קוסמטיקאית רפואית בעיר שלך

יש הבדל בין קוסמטיקאית רפואית לרופא אסתטי בכל הנוגע לתוכניות האימון והטיפולים שמבוצעים על ידי שניהם. קבלת רישיון מקצועי כמטפל ביופי או אפילו רישיון מהאקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה יכולה לגרום לכך שאתה לא רק משלם לקוסמטיקאית שתטפל בך, אלא גם אחראי על ביצוע תוכנית אימונים וטיפול בעור, בשיער ובעור שלך. אסתטיקאים יכולים להתרכז בקריירה שלהם ולעבוד כפרילנסרים בתחומים אחרים במערכת הבריאות, כמו מעסים, רופאי עור, כירופרקטורים, פיזיותרפיסטים וכו '. מנתח, רופא עור, רופא אסתטי או אפילו מטפל ביופי.

ברוב המדינות יש רישיונות שונים למספרות וקוסמטיקאיות

כך שככל הנראה לא תוכלו לעבוד במספרה עם רישיון קוסמטיקה. אם תחליט להתמחות באסתטיקה רפואית, עליך להיות מודע לכך שחלק מהמדינות מנפיקות רישיונות יופי וספא רפואיים. לא תקבל רישיון כמנתח פלסטי רפואי או רופא עור במדינתך, אך תוכל לעבוד בכל סלון שתבחר.

שאל את רשות הקוסמטיקה הממלכתית או את משרד הבריאות באילו תקני בנייה עליך כחברה לעמוד

כדי לרכוש את הרישיון, עליך להשלים תוכנית הכשרה שאושרה על ידי המדינה, כגון חניכה. רשימה של תוכניות מאושרות זמינה כאן, כמו גם מידע על דרישות הרישוי הממלכתיות לרישיונות יופי ובריאות רפואיים. בתי ספר רבים לקוסמטיקה מציעים תוכניות אסתטיות, אך ישנם גם בתי ספר אסתטיים עצמאיים.
למידע נוסף מומלץ לבדוק כאן: https://morbeauty.co.il

קורס Phlebotomy פתוח גם לאנשי מקצוע שאינם רפואה ולכן ניתן לערוך אותו על ידי כל מטפל ביופי שרוצה להתקדם בהכשרת PRP שלהם ולעבוד בפרקטיקה רפואית

הכשרה נוספת לתואר שני נדרשת אם אתה מתמחה בתחום כגון אסתטיקה רפואית. מצד שני, אסתטיקאים רפואיים עשויים לבחור בקורסים שיעזרו להם ללמוד יותר על מתן שירותים בסביבה רפואית. אם אתה גר באזור אבינה או סן אנג'לו, טקסס ומחפש בית ספר מקצועי או יופי. בית ספר אסתטי איכותי אמור להציע הכנה מקיפה לבדיקת המדינה ולתת לך את האפשרות לבצע טיפולי טיפוח עור ללקוחות אמיתיים.

מומלץ לנסות את המוצרים של KB PURE   לטיפול מושלם בעור

רמה 3 אידיאלית למי שמחפש עבודה במכון יופי או עובד כקוסמטיקאית עצמאית המציעה מגוון רחב של טיפולי יופי

אם למדת בבית ספר איכותי ליופי בארה"ב, אתה יכול לעשות זאת גם בהודו. לאחר סיום הלימודים, סטודנטים מהודו יכולים לעבוד כמטפלי יופי במכוני יופי או כאסתטיקאים רפואיים במרפאות רפואיות. למי שמעוניין להתמחות בהמשך, מטפל היופי אולי יצטרך לעבור קורס ברמה 4, אך הוא עשוי להחליט לעלות לשלב 3 או 4.

לפני פגישה, שאל את המנתח הפלסטי איזו התמחות הוא יש ואילו טיפולים הוא מבצע בתדירות הגבוהה ביותר. ייתכן שתמצא פרקטיקה רפואית שבה תוכל לקבל ייעוץ, כגון משרד רופא.

כאמור לעיל

קוסמטיקה היא איש מקצוע מורשה מטעם משרד הבריאות או רשות קוסמטיקה, תלוי במדינה. אם אתה לומד קוסמולוגיה או רוצה להתמחות בתחום מסוים, לכל מדינה יש דרישות שונות שעליך לעמוד בהן כדי לקבל רישיון. כשאתה מחפש מיקום, חשוב להיות מודע לשאלה האם הוא קשור לדרישות הרישוי של המדינה שלך, כמו גם לרישיון העסק שאתה צריך לפני שתוכל לפתוח.

קולורדו אינה דורשת רישיון אסתטי, אך עליך להיות בעל רישיון קוסמטיקה בכדי להיות רופא אסתטי בקולורדו. כדי להיות פרמדיק, ראשית עליך לברר אם ברצונך ללמוד קורס קוסמטיקה וקוסמטיקה.

אם אתה מעוניין להיות מטפל ביופי, עליך להשלים קורס רמה 3 בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קולורדו בדנבר. הם פתוחים למטפלי יופי ברמה 4, אך יש צורך בכישורי פלבוטומיה כדי להשתתף בקורס (עוד על פלסבוטומיות בהמשך).

כל מי שמסיים חניכה כרופא עור יכול להמשיך בקריירה ברפואה אסתטית. לרופאים תהיה גישה למגוון רחב של ציוד והכשרה רפואית, כמו גם הכשרה רפואית בכירורגיה קוסמטית.

סטודנטים רבים פוטנציאליים פונים לרפואת עור

אך רבים תוהים לעיתים קרובות מהו מנתח קוסמטי רפואי ומה הוא עושה בפועל. אענה על השאלות הללו ובואו נסתכל תחילה איך זה להיות קוסמטיקאית מורשית. ניתן להשתמש במגוון סוגים שונים של פרוצדורות דרמטולוגיות וקוסמטיות בהן תוכלו להתמחות. האם אתה הבעלים של עסק משלך בתחום האיפור, עובד בחברת מוצרים או עובד כרופא עור במרפאה קוסמטית?

דילוג לתוכן