ניהול תוכן אתר אינטרנט

אם אתה נמצא בשלבים הראשונים של יצירת אתר חדש, אתה עשוי להתמודד עם השאלה אם עליך להשתמש במערכת ניהול תוכן אינטרנט (CMS) או לא. הדרך הקלה ביותר לתאר CMS (מערכת ניהול תוכן) היא לומר שהמערכת מאפשרת למפתח שאינו אינטרנט לנהל את תוכן האתר. זה מייצג מערכת לניהול תוכן המספקת ממשק גמיש באמצעותו משתמשים יכולים לערוך, לשנות ולפרסם תוכן באתרים.

מערכת ניהול תוכן תטפל עבורכם בכל נושאי התשתית הבסיסיים

תבנה את התשתית ליצירת דפי אינטרנט, אחסון תמונות וכן הלאה כדי שתוכלו להתמקד בחלקים הצפויים לעתיד באתרכם. מפתחי אתרים מסתמכים על שינויים נפוצים באתר, אך הוא לא כל כך קל לשימוש ומסובך יותר מ- WordPress או ג'ומלה. זוהי דוגמה טובה למערכות ניהול תוכן מכיוון שהיא לא רק גמישה יותר מאשר CMS אחר, אלא גם נועדה לפקוח עין על צרכיו של מפתח האתר.

WebFX עונה על כל הדרישות של חברת CMS מובילה ומספק כלים ליצירה, שיתוף פעולה וניהול אתרים המסייעים לך ליצור ולנהל את תוכן האתר שלך.

כדי להשיג זאת, אתה יכול להשתמש במערכת ניהול תוכן (CMS) כדי לארגן ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך עבור המבקרים שלך. אם אתם מחפשים דרך קלה לנהל את תיק האתרים שלכם, זו מערכת ניהול התוכן הטובה ביותר שעליכם לשקול. מערכות לניהול תוכן עוזרות לך כמארח לבנות את האתר שלך ולארגן את התוכן באופן שיעניק לך מבנה ברור כך שמבקרי האתר יוכלו למצוא בקלות את מבוקשם.

CMS נועד לעזור לך ליצור

לעדכן, לשנות ולנהל את תוכן האתר שלך כך שהוא יהיה פשוט ככל האפשר מבלי להיות עמוס בדפים מורכבים. באמצעות אתר CMS שפותח לחלוטין על ידי מפתחים מקצועיים, תוכלו לנהל את התוכן ואתר האינטרנט שלכם בקלות ובקלות.

מערכות ניהול תוכן גם עוזרות לך לנהל את מיטוב המנועי חיפוש (SEO) הטוב ביותר עבור האתר שלך

כלי SEO ותוספים המותקנים בבדיקה שלך כדי להציע תוספים לשיפור התוצאות הטובות ביותר לקליק – לפי מספר המבקרים והזרמה לאתר, ניתן לעשות זאת בעזרת CMS.

עם זאת

עם מערכת ניהול תוכן, אתה יכול להתעלם מהקוד ולהתמקד בהפעלת האתר וביצירת תוכן. מערכות ניהול תוכן קלות לשימוש כגון WYSIWYG יאפשרו לצוות התוכן החדש שלך להיות מעורב יותר בעדכון האתר שלך. בעוד שמנהלי תוכן אינטרנט שולטים בפריסת עמוד האינטרנט, בעורך הטקסט שמנהל את התוכן ובסימון כולו, הוא מוגבל במגבלותיו. מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל ב- WySIwYY G, ועל זה אנו מסתמכים.

ישנן מערכות ניהול תוכן בחינם ומסחריות בהן תוכלו להשתמש לבניית האתר שלכם

בעוד שחלקם מתמקדים ביישומים ספציפיים כגון מג'נטו למסחר אלקטרוני, ניתן להשתמש בכמה ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר ליצירת כל סוג של אתר, בין אם זה בלוג, אתר מדיה חברתית, אתר מסחר אלקטרוני או אפילו אתר. .

מערכות לניהול תוכן מאפשרות לך לשנות את המרכיבים הוויזואליים באתר האינטרנט שלך עם קידוד מינימלי

הפשטות של ממשק העיצוב והניהול מאפשרת למנהלי תוכן של אתרים ומשתמשים אחרים לעדכן תכנים ללא הכשרה רבה בתכנות או בתחזוקת המערכת.

עבור רוב האנשים שיוצרים אתרים למטרות שלהם

כמו חברות קטנות ובינוניות שיוצרות אתרים פשוטים יחסית כדי להציג את העסק שלהם, מערכות ניהול תוכן אינטרנט הן דרך נהדרת להביא עדכוני אתרים פשוטים בהישג יד לכל מי שצריך. אם לארגון אין מנהל תוכן אינטרנט פנימי, הוא יכול לשכור סוכנות דיגיטלית שתעסיק מנהלי אתרים ותוכן זמניים או יועצים שיעשו עדכונים גדולים באתר האינטרנט שלה, יישמו CMS, וקבעו תוכניות עתידיות ולוחות זמנים לתוכן. .

מפתחי אתרים ומנהלי תוכן יכולים להירשם כמנוי לספריות טופס אחת או יותר בהן הם משתמשים ליצירה ועריכה של תוכן

לשם כך, עליך לוודא כי אתה יוצר בלוג מקצועי, עמוד נחיתה, דוא"ל ותוכן אתר, כמו גם קישורים לדפים אלה, מיילים, תוכן אתר וכו '. יישום ניהול התוכן הוא החלק המאפשר להוסיף, לערוך ולמחוק תוכן לאתר שלך ללא צורך בקידוד.

מערכת ניהול התוכן מורכבת בדרך כלל משני חלקים

CMS ויישום התוכן. בהתאם לצרכים שלך, תשתמש בעיקר ב- CMS, אך הפונקציות הנפוצות של מערכת ניהול תוכן (CMS) יוצגו בצורה של יישום, כגון בלוג, דף נחיתה, דוא"ל ותוכן אתר. הפונקציה הנפוצה של ה- CMS שלך היא יצירה ועריכה של תוכן וניהול התוכן בתוך היישום.

דילוג לתוכן