קידום אתרים בסלולר

מאמר זה מ- Search Engine Land יכול לעזור בפירוט חלק מההיבטים הטכניים יותר של SEO. בעמוד זה נציג תשע דרכים לייעול לקידום אתרים ידידותי למובייל, כמו גם כמה טיפים וטריקים לאסטרטגיות מיטב קידום אתרים לנייד.

נבדוק גם מה זה קידום אתרים ניידים וכיצד תוכלו לייעל את האתר שלכם לנייד

כפי שניתן לראות בהמשך, ישנם מספר סוגים שונים של אסטרטגיות קידום אתרים המותאמות לניידים, ואנו נתחיל לחקור כמה מהן ככל שהן חלות על אתרי מובייל. אם אתה זקוק לעזרה באתר סלולרי, כגון הטמעת סרטוני Youtube, אנא התקשר אלינו או שלח לנו דוא"ל.

אם ברצונכם לשפר את משחק ה- SEO שלכם לנייד, עליכם להתייחס ברצינות לעיצוב רספונסיבי, אך זכרו כי לרשותכם עומדים מספר סוגים שונים של אסטרטגיות קידום אתרים ידידותיות לנייד.

כדי לייעל את עיצוב ה- SEO שלך לנייד, עליך להדריך את סורקי Google לאתר שלך על ידי הכנסת קוד המשויך לתוכן העמוד. ניתן להכניס קוד HTTP משתנה לכותרות העמודים כדי לייעל את העיצוב הדינמי ואת השימוש בנייד.

גוגל ומנועי חיפוש אחרים יעזרו לך גם לזהות ולהוסיף את האינדקס לדפים שלך כתואמים לניידים

ומשפרים את ה- SEO שלך לנייד. תוכל גם לעשות הרבה יותר טוב בקידום אתרים ניידים אם העסק שלך רשום ב- Google Business. שבעת שיטות העבודה המומלצות הללו של mobileeseo בהחלט יעזרו לך ליצור לידים נוספים ולשפר את הנראות של האתר שלך במכשירים ניידים. אז עקוב אחר השיטות המומלצות האלה כדי לייעל את האתר שלך ואתה בדרך למנועי חיפוש ניידים טובים יותר.

ראוי לציין שבעת הטיפול ב- SEO למחשבים שולחניים כל נושאי ה- SEO הניידים שלך מטופלים

אין צורך לטפל בבעיות SEO ספציפיות למובייל. תוכלו לשלב את האלמנטים הניידים הבאים במשאבי ה- SEO שלכם כדי להיות מצוידים יותר לעמוד באתגרי קידום אתרים ניידים. ודא שההפניות שלך לא פוגעות בקידום אתרים ניידים שלך, אך זה עדיין רעיון טוב.

אם אתה רוצה להפוך את האתר שלך לנייד

ידידותי, העצות לעיל בנושא קידום אתרים לנייד אמורות לעזור לך להבין את היסודות. אם אתה ממלא אחר הטיפים שלמטה, אתה יכול לעשות SEO בסיסי למובייל, אך אין טעם להפוך אותו לידידותי לנייד בעצמך, מכיוון שלכל מפתח אתרים מודרני יש כבר יכולות סלולריות משלו. כדי להפוך אותו ליעיל, ודא שהאתר שלך עומד בסטנדרטים המינימליים לשימוש בטקסט קריא ונמנע מתוכנות כמו Flash שאינן נפוצות במכשירים ניידים.

זה חשוב במיוחד עבור קידום אתרים ניידים

מכיוון שמנועי חיפוש יודעים שאתרים באיכות ירודה או זדוניים עלולים לשבש ואף לחטוף דפדפנים ניידים. מסיבה זו, קידום אתרים ניידים הפך להיות צורך שיש לבצע בו אופטימיזציה למכשירים הניידים הפופולאריים ביותר כמו סמארטפונים וטאבלטים. כדי להבהיר עוד יותר, אופטימיזציה למנועי חיפוש ניידים פועלת באופן דומה ל- SEO לשולחן העבודה.

לפני שאתה ממהר להתקדם לביקורת קידום אתרים ניידים שלך

מומלץ לקבוע כמה תנועה בנייד שלך אכן מקבל. אם האתר שלך כבר מותאם היטב למנועי חיפוש, אז אתה באמת לא צריך לדאוג לייעל אותו למכשירים ניידים. עם זאת, אם עליך לבצע שינויים דרסטיים בכדי לשפר את קידום אתרים לנייד, עליך לבדוק שהאתרים שלך אכן ידידותיים לנייד. למעשה, אתרים המותאמים לנייד מדורגים לרוב גבוה יותר בדירוג מנועי החיפוש מאשר עמיתיהם לשולחן העבודה.

ללא קשר למיקוד ולקהל היעד

ענקית מנועי החיפוש גוגל מחליטה גם מתי מסווגים אתרים לפי קריטריונים המבטיחים קידום אתרים מושלם למובייל. לכן חשוב להיות בקדמת הבמה, אבל לומר זאת בקידום אתרים ניידים, אתה רוצה שהוא יהיה כמו קידום אתרים בשולחן העבודה ולהיפך.

אתה עשוי לחשוב שכל הטכניקות המשמשות בקידום אתרים מסורתי לשולחן עבודה עובדות עבור קידום אתרים ניידים

אך זה לא המקרה. קידום אתרים יהיה גם סימן טוב עבור ה- SEO שלך, לכן הקפד להשתמש בכלים ובטכניקות האופטימיזציה של מנועי החיפוש הניידים שלך כראוי. אם אתה מתייחס לכותרות שלך ויש לך מילות מפתח וכוונות נכונות, ישנן מספר טכניקות שאתה יכול ליישם כדי לשפר את ה- SEO.

אם האתר שלך אינו מותאם למנועי חיפוש ניידים

אתה מתגעגע להזדמנות עצומה לתנועה אורגנית. קידום אתרים במובייל כולו דואג לוודא שאתרי האינטרנט שלך ניתנים לחיפוש וניתנים לחיפוש, ולכן עומדים לרשותך מגוון כלים כדי להשיג יותר תנועה בחיפוש שלך. Core Core הוא מרכיב מרכזי ב- seeos ניידים, מכיוון שזה הדברים הניידים – במיוחד שאתה צריך להשיג את זה נכון. אם לא תוסיפו אינדקס ותבצעו אופטימיזציה, האתר שלכם יתווסף לאינדקס ותפספסו הזדמנויות אדירות לתנועה אורגנית, ולכן הפעולה הנכונה היא אחד ההיבטים החשובים ביותר באסטרטגיית ה- SEO שלכם לנייד.

דילוג לתוכן