בניית אתר תדמית

אנו יודעים כי זה יכול להיות קשה למצוא תמונות רעננות עבור כל פוסט חברתי שאתה יוצר, לכן ריכזנו רשימה של כלים מדהימים שיעזרו לך ליצור דף תמונות משלך עבור אתרי פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואחרים. אנו נספק יותר מ -20 מקורות וכלים שונים המכסים הכל החל מיצירת פוסטים חברתיים, תמונות, סרטונים, פוסטים בבלוג ועוד.

אם ברצונך לבצע אופטימיזציה לתמונות שלך

גלה מה חסר לך ולמד כיצד ליצור תמונות ידידותיות לקידום אתרים לאתר ולפרסומים שלך. נסה להשתמש בתוספים שונים עבור WordPress או השתמש בכלי דף אינטרנט בחינם כדי לדחוס את התמונה שלך תוך כמה דקות. אם מסיבה כלשהי לא דחיסת את התמונות שלך באופן ידני (דלג על פריט 1 ברשימה זו), או אם כבר העלת תמונה לאתר שלך, תוכל להשתמש בכלי אופטימיזציה.

לפני שתפתח את בונה אתרים, שב לרגע ושאל את עצמך מה המטרה שלך ביצירת אתר תמונות. לפני שתעשה משהו אחר מלבד לבנות את האתר שלך, כדאי לך לשקול כמה מהמשאבים שיועילו לאתרי הצילום החדשים שלך.

לפני שתתחיל לבנות את האתר שלך, עליך ליצור ולאסוף את כל ערכי האינטרנט והרכיבים המרכיבים את האתר שלך. אם אתה זקוק לכתובת אתר מקצועית, ייתכן שתרצה להעלות את כל התמונות שלך מהמחשב שלך לאחד מהדפים האלה בצד זה או אחר.

ישנם מקרים בהם ברצונך להשתמש בתמונה גדולה כרקע או כתמונת גיבור באתר האינטרנט שלך

אם אתה מציג רק תמונות לתיק העבודות או לפוסט בבלוג שלך, תוכל להפיק את המרב מהן. תמונות אלו כוללות את תמונות האתר, אך הן עשויות להכיל גם תמונות המשרתות מטרות אחרות, כגון תמונות, סרטונים, סרטונים או אפילו דפי אינטרנט.

דרך נוספת ליצור תמונה ידידותית לקידום אתרים

היא לשלב את מילות המפתח היעד שלך בכותרת התמונה. הוספת טקסט חלופי לתמונה יכולה להגדיל את דירוג האתר שלך על ידי קישורו (ובכך האתר) למילות המפתח בתיאור שלך. אם תמונות הן חלק מתוכן האתר, אתה יכול להשתמש ב- img כתמונת הרקע באתר שלך. אתה יכול גם להשתמש בטפטים אם הם חלק מהמצגת או מהעיצוב החזותי של הדף.

אם יש לך דף עם דפים מבוססי מיפוי איכותיים

דחיסה יכולה להיות הדבר שלך – כדי לייעל את האתר שלך. דחיסה ללא הפסד מתבצעת עבור תמונות ואז תוכל להציג את הגלריה שיצרת בכל דף באתר שלך. אתה יכול להשתמש בוורדפרס (שהוא לא התוסף היחיד לדחיסת תמונות קוד פתוח עבור וורדפרס) כאשר אתה מעלה תמונה לאתר, או להשתמש בתוסף זה כדי להוסיף תכונות גלריה מתקדמות הרבה יותר לאתרים שלך.

אם אתה מנהל בלוג או צדקה עם תקציב חזותי

פורטלי תמונות בחינם יכולים להציע הרבה תוכן איכותי, בין אם אתה יוצר קונספט עיצובי או תיק עבודות. ישנם שורה שלמה של אתרי שוק מניות בחינם זמינים אם אתה מחפש אותם, אך לפעמים קל יותר פשוט לשלם על הכל. לרבים יש תמונות בחינם מ- Getty Images, ואתה יכול להשתמש בתמונות בעצמך על ידי הטמעתן באתר שלך.

קח את הזמן ללמוד כיצד לייעל את התמונות שלך באינטרנט

כדי להבטיח שמבקרי האתר שלך יקבלו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. אם יש לך תמונות שאתה רוצה להיראות נהדר, כדאי למטב את התמונות שאתה מעלה ולהשתמש באתר שלך. לבצע את זה חובה, ואם לא, אתה צריך לשלם על זה בעצמך.

יתכנו מקרים שבהם תרצה להוסיף תמונה לאתר שלך

אך התמונה חייבת להיות גדולה מאוד כדי שתוכל לראות את הפרטים, או שהיא תיגנב. כתובת האתר של התמונה המקורית התהפכה – תוכננה מקוד המקור כך שהאתר מציג את התמונות רק בגודל קטן. אם תעלה את התמונות שלך ישירות לדף אירוח, תוכל ליצור את כתובת האתר של התמונה שלך במחשב שלך.

זהו אחד האתרים החינמיים הטובים יותר מכיוון שאינך יכול לחפש מילות מפתח

אלא צריך להתאים לתמונה שברצונך להוריד. כשאתה משתמש בתמונה באתר שלך, הקצה אותה לצלם בכיתוב וקשר אותה לתמונה המקורית. זה אומר שאתה יכול להשתמש בו רק אם אתה נותן קרדיט לצלם המקורי. אתה יכול גם להשתמש בתמונה שלך באתר אחר אם הצלמים מוזכרים בכיתוב ואתה מקשר חזרה.

אם אתה אתר מסחר אלקטרוני או שיש לך חנות מקוונת, אתה יכול גם להשתמש בתמונות מוצרים לקישור. השתמש בבונה אתרים וספק כלים גרור ושחרר כדי ליצור במהירות אתר בעל מראה נהדר.

דילוג לתוכן