ניהול תוכן

המונח מערכת ניהול תוכן (CMS) נמצא בשימוש נרחב כמעט בכל הענפים. עבור מי שמעולם לא שמע על המונח, מערכת לניהול תוכן או CMS היא פתרון מבוסס אינטרנט המאפשר לחברה לנהל עדכוני אתרים באופן פנימי. זה לא זהה למערכת CMS מסורתית, אבל יש לה את כל המרכיבים של יישום שעובדים לניהול תוכן. רכיב ה"ניהול "משתמש במידע ממגוון מקורות, כמו אתרים, מדיה חברתית, בלוגים ואתרים אחרים.

יישום ניהול תוכן (CMA) מאפשר למשווקים

סוחרים ויוצרים אחרים של תוכן לעבוד ישירות על תוכן ללא צורך לערב את מחלקת ה- IT. הוספת שכבת ממשל נוספת לתהליך ניהול התוכן תקל על תקשורת חלקה בין צוותים מרוחקים, תייעל את יצירת התוכן ותאפשר לך להפיק את המרב מהתוכן שלך. שלב את תוכן המכירות שלך – מערכת הניהול עם CRM מעניקה לצוותי המכירות שליטה רבה יותר על התוכן שלהם, מגדילה את אימוץ השימוש בתוכן ומשפרת את ביצועי המכירות.

זכור שעלינו להסתכל ברשימת הפלטפורמות CMS (מערכת ניהול תוכן) שיעבדו בצורה הטובה ביותר בשנת 2020. אם ברצונך לקבל מידע נוסף אודות פתרונות ניהול תוכן למכירות ושיווק, אנא שתף אותו בתגובות למטה .

מערכת ניהול תוכן (CMS) היא תוכנית קשורה המשמשת ליצירה וניהול של תוכן דיגיטלי. סוג זה של CMS הוא בדרך כלל מערכת מצומדת, כלומר זהו פיתרון לכל ניהול התוכן.

המשמעות היא שיוצרי תוכן יכולים פשוט להכניס מידע למנהל התוכן של מנהל התוכן ולא לדאוג שהמערכת הקדמית תטפל בפריסה. הקצה האחורי של מערכת ניהול התוכן עובד בדומה לשרת אינטרנט, אך עם ממשק מורכב הרבה יותר ופונקציות רבות נוספות.

חברות גדולות במיוחד יכולות ליהנות ממערכת ניהול תוכן ארגוני הכוללת כל דבר

החל ממסמכים, מצגות ומיילים. היתרונות של מערכת ניהול תוכן חורגים הרבה יותר מאשר פשוט רישום הימצאם של מסמכים. שקול, למשל, את ההבדל בין CMS אינטרנט לבין מערכת ניהול תוכן ארגונית (CMS). למרות שלמונחים DMS ו- CMS יש מאפיינים דומים, זה לא נכון לחלוטין לבני אדם להשתמש בהם כמילים נרדפות. בצד המתקדם יותר של הספקטרום תמצאו ECM (ניהול תוכן ארגוני), שעושה כל מה ש- CMS באינטרנט עושה. שתי קטגוריות אלה הן רשימה לא שלמה, אך הן נכללות בפוסט זה ומייצגות את ההיבטים החשובים ביותר של מערכת ניהול תוכן טובה.

באשר לחסרונות, ל- HubSpot עדיין אין תכונות מסוימות שניתן לצפות ממערכת ניהול תוכן. Sitefinity אינה מפרסמת מחירים באתר האינטרנט שלה, אך אין עלויות לאף אחת ממערכות ניהול התוכן הללו.

לבסוף

רוב המומחים שדיברתי איתם הסכימו ש"ניהול תוכן ארגוני "הוא מונח שקשור מאוד למוצרים לניהול מסמכים. אני רק מקבל במעורפל כי מדובר במערכת שנועדה לנהל כל מיני תכנים פנימיים וארגוניים. לפיכך פתרונות ניהול תוכן ארגוני קשורים בתדירות נמוכה יותר ל- W – CMS או לניהול אתרים.

מערכות ניהול תוכן מאפשרות לך ליצור

לנהל ולערוך כמויות גדולות של תוכן ללא כל ידע בתכנות HTML. מפתחי אתרים מסתמכים על שינויים משותפים באתרים, אך אני עומד בעובדה שהם מספקים ממשק אחורי גמיש המאפשר למשתמשים לערוך, לשנות ולפרסם תוכן באתר.

הבחירה במערכת ניהול תוכן נכונה (CMS) יכולה להיות קשה, במיוחד כאשר עליכם להוסיף סוגים רבים ושונים של תוכן כגון תמונות, סרטונים, בלוגים ומדיות אחרות.

עליך לדרוש דרישות ברורות למערכת ניהול התוכן שלך ולהחליט לפני שתתחיל עם ה- CMS המתאים ביותר עבורך

עליהם לבנות תרבות עבודה ושיתוף פעולה איתן, לאמץ שיטות עבודה מומלצות ועקרונות ניהול, לנסות להשפיע או להחליט על העסקת אנשי צוות עם הכישורים הנכונים, להבטיח כי ה- CMS נהנה מרמה גבוהה של תמיכה ותמיכה מצוות ההנהלה של החברה, וכן לפתח ולעצב CMS קנייני שיכול לעבוד בסביבת פיתוח. שקול את סוג התוכן שאליו אתה משתמש במערכת ניהול תוכן, וצפה כמה גישה תזדקק לך ועליך להבין שרוב מערכות ניהול התוכן הקנייניות פועלות על שרתי קניין כאשר האתרים שפותחו איתם מתארחים על ידי הבעלים של – CMS. עבוד עם מעצב האתרים שלך כדי ללמוד עוד על כישוריהם ותהליכי העבודה שלהם, אך עבוד גם עם מעצבי אתרים כדי לעצב עבורם ולראות אם ניתן להשתמש בהם בסביבות יצירה.

דחף דפים למערכת ניהול התוכן כדי לאמת ולאמת את התוכן שלך, כמו גם חלקים אחרים ב- CMS כגון ממשק המשתמש.

מערכות ניהול תוכן נועדו להיות ידידותיות ככל האפשר, כך שתוכלו להתרכז בביצוע עבודתכם שם. עם זאת, ישנם סוגים שונים של מערכות ניהול תוכן, וכל סוג מנהל תוכן למטרות וסיבות שונות.

דילוג לתוכן