קידום אתרים לוקאלי

דיברנו על החשיבות והיתרונות של קידום אתרים מקומי לעסק שלך, אבל עבור אנשים מסוימים, קידום אתרים מקומי נראה קצת חור שחור. אין לנו רשימה של 10 הדרכים המובילות לייעל את האתר שלך לחיפוש מקומי, אך פירקנו אותן לעשרת הדרכים המובילות ליהנות מגלישה. במאמר זה נבחר 27 טיפים מקומיים חשובים שמאפשרים לך לתוצאות חיפוש. כעת Local נוטה להיות מעט מבלבל עבור חלק, ואני בטוח שחלק מכם טרם נתקלתם באתר המותאם לכך.

המטרה שלך

היא להביא את הרלוונטיות לאתר שלך מ ליקוי הנחש, וזה המקום הכי טוב להתחיל באופטימיזציה של SEO מקומי. ככל שיש לך יותר אותות קידום אתרים מקומיים, כך יוצגו יותר אתרים המוצגים באופן מקומי וכך הם יהיו גבוהים יותר בתוצאות מנועי החיפוש. תראה עלייה בתעבורת אתרים מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר שתשתמש במנועי חיפוש. אחד הדברים הראשונים שמנוע חיפוש נתקל בהם בעת חיפוש באתר הוא לוגו.

אם יש לך עסק או שירות בקרבתך

קידום אתרים מקומי עוזר לך למצוא את קהל היעד שלך כאשר הוא מחפש באינטרנט. שירותי קידום אתרים מקומיים מציגים את העסק שלך בפני אנשים אשר עשויים לקנות את המוצרים והשירותים שלך בגלל נוכחותך באזורם. אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים מקומי נותנת לך את האפשרות להראות כי הצרכנים מקבלים החלטות על סמך קרבתם לחברה המציעה את מבוקשם.

על ידי שימוש בגוגל

שהפכה למרכיב מרכזי בקידום אתרים מקומי, עסקים מקומיים יכולים להגדיל עוד יותר את הדירוג והנראות שלהם. מנקודת מבט SEO מקומית, פעילויות כאלה יכולות לעזור לך ליצור קישורים נכנסים לאתר שלך מעסקים מקומיים מהימנים. העובדה שאתה יכול לקבל אזכור או קישור אחורי מאתר מהימן באותה עיר בה העסק שלך מהווה אות חזק עבור מחפשים מקומיים.

רשימה זו של סטטיסטיקות SEO מקומיות של HubSpot מספקת נתונים הממחישים מדוע SEO חשוב

עם זאת, קידום אתרים מקומי הוא במובנים רבים מורכב יותר מקידום אתרים וניל, אך העובדה שהוא ניתן למעקב היא עצומה מכיוון שהוא נותן לך זמן לבדוק, ללמוד ולהגדיל את מסע הפרסום המקומי שלך. בפוסט שפורסם לאחרונה שכולל תובנות של למעלה מ- 50 מומחים מקומיים של SEO, תוכלו למצוא טיפים כיצד לבצע אופטימיזציה לפרופיל העסקי של גוגל, כמו גם טיפים לעסקים המייעלים את החיפוש המקומי שלהם בעזרת 8 טיפים של קידום אתרים של Google. אם אתה זקוק לעזרה בהתחלה, אל תהסס להירשם לקורסי ההכשרה המקוונים שלנו ב- SEO או ללמוד על שירותי ה- TCF שלנו בנושא קידום אתרים.

מאמצים לשיפור הנראות המקומית יכולים לשפר את הנראות הכוללת שלך בחיפוש ברחבי העולם

וכל עסק קטן שמנסה לאחד את תחום הדירוג המוביל שלו בחיפוש מקומי חייב להבטיח שהוא מסוגל לתאם את מאמציו עם עסקים מקומיים אחרים. קידום אתרים מקומי הוא חלק מקידום אתרים, אך קידום אתרים מקומי כללי צריך להיות מעורב בשיפור ואופטימיזציה של האתר שלכם למנועי חיפוש. הטכניקות המשמשות לקידום אתרים מקומי חורגות מטכניקות קידום אתרים מסורתיות, כלומר עליכם לעשות זאת תחילה, כפי שהייתם עושים אם הייתם דואגים למקומיים שלכם, ואז לייעל זאת באמצעות השיטות המתוארות לעיל. במה עליכם להתמקד לצורך אסטרטגיית לוקליזציה מוצלחת? קידום אתרים מקומי הוא רק אחד מההיבטים הרבים של שיפור האתרים שלך עבור מנוע החיפוש ועליו לערב יותר מהיבט אחד של העסק שלך.

אמנם שיטות ה- SEO הכלליות חלות על חיפוש גלובלי

אך ניתן להשתמש באופטימיזציה של SEO מקומי גם לחיפושים ממוקדים במיקומים גיאוגרפיים ספציפיים. כדי להתאים את מיקום הלקוחות המקומיים שלך, אתה יכול לשלב חלק ממאמצי ה- SEO שאתה מוצא באופטימיזציה מחוץ לדף במאמצי ה- SEO שלך, וגם לנהל את המיקום שלך ואת הלקוחות המקומיים.

אם ברצונך להגיע ליותר משתמשים במכשירים רבים יותר

עליך לנסות לשלב אסטרטגיות SEO מקומיות באסטרטגיית ה- SEO האורגנית הקיימת שלך. אופטימיזציה לקידום אתרים מקומי פירושה יותר תעבורת אתרים, לידים והמרות, מכיוון שהאסטרטגיה שלך רלוונטית יותר לקהל הלקוחות המקומי שלך. ראה כיצד אסטרטגיות קידום אתרים מקומיות יכולות להפוך את תוצאות מנועי החיפוש שלך ליעילות יותר ורלוונטיות לעסק שלך ולקהל הלקוחות המקומי שלך.

נתונים מובנים

כולל סימון סכמות, משפרים את חוויית החיפוש והם קריטיים הן לקידום אתרים כללי והן לקידום אתרים מקומי. קידום אתרים מקומי הוא קבוצת משנה של קידום אתרים רגיל, אך הוא מסתמך יותר על קישורים לאתרים מקומיים אחרים שרלוונטיים באמת לעסק שלך מאשר תוצאות מנועי חיפוש רגילות. המשמעות היא שכדי להשיג דירוגים טובים יותר לעסקים מקומיים, עליכם בדרך כלל לנהוג בשיטות קידום אתרים טובות. ScheMA המקומי מסייע לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים להבין את העסק ואת בסיס הלקוחות המקומי שלך, כמו גם את תוכן האתר שלך.

כמו בקידום אתרים רגיל בשנת 2019

קידום אתרים מקומי דורש אתר מותאם היטב, ואתרים כמו BrightLocal יכולים לעזור לך להתחיל ליצור הצעות מחיר. ספקי שירותי SEO מקומיים כגון WebFX יכולים להבטיח שהצעות המחיר שלכם יעודכנו וכי התנועה הרלוונטית מופנית לאתר שלכם. על ידי אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלך לקידום אתרים מקומי, אתה אמור להיות במצב טוב יותר לשפר את הדירוג שלך ולהגדיל את התנועה האורגנית המקומית. לדוגמא, זוהי דרך נהדרת לייעל את הנוכחות המקוונת שלך כדי למשוך יותר עסקים לחיפושים מקומיים רלוונטיים.

דילוג לתוכן