סוגים שונים של חומרי הדברה

במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד פועלים קוטלי חרקים וקוטלי עשבים וכמה הם מסוכנים. כל חומרי ההדברה המשמשים בארצות הברית רשומים וה- EPA מלמד כיצד לבחור ולאחסן חומרי הדברה לשימוש ביתי. התווית מציינת את כמות ההדברה לשימוש באזור מסוים, סוג קוטל החרקים או קוטל העשבים ורעילותו.

ניתן להשיג תערובת הדברה מחומרי הדברה אחרים

כגון קוטלי חרקים, קוטלי עשבים וקוטלי עשבים – חומרי הדברה עמידים. תערובת הדברה עשויה לכלול שילוב של שניים או יותר סוגים שונים של קוטלי חרקים ו / או קוטלי עשבים, כמו גם כימיקלים אחרים.

אסטרטגיית ערבוב זו עשויה לכלול חומרי הדברה מסווגים

כגון אלה המשמשים כחומרי מגן בצמחים, או כאלה המיועדים לצמחים מהונדסים גנטית לייצור חומרי הדברה משלהם. רוטנון הוא קוטל חרקים פופולרי מכיוון שהוא נלחם ביעילות במזיקים רבים ולא משאיר שרידים לאורך זמן על הצמח. ישנן מספר חלופות ל ppp, כולל אלה המפריעות לגידול חרקים. קוטלי חרקים Bt פופולריים מאוד בקרב חקלאים אורגניים מכיוון שהם תרכובת טבעית ויש כמה מינים שהורגים סוגים שונים של חרקים.

חקלאים קונבנציונליים ואורגניים מנסים לשלוט בחרקים

עשבים שוטים, פטריות ומחלות במגוון שיטות וכלים חסכוניים. ישנם חומרי הדברה יקרים, אך הם פועלים היטב עבור סוגים רבים של גידולים, כגון תירס, חיטה, פולי סויה, כותנה, עגבניות, אפונה, שעועית, תפוחי אדמה, תירס וחיטה.

חקלאים אינם יכולים להרשות לעצמם לאבד את יבולם לחרקים הקטנים והמעצבנים הללו

ובמקום זאת לרסס חומרי הדברה כימיים כדי להדוף אותם. הבן כי חומרי הדברה שונים תוקפים מזיקים בדרכים שונות, והבדלים אלה מחייבים אותך להשתמש בחומרי הדברה בהתאם להוראות התווית. לבסוף, כשבוחרים הדברה, זכרו כי אתם שולטים רק על שלב מסוים של המזיק. בתקופה זו של שימוש בחומרי הדברה, חרקים הופכים עמידים בפני הדברה ויש להשתמש ביותר ויותר חומרי הדברה לשליטה באוכלוסייה.

וודא כי ההדברה שבחרת מיועדת למזיק שאליו תרצה להשתמש בו וקבע את ההדברה היעילה ביותר לבעיית אותו מזיק. אם השימוש בחומרי הדברה מוצדק, עליך לדעת באיזה סוג הדברה יש להשתמש, כיצד ומתי משתמשים בהם בצורה יעילה וכיצד הם פועלים.

השתמש בכמה שפחות חומרי הדברה

גם אם הם רעילים, והשתמש בהם בצורה לא נכונה. יתכן ושימוש חוזר בהדברה עלול להיות מסוכן יותר עבורך והמזיק עצמו בטווח הארוך מאשר למזיקים עצמם. ברור שלמריחי הדברה יש שליטה מוגבלת על רעילותם של חומרי הדברה, כך שניתן לצפות לסיכונים הקשורים לשימוש בחומרי הדברה אלה. מכיוון שקיימים סוגים אדירים של חומרי הדברה שנמכרים ונמצאים בשימוש לא נכון, אסטרטגיות להפחתה – שימוש – בהדברה עשויות לסייע בהגנה על בריאות האדם.

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות לפני שאתה קונה הדברה

הוא לקרוא את התווית טוב מאוד. עבור קוטלי חרקים שנרכשו, השווה את המרכיבים עם רשימת המרכיבים של חומרי הדברה בסיכון נמוך של הסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית. למידע נוסף על רשימת חומרי ההדברה הפעילים ומידע נוסף על בטיחות הדברה, בקרו במאגר ההדברה של רשת פעולות ההדברה.

חלק מחומרי ההדברה הנפוצים ביותר הם קוטלי חרקים שהורגים חרקים

קוטלי עשבים ההורגים עשבים שוטים, מכרסמים להרוג מכרסמים, וקוטלי פטריות למלחמה בפטריות, עובש וטחב. סוגים פופולריים אחרים של חומרי הדברה כוללים קוטלי חרקים הנלחמים והורגים חרקים, קוטלי פטריות הנלחמים בכל סוגי הפטריות, כולל עובש, טחב, עובש וחלודה, חומרי הדחה הדוחים מזיקים כמו חרקים או יתושים, כמו גם קוטלי עשבים וקוטלי חרקים. למידע נוסף על חומרי הדברה המשמשים במיוחד כנגד מזיקים ומחלות כגון פרעושים, קרדית, כינים ועש. קישור לעלוני ה- PRI לניהול מזיקים למידע נוסף אודות שיטות הדברה המזערות את השימוש והחשיפה של חומרי הדברה.

לקוטלי חרקים יש היסטוריה ארוכה ומדהימה יותר

כאשר מספר החרקים המכונים מזיקים עולה בהרבה על כל שאר מזיקים של צמחים ובעלי חיים. מריחי הדברה ספציפיים במגזר החקלאי נוטים יותר להיחשף לחומרי הדברה, אם כי הם עשויים להשתמש בחומרי הדברה מזה כמה שנים. ישנם חומרי הדברה המסוכנים פחות לאיכות הסביבה וחקלאים אורגניים נוטים לרסס פחות חומרי הדברה על תוצרתם מאשר חקלאים אחרים. דוגמאות לחומרי הדברה כימיים סינתטיים ספציפיים הם כלורופיריפוס, תיאמתוקסאם, דיקלופנק, ניאוניקוטינואיד, ניאצין, מתנול, מתיל כספית, פנוקסיאתנול, טטרכלור אתילן ודיוקסין.

הם בדרך כלל פחות רעילים מהדברה קונבנציונאלית ומתפרקים לאט יותר, גורמים פחות נזק סביבתי ומתפרקים מהר יותר מאשר חומרי הדברה קונבנציונליים, שעושים יותר נזק.

מחקרים מסוימים מציעים גם כי חומרי הדברה פוגעים במיקרואורגניזמים בקרקע החשובים לבריאותם של צמחים

בעלי חיים, צמחים ואורגניזמים אחרים בסביבה. דוגמה אחת היא חרקים מועילים המאזנים מערכות אקולוגיות, שלעתים קרובות נפגעות או נהרגות על ידי חומרי הדברה המשמשים להגנה על צמחים מפני מזיקים מזיקים. דגים הניזונים מחרקים גוססים המורעלים על ידי קוטלי חרקים עלולים להרוג את עצמם על ידי אכילת תוצרי לוואי רעילים או לתפוס את עצמם לאחר אכילתם. לסוג זה של רעילות הדברה יש השפעה ישירה על חומרי הדברה, שכן הם קיימים בסחורות כמו מים ואוויר.

דילוג לתוכן