מצננים להשכרה לאירועים

הקיץ הוא זמן עמוס, אז ריכזנו רשימה שתביא לכם כמה טיפים כיצד לשמור על אירועי הקמפינג קרירים במזג אוויר קיצי חם – הכל באינפוגרפיקה אחת

אם קשה מדי להוסיף מאוורר תקרה או שהאוהל שלך לא מספיק גבוה

שקול לשכור מאוורר עומד – רק כדי לעזור לזרימת האוויר. השתמש ביחידת קירור כדי לשמור על קירור פנים האוהל ולמנוע מהזעת האורחים. תוכלו להשתמש במאוורר גדול וזקוף בפינה של האוהל לזרימת אוויר מרבית, או להניח מאוורר קטן ותלוי על כל עמדת אוהל אוהל לפניו כדי להפיץ קירור.

אם יש לכם אירוע שתרצו לשמור על קור רוח

עליכם גם לשכור מיזוג אוויר. עם מיזוג אוויר נייד הניתן להעברה בקלות למיקום אחר, מקרר ספוטים יכול להיות דרך מצוינת לשמור על קור רוח באוהל גם באמצע הקיץ. ניתן לשאוב מיזוג אוויר גם לאוהל כדי ליצור סביבה קרירה לחלוטין, כך שתוכלו ליהנות מהמסיבה שלכם למרות החום.
לעוד פרטים בנושא של מצננים להשכרה לאירועים יש לבקר באתר idans.co.il

מקררי ספוט מגיעים בגדלים שונים, והידיעה איזה מהם מתאים לכם תלויה בסוג הציוד בו אתם הולכים להשתמש. כדי שאירוע החוץ שלכם יצליח, חשוב שיהיה לכם את הגודל המתאים לעבודה.

שמור תמיד על חביותך מאור שמש ישיר

בידוד אותן בשמיכה או בדלי קרח כדי למנוע עלייה מהירה בטמפרטורה, והשאיר את האוכל והמשקאות שלך מקוררים לאורך כל האירוע. לאחר שמילאתם את הצידנית וכיסיתם את הסליל לחלוטין, השתמשו בקוביות קרח או בקרח כתוש (אל תשתמשו בקוביות קרח או בחפץ מחודד כדי לשבור את הקרח, מכיוון שאתה עלול לפגוע בסליל שלך).

אם האירוע שלכם מתקיים באקלים יבש עם לחות נמוכה

תוכלו ליהנות משימוש במקרר אידוי. עם זאת, אם אתם משתתפים באירוע שאמור להתקיים באקלים לח (נניח דרום-מזרח ארצות הברית), כדאי שתחשבו פעמיים על השכרת מצנן אידוי או מקרר ביצות, במיוחד אם מדובר באירוע בחוץ.

למידע נוסף על מקררי אידוי ומקררי ביצות, כמו גם אפשרויות קירור אחרות לאירוע שלך, בעמוד Coolers להשכרה.

האם אתה רוצה למצוא דרך להכות את החום ביום קיץ חם ולשמור על ילדיך קרירים בזמן שהם מתרוצצים ומשחקים בחוץ? ערפל מים לא רק עוזר לשמור על קור רוח של כולם

אלא גם נותן לילדים את האפשרות לשרוף אנרגיה בזמן שלמבוגרים סוף סוף יש רגע של רגיעה. במסיבה לילדים מנופחי מים ישמשו כיף למסיבה נוסף ויסייעו להם להתקרר. אם אתה ממקד את האירוע שלך במשפחה, לורד יוסיף אלמנט של כיף ויסייע בקירור האורחים שלך ויריד אותך! – מחשבוני AC יכולים לעזור לך להעריך כמה AC אתה זקוק, אך מומחי הקירור שלנו ב- Priority השכרה זמינים תמיד כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת. אם אתה מוצא משהו מתאים לאירוע שלך, שלח בקשה מקוונת לקבלת הצעת מחיר או התקשר לאחד המיקומים שלנו כדי לדבר עם איש מקצוע ידידותי. אם ברצונכם לקבל הצעת מחיר להשכרה ולמצוא את אפשרויות הקירור הטובות ביותר לאירוע בחוץ או לאוהל או אפילו לאירוע מקורה, אנחנו במרחק קליק ושיחה בלבד.

צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו נספק לכם את כל מה שאתם צריכים

כדי להכין את האירוע שלכם לאוכל, שתייה ואחסון. אם אתם זקוקים לשירותים במהלך האירוע, אנו מספקים גם שירותים ונגררים ניידים. אתה יכול להזמין את שירות הקרוואנים הנייד שלנו באופן מקוון או באופן אישי באחד המיקומים בקרבתך.

אם אתה שוכר תנור חימום או מיזוג אוויר מחברת Diamond Event

אנו נקבע הכל עבורך ונעשה את חדר האירועים שלך מוכן לדרך. הצוות האמין שלנו יבטיח לכם את כל התמיכה הדרושה לכם לבניית היחידה שלכם במיקום המושלם ולגרום לה לרוץ בצורה חלקה מההתחלה ועד הסוף לאורך כל האירוע. אנו מציעים מערכות חימום ומיזוג במגוון סגנונות, גדלים, סגנונות חימום ואף סוגים שונים של יחידות.

אנו מבינים את הדרישות הייחודיות לאירועי חוצות ורוצים לוודא שהאירוע המיוחד שלך מושלם. אנו מקלים על ההקמה והסידור, כך שלקוחותינו יוכלו לשמור על התמקדות באירוע שלהם, אז אל תדאג מהמאמץ בהקמה.

בעוד שמזג האוויר עשוי להיות בחוץ

עליכם לשמור על נוחות האורחים בביתם עם המקררים שלנו אותם תוכלו לשכור לאירועים. AC-Spot-Cooler זמני הוא מושלם לקירור אוהל האירועים שלכם ביום קיץ חם. המצנן לא עוזר בלחות, אך הוא רוטט ומייצר אוויר שקריר יותר מ -10 מעלות מטמפרטורת החדר.

דילוג לתוכן