כתיבת מאמרים לקידום אתרים

כאן אני מראה לכם את הטכניקות בהן אני משתמש בכדי לכתוב במהירות מאמרים ידידותיים לקידום אתרים ולמלא את האתר שלי בהמון תוכן איכותי. אסביר מהי כתיבת קידום אתרים ו -10 הצעדים שאעקוב על מנת להבטיח שהתוכן שאני כותב יהיה ידידותי למנועי חיפוש. לפעמים זה ברור לעין מאומנת, אבל אני אראה לך כמה טריקים שכתבתי SEO מבלי שזה יישמע כאילו אני כותב את זה, כי לפעמים זה כן. מאמרים בנושא קידום אתרים, וכזה שיכול לעזור לכם בחלק החשוב ביותר של קידום אתרים: אופטימיזציה למנועי חיפוש.

כשאתה כותב תוכן באיכות גבוהה, שים לב לצפיפות מילות המפתח שלך והשתמש במילות מפתח בכותרות ובכותרות. מאמר SEO שכתבתי השתמשתי במילות מפתח ככותרת וכותרת, אך אני גם מקפיד לכתוב אותן בצורה איכותית.

למרות שיש בהחלט זמן הכרחי לשימוש במילות מפתח

על כותבי המאמרים ב- SEO להקפיד להשתמש בהם רק כאשר הדבר מתאים, ולא לעשות בהם שימוש יתר, גם אם הם מפרים בקלות את ניסוח המאמרים. מחבר קידום אתרים טוב חייב להיות מסוגל גם להשתמש במילות מפתח בצורה יעילה כדי לעזור לקוראים למצוא את התוכן שלהם במנועי החיפוש, אך עליו להיות מודע גם לחשיבות השימוש במילות מפתח אלה בצורה יעילה כדי לעזור להם למצוא את התוכן שלך במנוע החיפוש. בסך הכל, כשאתה כותב לקידום אתרים 2020, עליך לוודא שאתה עומד בקצב של גוגל וכותב תוכן באיכות גבוהה שמדבר לקהל שלך. במקום לנסות לבצע אופטימיזציה של המאמרים שלך למילות מפתח ספציפיות ולקבל יותר תנועה מגרסאות שונות של מילות מפתח אלה, חזור ואופטימיזציה למילות מפתח חדשות. בצע אופטימיזציה של מילות מפתח או חסוך זמן לעדכון ושיפור תוכן ה- SEO הישן שלך. לאחר שתגדיר את מילות המפתח הראשיות והמשניות שלך, הגיע הזמן להשתמש במילות המפתח האלה בכותרת העליונה שלך. אם הכנסת מילת מפתח משנית למאמר ה- SEO שלך לא משנה את המיקוד של המאמר, אלא מגדילה את המיקוד של מילת המפתח הראשית, אז היא צריכה להיות קשורה מאוד למילת המפתח הראשית.

כותרות מתכוונות לקוראים ולמנועי החיפוש שהתוכן שהם מכילים חשוב לנווט במאמר ה- SEO שלך

בפוסט זה, למשל, בקטע "כיצד לכתוב פוסטים בבלוג לקידום אתרים" בכותרת מנועי החיפוש נכתב כי החלק הזה הוא החלק החשוב ביותר במאמר שלך, ולא רק מילת המפתח הראשית.

מאמר SEO יוצא דופן

הוא לא רק מאמר איכותי וכתוב היטב, אלא שהוא יכיל גם מילות מפתח הקשורות לתוכן המאמר, המשמשות בדרך כלל בחיפושים במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. הטקסט והתוכן בדף האתר או הבלוג שלך מותאמים לחלוטין למנוע החיפוש. מאמרי SEO כתובים בצורה שאין חפיפה עם מאמרים אחרים ותקבלו נראות רבה יותר למילות המפתח החשובות של החברה שלכם בגוגל. מאמר SEO הוא קטע של תוכן כתוב, כמו למשל פוסט בבלוג המציג אתר בדף עם כתובת URL ייחודית.

אם אתה מקיים את ההנחיות המוצגות, תוכל להשתמש במילות מפתח אלה כדי לייעל את התוכן שלך לקבלת תוצאות SEO טובות. מאמרי SEO יכולים לשפר את המוניטין שלך על ידי כתיבת אותם והכנסתם למאמרים שלך כדי להמחיש את הנקודות שאתה מעלה.

מאמרי SEO לא צריכים להעתיק מאמרים אחרים שכבר קיימים באינטרנט או בדפוס, כמו פוסט בבלוג, מאמר חדשותי או מאמר במגזין.

הכותרת של המטא ותיאור המטא צריכים להיות כתובים בצורה אטרקטיבית ולהוסיף למאמר ה- seo שאתה כותב

השלב הראשון בקופירייטינג של SEO הוא מחקר מילות מפתח, ועליך להשתמש במילות המפתח שאתה רוצה לדרג בעותק שלך. לפני שתתחיל לכתוב את מאמר ה- SEO שלך, אתה רוצה להיות מסוגל לגלות מה אנשים מחפשים באינטרנט, מה קשור לנושא שלך ועל מה אתה הולך לכתוב. הקפד לייעל את מיקום מילות המפתח במאמר ה- SEOS שלך על ידי הכללתן בכותרת או בכתובית. מאמרים בנושא קידום אתרים שנכתבו לפני 2020 יכולים להיכתב לפני סוף השנה, גם אם תצטרכו לעשות זאת.

פעל לפי הטיפים הבאים כדי למקד לתוכן ידידותי למנועי החיפוש עם מילות מפתח ומילות מפתח כדי לעמוד בציפיות מבחינת אורך, קהל האתר ומעורבות ביצירת שאילתות עבור מחברי תוכן SEO.

אם אתם מחפשים תוכן מכל סוג שהוא לאתר שלכם

מחברי SEO Design בשיקגו יכולים לייצר עבורכם מאמרים המותאמים היטב. אם אתה תקוע ואינך יודע מה לכתוב לאתר וטרם שכרת קופירייטר SEO, באפשרותך להשתמש בכלי Inbound Now ליצירת פוסט בבלוג או רעיון למאמר מבלי לעסוק בהם לכתוב. ככל שאתה מייצר יותר רעיונות, כך אתה טוב יותר מבחינת אופטימיזציה למנועי חיפוש. אז לפני שתפרסם מאמרים בדפי האינטרנט שלך או תשכור מחבר עם היסטוריה ארוכה של כתיבה, התוכן שלך צריך להיות מותאם למנועי חיפוש.

דילוג לתוכן