה באתר שלך. זהו אחד מיוצרי האתרים החופשיים הפופולאריים ביותר שם, והיא בחירה טובה ליוצרים של דפי אינטרנט למתחילים.

תוכלו למצוא עשרות בוני אתרים שיעזרו לכם להקים את האתר בעצמכם, ללא קשר לכישוריכם. הוא מספק בניית אתרים חזקה וחזקה ליוצרי אתרים המסייעת לך ליצור אתר מותאם אישית תוך מספר דקות.

עליך להחליט איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלך

וכאשר אתה מנהל מסחר אלקטרוני, התהליך יכול להיות מכריע. החיפוש אחר בונה האתרים הטוב ביותר תלוי בצרכים הספציפיים של מפעיל האתר. חלק מיוצרי האתרים מציעים מגוון כלים לעריכת האתר שלך, כגון HTML, CSS, JavaScript, HTML5 ו- CSS3, אך לא כולם עובדים.

הרבגוניות של יוצרי אתרים בחינם לא אומרת שאתה צריך לבחור את השירות הראשון שתיתקל בו

אבל אם אתה מחפש יוצר אתרים שמשגשג מפשטות, יאהו אירוח אתרים צריך להיות אחת האפשרויות שלך. . אם אתה מחפש בונה אתרים שמאפשר לך ליצור את האתר שלך מבלי להצטרף לשירותי צד שלישי, Squarespace היא בחירה טובה. SquareSpace מציעה חבילת בניית אתרים מלאה, ותוכל להתקין תוספים כדי להפוך אותה לדף חברות.

אם אינך רוצה להיות קשור למנוי

אתר X5 מציע בונה אתרים בחינם וקל לשימוש. בעוד שיוצרי אתרים רבים מציעים תוכניות בחינם המאפשרות לך לעצב ולפרסם את אתרך בחינם, חשוב לציין כי אתרים בחינם קשורים לרוב לפרסום באנרים שהחברה שלך מקדמת. אם אתה אוהב את מה שאתה רואה בבונה האתרים החינמי שלך, תוכל גם להוציא על פרסום פרימיום – אתרים בחינם.

אם אתה עסק קטן שמחפש בונה אתרים בחינם, יש לך הרבה אפשרויות לבחירה. בין אם ברצונך ליצור אתר לעסק שלך, בלוג חדש או ליצור נוכחות מקוונת, הנה כמה משירותי בניית האתרים החינמיים הטובים ביותר שיעזרו לך.

אם אתם מחפשים דרך קלה ליצור אתר

יוצר אתרים Wix יביא אתכם לשם תוך זמן קצר. אם אתה רוצה לבנות אתר עם מיטב יוצרי האתרים, אתה יכול להתחיל עם וורדפרס עם Bluehost. יש למצוא את שם הדומיין ואחסון אתרים לפני שתוכל להפעיל את האתר שלך, שעולה בדרך כלל בין $ 5 ל- $ 10 לחודש עבור דומיין או מארח אתרים. וורדפרס משבצת רבות מאותן תכונות כמו שירותי בניית אתרים בחינם אחרים כגון HTML5, CSS3 ו- CSS4 לבניית אתרים בחינם.

דילוג לתוכן