קורס בניית אתרים

אנו נציג כמה מהקורסים המקוונים האהובים עלינו בהם תוכלו ללמוד בכדי ללמוד לעומק פיתוח אתרים. אנו לא לשתף כמה מהם איתך ולשתף אותם בפוסט בבלוג זה.

זה קורס נהדר ומלמד אותך את כל המסגרות בהן תשתמש לפיתוח אפליקציות אינטרנט עם React

Angular ו- Bootstrap. זה נלמד בזמן קצר מאוד ומתאים למפתחי אתרים מתחילים ומנוסים כאחד. זהו קורס נהדר נוסף ומלמד אותך את כל תנאי המסגרת שבהם אתה יכול להשתמש כדי להגיב לפיתוח אפליקציית רשת באמצעות – רספונסיבי, זוויתיות או רצועות אתחול. וזה מלמד אותך כיצד להשתמש במסגרות אלה באותו אופן שבו אתה מפתח את יישומי האינטרנט שלך.

אם אינך מתחיל

קורס זה הוא דרך קלה לשיפור ואם אתה רוצה ללמוד טכנולוגיות חדישות כגון React, Angular, Redux, React Native או Bootstrap, קורס פיתוח אתרים זה טוב מקום להתחיל בו. לאחר ששלחתם את היסודות של וניל HTML, CSS ו- JavaScript, עליכם להתעמק בכמה מהכלים לפיתוח אתרים בצד הלקוח וללמוד משהו עליהם. אם אתה מעוניין ללמוד טכנולוגיות חדישות כגון HTML5, HTML6, JavaScript או React ו- Redux

אם אתה מנהל עסק משלך או מחפש עבודה אצל אחד הצוותים לפיתוח אתרים, אתה יכול לקחת קורס פיתוח אתרים כמו זה או קורס זה מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

אם אתה כבר יודע קצת על HTML ו- CSS וברצונך ללמוד עוד

זו אפשרות טובה עבורך. אינך צריך לדעת דבר על פיתוח אתרים כדי להירשם לקורס כזה, אך אם אתה מתחיל ומוטיבציה לרכוש מיומנויות חשובות בפיתוח אתרים, קורס זה הוא האפשרות הטובה ביותר. קורס זה לא מיועד רק למתחילים, אלא הוא בחירה טובה לאלו מכם שמתחילים או שהניעו אותם מהאפשרות לרכוש מיומנויות חשובות בפיתוח אתרים. אם אתה רוצה להעיף מבט מהיר על פיתוח האינטרנט, יש אחד הקורסים הטובים.

אם אין לך כישורי תכנות

קורס זה ייקח אותך מתחילים לשליטה בדפי האינטרנט. תוכלו להבין טוב יותר את יסודות פיתוח האתרים ולהתקרב לבניית הקריירה שלכם. עם 50 שעות, קורס פיתוח אתרים הוא ללא ספק אחד הקורסים הטובים ביותר הזמינים למפתחי אתרים מתחילים ומתקדמים כאחד. לאחר שתסיים קורס זה, אולי אינך זכאי למשרות טק גדולות, אך תבין טוב יותר את יסודות פיתוח האתרים ותהיה קרוב יותר לרמת הקריירה!

בסוף הקורס לא תהיה מומחה

או אולי תלמיד חטיבת ביניים, אך תהיה לך הבנה טובה יותר מהי פיתוח אתרים ועל מה מדובר. אם אין לך ניסיון בתכנות אך ברצונך לקדם את מלאכתך, זהו קורס מצוין עבורך. אז אם אתה חושב ברצינות על קריירה בפיתוח אתרים ויום אחד אתה רוצה לעבוד כמפתח אתרים, אל תשכח לחזור ל- Codecademy. ערוץ YouTube זה יעזור לך להיות מפתח אתרים מקצועי, בין אם כבר יש לך רקע בפיתוח אתרים ובין אם לא.

אם אתה מעוניין בקריירה בפיתוח אתרים אך אין לך תקציב, אנו ממליצים לך לתכנת קורס במחיר בינוני. אם אתם מחפשים קורסים וסרטונים בחינם בנושא פיתוח אתרים, בדקו את האפשרויות הקיימות ב- Udemy.

בנוסף לתכנות ופיתוח אתרים

אנו מציעים גם קורסי שיווק וקורסים אחרים העוסקים בבניית מוצרים משלך. מלבד קורס זה אני אוהב גם את הקורסים החינמיים בנושא אודמי, כמו קורסים לעיצוב אתרים ותכנות. אלה קורסים שמועברים על ידי פרופסורים אמיתיים באוניברסיטאות והם מאוד טובים בללמד אותך על תכנות, פיתוח אתרים וכו '.– הקורסים המתקדמים ביותר הם אלה שדורשים ES6 ו- ES7 וכן ES5, ES4 ואפילו ES3. קורס זה הושלם למדי ומעודכן עבור ES 6, אך ES 7 הוא מה שכל מפתח אתרים צריך ללמוד עד שנת 2020. . ישנם מספר קורסים מקוונים בחינם ללימוד פיתוח אתרים, חלקם בחינם ואחרים בתשלום, אך כולם בחירות טובות אם אינך מחויב או עייף מפיתוח אתרים. זהו קורס מקוון נהדר למי שמעוניין ללמוד פיתוח אתרים בדגש על HTML, CSS, JavaScript ו- HTML5.

אם אתה נוטה לעבוד אך ורק על דפי אינטרנט

עליך להשתתף בקורס פיתוח אתרים זה המתמקד ב- HTML, CSS, JavaScript ו- HTML5. תלוי בנושא, מפתח אתרים הוא מפתח קצה או מפתח קצה (מפתחי אתרים קדמיים צריכים להיות בקיאים בשתי שפות התכנות). זה גם קורס נהדר למי שרוצה לרכוש את הכישורים הדרושים להם לקריירה העתידית שלהם בפיתוח תוכנה.

דילוג לתוכן