קידום אתרים מחיר

לפני שנבחן את החשיבות של קידום אתרים עבור העסק שלך בשנת 2020, נענה תחילה על אחת השאלות המרגשות שיש כמעט לכל חברה: כמה עולה קידום אתרים? כדי להבין טוב יותר כמה זה עולה, נבחן את היתרונות של חיפוש אורגני וקידום אתרים. התשובה הקצרה היא שמחירי SEO נעים בין 50 דולר לשעה ל -250 דולר לשעה, תלוי באיזו סוכנות קידום אתרים אתם שוכרים. למרות שיש להתאים קמפיין SEO לחברה, אין תשובה סופית לשאלה נפוצה זו.

טווח מחירים זה אולי נראה כמו טווח גדול עבור מחירי קידום אתרים מקומיים

אך האמת היא שיש לקחת בחשבון לאור השירותים, היעדים והטקטיקות השונים בקמפיינים מקומיים של קידום אתרים בגדלים שונים. האפשרות האחרת שתתקצב עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש היא ליצור קשר עם נותן שירותים מנוהל כגון סוכנות SEO או סוכנות שיווק מקומית. אנו מתייחסים לארבע הדרכים העיקריות שבהן ניתן לאבטח שירותי SEO באופן חוזי: ישירות לצרכנים (D2P), באופן מקומי, מקוון, נייד ונייד.

מבנה תמחור זה חל על פרויקטים קטנים יותר ושירותי SEO שדורשים מאמץ מינימלי

עלויות קידום אתרים יכולות להיות נמוכות יותר אם עשיתם את זה כמו שצריך לפני שנים, רק תצטרכו קצת לצבוט, או שתוכלו להתחיל מאפס עם אתר חדש לחלוטין מבלי להשקיע זמן בניסיון לבנות מחדש את האתר הנוכחי. ישנן דרכים לקרב את האתר שלך לפסגה שעלול לא לקחת זמן רב יותר ולעלות פחות כשאתה קונה שירות SEO. שימוש בקישורים יעזור לך להשיג קישורים נוספים לדפים שלך תוך מעקב אחר כמה SEO העסק שלך עולה.

בדוק את מחירי ה- SEO שלהלן לקבלת מדריך מהיר כיצד להציע שירותי SEO מכוונים

דבר עם אסטרטג קידום אתרים וקבל תוצאות מדהימות. אני לא אוהב לסמר שירות SEO מקומי מכיוון שכל עסק הוא ייחודי, אבל אני חושב שזה הוגן לתת סקירה כללית של השירותים והמחירים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת יועץ קידום אתרים מקומי. אם אינך גס רוח ובכל זאת חושב שהמחיר גבוה מדי, אל תהסס לפנות לחברת קידום אתרים שמוכרת את שירותי SEO שלך תמורת 379 דולר לחודש.

אנו מכסים את מודלי התמחור הבסיסיים ביותר עבור קידום אתרים ומספקים כמה מהסכומים הנפוצים ביותר שאתה יכול לצפות עבור שירותי SEO בהתאמה שלך

שקול את מודל התמחור הממוצע של קידום אתרים לשנת 2020 וקבע הנחיות בסיסיות לקביעת עלות שירות SEO שלך.

הדוגמה לעיל שוקלת את העלות החודשית של קידום אתרים

בתנאי שכבר קיים אתר מותאם היטב. על פי הסטטיסטיקה, דמי הפרויקט שגובים סוכנויות קידום אתרים הם בממוצע יותר ממחצית משליל פרילנסר. סוכנות קידום אתרים גובה תשלום חודשי בטווח של 1,000 – 2,500 דולר לחודש עבור שירות SEO במשרה מלאה, או 3,600 – 4,300 דולר לשנה עבור שירות עצמאי של SEO. על פי כל הנתונים הסטטיסטיים והממוצעים, דמי הפרויקט של סוכנויות קידום אתרים גבוהים יותר מכפליים משל פרילנסרים לקידום אתרים.

עלויות SEO עשויות להשתנות בהתאם לגודל האתר, סוג האתר ורמת המומחיות ניסיון העומד לרשות הלקוח.

עסקים יזכו לצרכי קידום אתרים שונים עקב משתנים שונים כגון גודל האתר שלך

בין אם אתה עסק קטן או עסק גדול, בין אם אתה רוצה להעסיק אדם פרטי או פנימי. מומחה SEO לקידום אתרים, או רוצה לעבוד עם חברת SEO שתנהל את כל שיווק ה- SEO שלך, זה תלוי בסוג האתר שיש לך. אם אתה רק מתחיל להשתמש בשיווק SEO או השתמשת בשירות זמן מה, לעסק שלך יש צרכים אחרים של SEO.

שירותי SEO שחשובים לעסק שלך תלויים בצרכים של SEO שלך, בתחרות שלך ובתעשייה שלך. צורכי SEO ישתנו בהתאם למקום שבו אתה מבצע קידום אתרים היום ומאיפה המתחרים שלך .

אם אתה דילי ng עם חברת SEO או פרילנסר

אתה בהחלט צריך לחפש את חברת SEO המתאימה. מרבית חברות ה- SEO פועלות על בסיס חודשי או שנתי, בתשלום חודשי ממוצע של כ- $ 500. מצד שני, אם יש חברה שגובה 5,000 דולר עבור שירות דומה, אתם נוטים למצוא פרילנסרים המציעים תוכנית חודשית של SEOS בפחות מ- 50 דולר. בין אם זה שיווק בין אתר לאתר או שיווק דיגיטלי תלוי בעסק שלך ובנקודות הכאב האישיות שלך ב- SEO.

אם ברצונך לשלם שיעורי קידום אתרים

יכול להיות שנבון להזמין יועץ, לשכור סוכנות לביצוע ביקורת קידום אתרים, או לשכור יועצים ואז לשלם מחיר לשעה עבור שירותי SEO מסוימים במידת הצורך. סוכנויות קידום אתרים המתמחות בשירותי קידום אתרים לענף שלך עשויות להיות בעלויות עבודה גבוהות יותר מאחרות, כגון שכירת מישהו בעל ידע משפטי שיעשה עבורך קידום אתרים, ולא עורך דין קידום אתרים המספק את השירות בתחנת דלק.

דילוג לתוכן