יוקר המחיה בצפון תל אביב

תל אביב התקרבה יותר ויותר למנהטן של המזרח התיכון, והתקרבה בשנים האחרונות והפכה לעיר היקרה ביותר באזור, על פי דו"ח חדש של מרסר אינטרנשיונל. בעשור האחרון תל אביב (מספר 16) עלתה בהתמדה בדירוג של מרסר והיא כיום העיר ה"יקרה ביותר "בכל האזורים. היא מדורגת במקום ה -15 באירופה, בטענה שיוקר המחיה גבוה יותר מאשר בפריז ובלונדון, אך זול יותר מאשר בניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו וסן פרנסיסקו.

כדי לקרוא עוד אודות יוקר המחיה בצפון תל אביב כדאי להעיף מבט ב- https://israhouse.co.il/

אזור המגורים היקר ביותר במדינה

הוא בתל אביב, שם המחיר הממוצע של דירות בתים ברבעון השני של 2020 – היה 1,845,000 $, או 2,737 $ למ"ר, יותר מכפול מזה של העיר ניו יורק . על פי הדיווח, בית בעיר ירושלים זמין בפחות ממחצית העלות של בית דומה, וכמחצית מהעלות בעיר העתיקה בירושלים ובגדה המערבית של תל אביב.

קח את האוטובוס

אוטובוסים מירושלים לתל אביב עולים כ -2,000 דולר, או 1,500 דולר ליום, ואילו אוטובוסים לירושלים, חיפה ונצרת עולים 3,300 דולר, 4,200 דולר ו -5,400 דולר, על פי הדיווח. אוטובוסים בירושלים ובתל ישראל עולים פחות ממחצית העלות בגדה המערבית.

ההבדל בין השבוע הזול והיקר בתל אביב ויפו

הוא 514 $, ואתה יכול לחסוך כ -59 $ באמצעות המדריך החינמי שלנו. יש יותר משרות זמינות בתל אביב, אך רוב האנשים נוטים לעשות כמה דברים בבת אחת, כך שאין מגבלה אמיתית על עלות נסיעות היוקרה. הערכה זו מבוססת על מה שהם עושים בתל אביב וגם בגדה המערבית, וגם על מה שרובם עושים בתל אביב או ביפו. למרות שמשכורות אינן מכסות בהכרח את מלוא יוקר המחיה, הן עדיין לא מציאותיות.

אם אין לך מספיק

אתה יכול לשאול את עצמך מה יוקר המחיה בפועל בישראל, ויש לך כמה חודשים לארגן. תל אביב היא העיר היקרה ביותר בישראל לחיות בה, אך ירושלים ההולכת וגדלה לא נמצאת הרחק מאחור. למרות שזו אחת הערים המשתלמות ביותר במזרח התיכון, היא עדיין גבוהה. על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי הבנק העולמי וקרן המטבע הבינלאומית (IMF), הוא כנראה הגבוה ביותר באירופה וכבר מחצית מהערים היקרות ביותר שלנו ברחבי העולם.

מעבורת פלו פועלת מדי יום בין תל אביב לירושלים והיא כוללת קיבולת של 1,000 נוסעים ביום. ירושלים התפתחה טוב מאוד בשנים האחרונות, אם כי כמה מהבניינים החשובים בעיר, כמו הר הבית והעיר העתיקה, נמצאים בהקמה.

רבים מהדברים המרתקים בישראל אינם דורשים דמי כניסה

ותשלומים רבים אחרים מפצים על כך. תל אביב היא עיר של שכונות, אך יש הרבה שכונות מעניינות לגלות, כמו העיר העתיקה בירושלים, הגדה המערבית והגדה המזרחית. יש גם אזור גדול למועדוני לילה, במיוחד במרכז העיר ובשכונותיה, שם כמה מהמועדונים והברים המסחריים הגדולים ביותר מושכים אליהם המונים גדולים של מועדונים צעירים. תוכלו לחסוך בקלות את עלות הביקור ביד ושם, הליכה בעיר העתיקה בירושלים, ביקור בחופי ים המלח הרבים או טיול בעיר הלבנה של תל אביב. אבל יש מספיק מקום לשכונות מעניינות יותר לחקור, כמו גם מגוון מסעדות, חנויות ובתי קפה. תל אביב, המכונה לפעמים "סיליקון ואדי", היא מוקד העיר, עם 77% מכלל הסטארט-אפים הישראלים הממוקמים בעיר ובסביבתה. בעיר אצטדיון כדורגל, הגדול שבהם הוא אצטדיון בלומפילד, אשר קיבולתו 29,400 ומשמש למשחקי כדורגל בתל אביב ולאירועי ספורט אחרים כמו קונצרטים וקונצרטים. פסטיבלים פופולריים בערים הם כיכר רבין, שהיא הכיכר הציבורית הגדולה בישראל והדיזנגוף סנטר, בהן חברות רבות של חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם מגוגל, פייסבוק, אפל ומיקרוסופט.

תל אביב היא עיר נהדרת באמת, ויש חיי לילה שפשוט לא עוצרים, עם הרבה ברים, מסעדות, ברים ומועדוני לילה, כמו גם מספר מסעדות וברים.

סיור בתל אביב

הוא הזדמנות נהדרת לעורר זיכרונות קסומים, מנות טעימות ולבקר באטרקציות מקומיות. נסיעה לישראל עולה יותר משאר מדינות המזרח התיכון ומדינות המערב, אך מחירי טיסות זולים יותר פירושם שלא תתעלו על התקציב. אתה צריך לצפות למחירים במדינות המערב והאירופה, אחרת יהיו הפתעות מגעילות. שמתי לב כי יותר ויותר חברות תעופה לואו-קוסט טסות מאירופה לתל אביב, כך שככל שהמחיר זול יותר, כך טוב יותר.

דילוג לתוכן