מוצרי פרסום לכנסים ואירועים

כדי לעזור לך לחסוך באירועים לשנה הקרובה, ריכזנו רשימה של מה שאנחנו מאמינים שהם השיווק הטוב ביותר לקידום מכירות וכנסים לאירועים. אנו דנים מהו שיווק אירועים, באילו אסטרטגיות תוכלו להשתמש כדי ליצור ציר זמן לשיווק אירועים, כיצד לחזק את הפעולות שלכם וכיצד להבטיח שתעבירו את המסר הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון. התמונה הבאה מציגה דוגמה לאסטרטגיה שיווקית לאירועים שניתן לחלק לשני חלקים: אסטרטגיית פרסום לפני שהאירוע יעלה לאוויר ואסטרטגיה שיווקית לאחר האירוע יעלה לאוויר. זוהי נקודת התחלה טובה לאסטרטגיות הפרסום שלך, ואז ניתן לחלק אותה לשלושה חלקים לפני אירועי goLive שלך, אסטרטגיית קידום לכל אירוע ואסטרטגיית פרסום.

זה חכם לתאר את שיווק האירועים שלך כאסטרטגיית קמפיין עצמאית, אבל אתה יכול לחצות את זה עם האסטרטגיה השיווקית שלך לאירועים אחרים – עיין.

וודאו שיש לכם מסר קוהרנטי וממוקד לכל המצגות שתוכלו להעביר ולשחקנים שיופיעו באירועים

צור חזותית פשוטה שתקדם את בעלי העניין שיופיעו באירוע שלך, תוך קידום אירועים אחרים כגון הדובר המרכזי, הדוברים, המציגים, הספונסרים והנוכחים האחרים.
למידע נוסף על מוצרי פרסום ניתן לבדוק כאן: אינסטלטורבתים.com

בעת תכנון אירוע הקידום הבא שלך

ודא שיש לך מוצרים ממותגים שיהיו בלתי נשכחים ושימושיים. המיתוג של מאמרי הכנס שלך עוזר לך להדגיש באופן בולט את הלוגו שלך בישיבות, בקונגרסים ובתערוכות. הראה את מוצרי הקידום הייחודיים של הכנס הבא ועזור להתרשם מהלקוחות הפוטנציאליים שלך. מדריך זה יכסה כמה ממוצרי השיווק הטובים ביותר לאירועים עבור כנסים ואירועים הקיימים בשוק כיום. אני ממליץ בחום לבדוק את הרעיונות הללו של שיווק אירועים לפני שתשתמש בהם כחלק מהקמפיין השיווקי לאירועים שלך לאירוע הבא שלך. זו הזדמנות נהדרת להוריד ולנסות את חוברת ההשקה של SMART אירועים.

נצל את אחד מכנסי השיווק הטובים ביותר ולמד כיצד להשתמש בטכנולוגיות שיווק חדשות לשיפור האסטרטגיה שלך

על ידי השתתפות באירוע תוכלו להשיג הבנה טובה יותר של טכנולוגיית השיווק וכיצד ניתן לשלב אותה ביעילות באסטרטגיות השיווק שלכם.

שיווק מוצלח של אירועים מחייב אותך לקדם את האירוע שלך ברשתות החברתיות

כדי לעודד אנשים לקנות כרטיסים ולהשתתף. כאשר אתה מארח אירוע או יוצר hashtag לאירוע, ודא שאתה כולל את ההאשטאג הרשמי בחומרי השיווק שלך ובציוצים ובפוסטים שלך באינסטגרם. חלק מתוכנית השיווק לאירועים שלך צריכה להיות שימוש במדיה החברתית במהלך האירוע שלך כדי להגדיל את מעורבות המשתתפים ולקיים אינטראקציה עם אנשים שאינם יכולים להשתתף באירוע גדול או לתת חסות לדוכן. ישנם כנסים עם האשטגים בהם תוכל להשתמש, והאירוע יהיה לגרום לך להבין עד כמה באמת ההאשטאג הוא שימושי.

עסקים צריכים לשקול לא רק את מספר המשתתפים, אלא גם את נוכחותם ברשתות החברתיות, ולבנות אירוע שבאמת מעסיק אותם. חברות צריכות לבנות ממש מרתק אירוע, לא רק קמפיין פרסומי לאירוע שלהם.

למרות שאירוע מסוג זה לא צריך להיות על מוצר או מותג

נאום או מצגת פשוטים יכולים לעזור בתיאום האירוע עם החברה שלך ולהראות מדוע הוא שם. הפיכת נוכחותך לחלק מהשיחה באירוע שלך היא דרך נהדרת לקדם את המותג שלך ולהניע מכירות. הדרך הקלה והמשתלמת ביותר למשוך ולקיים לקוחות ולהגביר את המודעות למותג באמצעות רשת באירוע היא הוסף מוצר פרסום לכנס או לאירוע, כגון מצגת, נאום מרכזי או מצגת וידאו.

פריטי קידום מכירות יכולים לשמש עבור עמותות לקידום מטרותיהם ולקידום אירועים מסוימים שהם מקיימים או אירועים אחרים המגייסים כסף למטרות טובות

פריטי קידום מכירות אלה משמשים לעיתים קרובות להעלאת המודעות למטרת הארגון, כגון הכנס השנתי, האסיפה השנתית או האסיפה השנתית.

ועידות וירידים הם הזדמנות מצוינת לשווק את המוצרים שלך ולהפנות תשומת לב חיובית לעסק שלך

פריטי קידום מכירות יש בהם שימושים רבים וניתן להשתמש בהם למגוון מטרות, כגון מוצרי קידום מכירות, קמפיינים שיווקיים, חומרי קידום מכירות, פוסטרים, פוסטרים ופוסטרים.

אסטרטגיית שיווק האירועים שלך מאפשרת לך להשפיע במהלך בניית האירוע ולהמשיך את הדינמיות של החברה שלך או העמותה שלך לאחר מכן

אם אתה מעוניין לשווק את האירוע שלך ל- Lead Generation, אתה יכול לשוחח עם אחד הצוותים שלנו על שירותי שיווק ממומנים כגון סמינרים מקוונים, תוכן מותג ועוד. וודא שאתה נשען יותר על צד המכירות והתוכן של שיווק דיגיטלי, ואם אתה נשאר בשיווק תוכן, הצטרף למשווק אחר והגדיל את היכולת שלך ליצור חומרי קידום מכירות יקרים עבור המותג שלך.

דילוג לתוכן