מיתוג על שוקולד לכנסים ואירועים

בסתיו הקרוב יגיע אחד מפסטיבלי השוקולד המובילים שנוצרו לטיפול בחובבי שוקולד וקקאו ברחבי העיר ניו יורק. היריד מחנך את הצרכנים ומובילי התעשייה כאחד ומציע לטועמים המובילים את האפשרות להציג את מיטב מוצרי השוקולד והמותגים שלהם, כמו גם את המגמות האחרונות בתעשיית השוקולד.

חוויה זו מציעה לחובבי השוקולד בכל הגילאים הזדמנות נהדרת ליהנות

לגלות ולחגוג שוקולד. תלמדו לשלב חתיכות שוקולד טעימות ולטעום טעמי שוקולד שאולי לא היו לכם מעולם. כולם ייהנו מביס – שותים שוקולד ולומדים כיצד לחדד כל ביס בזיווגים המושלמים.

אם יתמזל מזלכם

תוכלו אפילו לראות תחרות להכנת שוקולד בפסטיבל השוקולד בקנזס ותחרות האפייה. בשוקולד 101 תפגשו עם מומחי שוקולד, תלמדו מיצרני השוקולד, תקנו ערכת טעימות שוקולד בבית ותשתתפו בטעימת שוקולד מיוחדת עם שוקולטייזר ומכונת שוקולד. למידע נוסף על פעילויות מתוכננות אחרות, בקרו בכתובת http: //www.kansaschocolatefestival.com, כולל פסטיבל השוקולד השנתי של קנזס, תחרות למשתתפי השוקולטיירים המשתתפים, ופסטיבל השוקולד של קנזס לאפייה, המעניק זכויות התרברבות ופרסים לשוקולד הטוב ביותר. מתכון והשוקולד הכי טעים.
כדי לקרוא עוד בנושא של שוקלד ממותג ומיתוג על שוקולד לכנסים ואירועים ניתן לבדוק כאן: אינסטלטורבתים.com

אם אתה מציע לאורחים יותר מאשר רק את האירוע שלהם

הם יחברו את המותג שלך לחוויה המדהימה שהם זוכרים. המארגנים כבר השקיעו זמן וכסף בכדי להביא אתכם למקום אחד, ושילוב שיווק אירועים עם קמפיינים דיגיטליים ייצור מערכת יחסים ארוכת טווח. בין אם אתה נותן חסות ליריד סחר, כנס או משתתף באירוע (או אפילו סתם אורח באירוע), אירועים מציעים אפשרות לקיים אינטראקציה עם הלקוחות שלך ברמה האישית יותר.

כשאתה מארגן אירוע משלך, יש לך הזדמנות לתקשר את המותג שלך באופן שהאירוע תוכנן עבורך. וודאו שיש לכם מסר קוהרנטי וממוקד לכל מצגת שתעבירו, כמו גם לכל המצגות שתעבירו.

אתה יכול להתחיל להשתמש בשוקולד ממותג עם לוגו החברה שלך מודפס ישירות מחוץ לקופסה

או להוסיף כוסות ממותגות לצלחת הקינוח שלך. אולי תרצה שהמתנות שלך יציגו את לוגו המיתוג שלך בצורה מהנה אך אלגנטית. כדי להפוך אותו ליעיל עוד יותר, הוסף את הלוגו שלך ואת המסר של המותג שלך למשקפיים הממותגים שלך, כגון חולצת טריקו של יצרנית שוקולד, כוס קפה ואפילו כוס קפה.

שפים ולקוחות יכולים להתאים אישית קישוטי שוקולד בעיצובים

צורות, גדלים והעדפות ייחודיים משלהם, בעוד צוות המעצבים שלנו הופך את המוצר לאבות טיפוס ודוגמאות דיגיטליות תלת מימד. לאחר שצוות העיצוב החליט על נושא, לוגו ואירוע, הצוות יתחיל לתכנן את האבטחה הפיזית לאירוע. אנו עושים זאת בדרכים רבות, כגון פוסטרים, חולצות, מדבקות, פוסטרים וחפצים פיזיים אחרים.

ישנם מספר פורמטים שיכולים לבצע אירועים חיים

אך הנפוצים ביותר הם כנס, יריד סחר, אירוע במלון ואירוע ציבורי. כנס יכול להתבסס על מסחר, אקדמי, ספורטיבי, ספרותי, תחביב או עניין, או להתארח על ידי חברה אחת לקידום מוצר ועוד. שים לב שאם אתה מארח תערוכה ותפנה מקום למוכרים שיהיו נוכחים, אפשרויות המיתוג שלך מוגבלות יותר. אתה יכול לבחור להשתתף באירוע שיווקי מסוים על ידי התחברות עם השם והמערכת האקולוגית של המארח, קבלת גישה לקהל ממוקד מאוד והצגת המותג והאישיות שלך.

הדוכן

הבאנרים והסוואג הם כמה אפשרויות, אבל הקסם האמיתי טמון בכל עיצוב האירוע. משיכת נושא יחד כוללת את נושא הכנס עצמו כמו גם את האירוע עצמו (זכרו להוסיף נושא קאפקייקס לכנס עיצוב פנים). לעתים קרובות זה לא רק על יציאה – אלא על בילוי; אנשים מפיצים את זה לעמיתים ולעוברים ושבים. במקרה של כנס בהוצאה עצמית, אתה מתמקד בכנסים עצמם, ולעתים קרובות אין הרבה הזדמנויות להתחיל רק בשביל הכיף.

הרעיון מאחורי הקמפיין

הוא ששוקולד הוא לפעמים מתנה למישהו אחר, אבל גם מתנה ", הוא אומר. יש מניע מוכח לשוקולד פרימיום ואנחנו משווקים את עמדת קמפיין השוקולד שלנו כ- תגמול עצמי, אומר פורו. כשנשאל אם טוני יכול להיות שוב נותן החסות הראשי לאירוע, מייסד שוקולד ללא עבדים אומר כי ליצרן השוקולד יש שלוש אפשרויות. של האירוע, אתה רוצה שמיתוג האירוע שלך יהיה בחזית הדוא"ל שלך. המשמעות היא שאתה רוצה להציג שיווק ועיצוב דוא"ל בצורה דומה לאתרי האירועים שלך. זה עוזר להציג מותג אירועים אחיד שעושה קל לאנשים להתרגש מאירוע.

דילוג לתוכן