לימודי אנגלית באינטרנט, וולסטריט אינגליש

גם אתם בוודאי מכירים את המותג וול סטריט, שזוכה להכרה ומוניטין גבוה בשווקי המפתח שלו ולהשקיע במרכזים חדשים בשווקים קיימים וחדשים. Citic Baring אישרה בפני חדשות PIE כי היא אינה עוד בעלת מניות ב- WSE סין וכי החברה נמכרה למייסד המקורי של החברה, לואיג'י טיציאנו פצ'יניני, שפתח את המרכז הראשון באיטליה בשנת 1972. Baring סירב לתת עוד פירוט המכירה, אך הוסיף כי היא ממשיכה להשקיע בוול סטריט אנגלית כעסק בינלאומי.

וול סטריט בית ספר לידע באנגלית

מציע לסטודנטים בכל הגילאים אפשרות להתקדם בחינוך בקריירה ובחיים שלהם. וול סטריט אנגלית משלבת שיטות למידה משולבות מוכחות ויעילות עם מודל עסקי מדרגי בכדי לנצל את פוטנציאל הצמיחה של לימוד אנגלית למבוגרים כולל הכשרה מרכזית ומקוונת. באמצעות השקעות מתמשכות בפיתוח מוצרים ומודלים, כגון הכנסת פתרונות מקוונים לאחרונה, החברה נמצאת במצב טוב להגיב לדינמיקה בשוק, לצרכי הסטודנטים ולשינויים טכנולוגיים.

הספקית המובילה של לימודי אנגלית ללקוחות פרטיים וארגונים ברחבי העולם היא ללא ספק בית ספר וול סטריט אנגלית. השיטות המקוונות והחדשניות של וול סטריט משלבות את גישות ההוראה הטובות והמוכחות ביותר כדי לספק למבוגרים את החינוך  היעיל ביותר. התלמידים שומעים, קוראים, כותבים, מדברים ומתרגלים אנגלית בהנחיית מורים דוברי אנגלית כשהם לומדים באמצעות תוכניות הלמידה המעורבות שלנו.

התוכנית באנגלית בוול סטריט כוללת מעל 20 רמות שונות של קורסים באנגלית החל ממתחילים למתקדמים. תוכנית מכוני וול סטריט כוללת סביבה בשפה האנגלית במכון וול סטריט המתמקדת במורים דוברי אנגלית שפת אם ובפעילויות חברתיות המסייעות לתלמידים לתרגל אנגלית בסביבה חברתית ולא מאיימת בקהילת סטודנטים מקוונת.

שיטות למידה מעורבות כוללות לימוד עצמי

שיעורים קטנים בהדרכת מורים וזמן מעשי. למידה עצמאית בפלטפורמה המקוונת מתחלפת עם מפגשים בקבוצות קטנות בשפת המורה דובר השייקספיר. כל חומרי ההוראה זמינים ונדרש תכנון מינימלי של השיעורים.

קורסים אנגלית בהתאמה אישית לקבוצות קטנות של סטודנטים לאנגלית עסקית משתמשים בחומרי לימוד אנגלית בוול סטריט מחומרי Pearsons, כגון סדרת מובילי השוק המצוינת, הכוללת אלמנטים להתאמה לצרכים האישיים של כל כיתה מבחינת למידת שפה.

תוכנית הלימודים בבית הספר לאנגלית לוול סטריט פותחה על ידי וול סטריט אנגליה, כהחברה החינוכית הגדולה בעולם, כדי ללמד אותך כיצד לדבר בשפה האנגלית במצבים יומיומיים. האפליקציה לומדת אנגלית זמינה לסטודנטים הנוכחיים ללמוד אנגלית באמצעות Wall Streets English.

וול סטריט אנגלית (WSE)

היא ספקית לימוד אנגלית מובילה עם ניסיון של 17 שנים בסין. אנו לומדים כבר 46 שנה ועובדים עם למעלה משלושה מיליון אנשים הנלהבים מללמוד אנגלית. בית הספר שלנו לאנגלית ממוקם ב- Na Prikope 21, במרכז פראג ובתחנת המטרו Mustek.

לימוד אנגלית בתיאוריה ויכולת לדבר הם שני דברים שונים מאוד, גיליתי שהוראת תקשורת היא חוויה נהדרת בדרכים אחרות, מכיוון שלא לכל חברי הכיתה שלך תהיה אותה הבנה או רהוטה באנגלית. לא מלמדים אותך כלום, אתה מפתח כישורים ומיומנויות משלך.

מורים ומדריכים יהיו זמינים להדרכה ולתיקון

כדי לשמור על זרימת השיחה במקום שאינו יכול לבסס את עצמו. יש הבוחרים לגור עם סטודנטים אחרים בבית המגורים ולחוות את החיים המקומיים עם משפחה מארחת. הפעילויות ניתנות ככלי נהדר עם לוחות זמנים, חוברות עבודה, עלונים ומפות.
בכדי לקרוא פרטים מורחבים בנושא של לימודי אנגלית באינטרנט, וולסטריט אינגליש כדאי לבקר באתר

אהבתי את הרעיון של למידת גמישות מההתחלה, אבל אחרי הרבה מחשבה ובדקתי פעמיים במרכז הדיון, החלטתי לנסות רמה אחת בלבד. לאחר שסיימתי קורס בן שלושה שלבים לשיפור נוסף, חזרתי ל- WSE להפסקה של חודשיים.

עם התנתקות חברתית ואמצעי ביטחון ברחבי העולם

ענף החינוך עדיין מסתגל למציאות הווירטואלית החדשה. מה שקורה הוא שהצוות נמצא בטראומה ממגיפת הקורונה. ההנהלה עוקפת את חוקי העבודה בסין ומקצרת משכורות ב -50% בכל חודש, אך אנו עדיין עובדים במלואם.

לא ניצור איתך קשר אם תוצאות הדואר האלקטרוני יגיעו לתיבת דואר הזבל שלך. אם לא תקבל את התוצאות שלך בדקות הקרובות, אנא בדוק את תיקיית הספאם שלך.

 

דילוג לתוכן