שיווק אורגני אינו פתרון מהיר, אך הוא מסייע לך לבסס, לתחזק ולגדל את המותג שלך. זו אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר להגדיל את המאמצים שלך בשיווק אורגני, לשפר את ייצור הלידים והמרתם, ולהגדיל את הרווחים שלך. המפיק החברתי של SEJ קייטלין רוליין התיישב איתי לדבר על שאיבת מבצעים אורגניים ושימוש מבוסס שיווק. פירוט של כל טכניקות השיווק והקידום בהן תוכלו להשתמש בלינקדאין.

השתמש בטכניקות הנכונות

צור רצועות נהדרות ובחר מתוך מגוון תוכן, כולל פודקאסטים, סרטונים, בלוגים, פוסטים ברשתות החברתיות ועוד. השתמש בטכניקות הנכונות וצור מסלול נהדר, בחר מבין 10 המסלולים הפופולריים ביותר ב- LinkedIn לקידום אורגני. בעזרת הטכניקות הנכונות, השתמש בטכניקות שגויות כדי ליצור כמה מהמסלולים הטובים ביותר לקידום הביו, הן ברשת LinkedIn והן באתר שלך.

אם לחברתך אין את המשאבים ליישם אסטרטגיית קידום בתשלום מלא ברשת החברתית, נסה גישה אורגנית. אם אתה רוצה להתנסות, גלה מה עובד ומה לא, ונסה את זה, ואז עובר למבצעים בתשלום.

ייתכן שתרצה להתנסות בהודעות שבהן אתה משתמש

כדי לקדם את התוכן שלך, ותוכל לנסות את כולם כדי לראות מה מושך את הקהל הספציפי שלך. לאחר מכן תוכל לפרסם את ההצעות שמקבלות הכי הרבה מעורבות, או לנסות סוגים שונים של תוכן, כגון סרטון, פוסט בבלוג, מאמר או אפילו סרטון קצר, אם אתה רואה שזה מושך קהל מסוים. שקול את הקישורים שלמטה כדי לפענח את התוכן בתשלום שלך כדי להבטיח שהתוכן שלך יגיע לשיאים חדשים. אתה יכול לבחור מתוך חבילות Pro המסופקות או ממספר חבילות בחינם, כמו זו שבחבילה Pro שלנו. לחלופין, תוכל לשקול את החיבור למטה, שבו תוכל לבחור מתוך אחת מחבילות החינם הרבות או מספר חבילות מקצוענים.

פעילויות חברתיות אורגניות בלבד אינן מספיקות

אך קידומי מכירות בתשלום יכולים לעזור לך להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהביא משתמשים פעילים יותר לאתר שלך. מבצעים בתשלום ברשתות החברתיות יכולים לספק את התוצאות השיווקיות הדרושות לך כל עוד אתה משתמש בפלטפורמה וקהל היעד. הצעדים שתוארו לעיל יסייעו להגדיל באופן משמעותי את ההשפעה של קידום מכירות בפייסבוק ושיווק בתשלום על העסק שלך.

ודא שהדולרים השיווקיים שלך רחוקים עוד יותר על ידי שימוש במאמצי השיווק החברתיים שלך ואחרים

כדי לקבוע איזה תוכן הכי פופולרי בקרב הקהל שלך לפני שאתה מבצע קידום מכירות. היתרון של מבצעים בתשלום הוא שאתה יכול לפתח ולהעביר תוכן ממוקד מאוד בתוכן הרלוונטי ביותר לצרכנים. במקום להעביר דואר זבל לאתר שלך בכל מה שתוכל לשים עליו יד, הטווח האורגני מוגדל על ידי תרומות באיכות נמוכה יותר.

הבנת המטרות הסופיות שלך

היא קריטית להחלטה אם להמשיך בתמהיל של מבצעים אורגניים ומשלמים. כדי להשיג את יעדי ההחזר על ההשקעה שלך בתוכן, עליך לבנות את המותג שלך על ידי יצירה וקידום תוכן יקר תחילה באופן אורגני. הוסף קידום בתשלום במקום בו הגיוני להגיע לתוכן – הצלחה שיווקית מקלה עליך להשיג את יעד החזר ה- ROI שלך.

שיווק אורגני

הוא תהליך ארוך, אך בסופו של דבר הוא יניב את ההחזר על ההשקעה (ROI) הטוב ביותר לאסטרטגיית שיווק התוכן שלך. בין אם אתה משתמש בפרסום בתשלום או בפוסטים ממומנים, אסטרטגיות שיווק אורגניות יכולות לייצר הרבה יותר תנועה לעסק שלך מאשר פעילויות שיווק בתשלום.

אם תקדיש את זמנך ומשאביך למענה לרוב בקשות הלקוחות

אם לא לכולן, תוכל להפיק את המרב מההשקעה שלך בקידום אורגני של מדיה חברתית. לבסוף, אנו מאמינים כי עמידה בשיטות העבודה המומלצות לעיל תעזור לעסק שלך בטווח הארוך. לפני שנעסוק בשיטות עבודה מומלצות בקידום תוכן, חשוב להבין את ההבדל בין תוכן אורגני לתשלום בתנאי החזר ROI. כעת, לאחר שאנו מבינים את ההבדלים בין אסטרטגיות שיווק בתוכן אורגני ויתרונותיהם, בואו נדון בחמשת השיטות המומלצות שיעזרו לכם להצטיין בקידום תוכן.

TrackPromoters מפרסם את שמו כספק שירותי קידום אורגני של Soundcloud בארצות הברית ובקנדה

מקדמי TrackProm, אנו מפרסמים את שמנו כאחד הספקים המובילים בעולם של שירותי קידום מכירות של SoundCloud. כספקית המובילה של מבצעים אורגניים של Soundcloud בקנדה, Trackpromoters מפרסם את שמו כחלק מחברתנו.

אנו מהספקים המובילים בעולם של שירותי קידום מכירות של YouTube ו- Soundcloud

ומציעים מגוון רחב של שירותים לאמנים, מוזיקאים, מפיקים ומוזיקאים בארה"ב ובקנדה. אנו מציעים שירות לקידום מוסיקה של Spotify ונעבוד איתך בערבים לבניית אתר האמן שלך ולהכין אותך לשלב הבא בתהליך הקידום שלך, כגון פרסום המוסיקה שלך ב- Spotify.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על אופן השילוב של טקטיקות אורגניות בתשלום כדי להגדיל את ההצלחה בקידום תוכן. הבלוג או האתר החדש שלך יפיקו את הקידום האורגני ביותר, עם קידומים מוטמעים במסלולים שלך, וכתוצאה מכך הורדות רבות יותר, צפיות רבות יותר ותנועה רבה יותר לאתר ולחשבונות המדיה החברתית שלך. הבלוגים ואתרי האינטרנט החדשים שלנו יפיקו גם את המבצעים האורגניים הטובים ביותר, מכיוון שהם משבצים מבצעים במסלולים שלך, וכתוצאה מכך פחות הורדות ופחות ביקורים באתר ובדף הפייסבוק שלך, אך יותר פרסום.