כתיבת תוכן אוטומטי

מדעני המחשב כותבים יותר ויותר מאמרים תוך שימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) העדכנית ביותר. גופנים לעיבוד שפה טבעית (AI) משמשים להלחנת תוכן הרבה יותר מהר. מאמר אצור עם מאמרים מקוריים בשנייה ומאמרים אוסרים עם שינויים בשניות לאחרון.

למשל, כל התכנים באתר הזה נכתבו באמצעות WriterBot – כלי ליצירת תוכן אוטומטי בעברית, אשר מסוגל לייצר אלפי מאמרים בדקות בודדות.

אוטומציה מאפשרת לך להתמקד יותר בתוכן שאתה כותב

במקום לבזבז שעות בוויזואליות והגהה. אם תתן למכונות לכתוב תוכן עבורך, תוכל ליצור כמות גדולה יותר של תוכן מהר יותר מבעבר. צוותי התוכן והשיווק שלך ממש נמצאים באותו עמוד, עובדים יחד בזמן אמת על תוכן.

בואו נגלה מהו מחולל תוכן AI

כיצד הוא יכול לעזור לכם ובאילו כלים תוכלו להשתמש בכדי לעזור לכם באסטרטגיית התוכן שלכם. זכור שיש עוד הרבה עבודה בזמן שאתה עדיין כותב תוכן, אבל זה רק כלי שימושי שיעזור לך להתקדם. אני באמת מקווה שלמדת קצת יותר על AI ועל הכלים שניתן להשתמש בהם כדי לכתוב את הבלוג שלך טוב יותר.

מחולל מאמרים

הוא פלטפורמת תוכנה מקוונת שכותבת אוטומטית תוכן לאתר שלך בלחיצה אחת בלבד. לאחר שתזין את כותרת הפריט שלך ואת מילות המפתח הקשורות, הוא יחפש במסד נתונים עצום, ייקח מספר שניות ויפרסם את התוכן שלך באינטרנט. הכלי מנתח את התוכן שלך לבעיות איות או דקדוק אפשריות, כגון שגיאות הקלדה, שגיאות דקדוק, שגיאות כתיב או שגיאות כתיב.

לאחר מכן

הוא סורק את האתר שלך בכדי לספק עשרות תובנות המסייעות ליצירת לידים וליצירת תוכן. יצירת מאמרים היא בזבוז משאבים כשכותבים בלוג לקוראים בפועל שמגיעים לתוכן, ולא רק למראה. עם יוצרי תוכן AI, התוכן שלך הוא החומר שאתה לא מסובב רק למען עצמו. אתה צריך לכתוב על מה שאתה צריך כי אין לך זמן לכתוב על הכל.

כמובן

ניתן להשתמש בטקטיקות אלה ליצירת תוכן עבור דפי Web 2.0, אך ניתן גם להשתמש בכלי מחולל תוכן אוטומטי שיעזור לך לכתוב תוכן מעניין ומקצועי. אתה יכול אפילו להשתמש בטקטיקה זו כדי ליצור במהירות תוכן לאתר ה- PBN המתארח בעצמך וכמובן להשתמש בו ליצירת תוכן באתר PBN שלך. רשת -2. עמוד 0. דנו גם כיצד מחוללי מאמרים יכולים לסייע בפתיחת פוטנציאל כתיבת התוכן וההכנסה שלך. השתמש בכלי זה כדי לזרז את יצירת ההערות שלך – כדי שנוכל להתמקד באוצרות תוכן מעולה וביצירת עותקים מושכים עבורך.

כלים כמו Grammarly ו- Hemingway App עוזרים לך לעבד ולכתוב את התוכן שלך בצורה הגיונית לקהל היעד שלך

צוות SEO, למשל, יכול לספק לכם בקלות את מילות מפתח היעד לפוסט, מחברים יכולים לכתוב את הטיוטה הראשונה והעורכים יכולים לשכלל את התוכן – הכל ב- Slack. הכלים הבאים יכולים לעזור לך לשפר את קריאות התוכן שלך לניהול תנועה ולעודד את המשתמשים שלך לקרוא אותו מההתחלה ועד הסוף. כדי להבטיח שיש לנו את הכותב המתאים עבורך, אנא בקש מחולל תוכן אוטומטי עבור הדף שאליו אתה כותב.

אפילו יותר טוב, זה כלי חינמי לחלוטין וקל לשימוש ומציע תוכן בכל נושא שניתן להפוך בקלות לפוסט בבלוג. הוא מיועד ליצירת מאמרים ומחקר לסטודנטים אקדמיים וניתן לעשות זאת תוך פחות מדקה, ודורש רק כמה שורות קוד ומאמץ קטן מצידך.

יש לפרק תוכן אוטומטי לרכיבים שניתן לנתח על ידי מכונה

ותוכלו לעשות זאת מבלי לשכתב כל סיבית מאפס. לדוגמא, פוסטים בבלוג ספציפיים למוצרים המשתמשים בזהות המותג שלך ובמיומנויות התוכנה שלך אינם קלים להתמצאות לקוד המספק תוצאות כתיבה מבטיחות. תוכן פשוט אינו מוגבל למילים ופורמטים טקסטיים; יש שיפורים קטנים שנוכל ליישם בדקדוק וניסוח התוכן, אך זה לא מספיק כדי להבדיל בין טקסט שנוצר באמצעות מכונה לבני אדם.

רוב התוכנות האוטומטיות של כותב המאמרים מבטיחות אחוז מסוים של ייחודיות בעת מסירת מאמר עם מפרטים

וזה חשוב מכיוון שחשוב לא להטיל פלגיאט או להשפיל את האתר בתוכן כפול שעשוי להנחית אותך באתר דואר זבל. מחוללי תוכן שונאים את זה כשאתה צריך לסנן הערות ספאם שנוצרו באופן אקראי מדי יום, וזה נחשב לבזבוז מוחלט של מאמץ כאשר התוכן שלך לא באינדקס יעיל על ידי מנועי חיפוש כמו גוגל.

נוהג להנחות את הטקסט שלך בדקדוק, מכיוון שהוא הופך אותך לסופר טוב יותר, ואז תוכל להשתמש בו כדי לייעל טוב יותר את התוכן שלך עבור מנועי חיפוש. הוא גם מספק מסמכים המאפשרים לך לכתוב, לנתח ולבצע אופטימיזציה של תוכן במקום אחד.

דילוג לתוכן