קידום בגוגל

היום, אני רוצה להתמקד כיצד השימוש בעדכון קידומי המכירות יכול לעזור לכם להקל על חייכם ולשתף כמה שיטות עבודה מומלצות בסיסיות בפרסום עם קידום ממומן ב- Gmail. נבדוק גם מדוע כרטיסיית הקידום של Gmail היא המקום הטוב ביותר להודעות דוא"ל שיווקיות ומדוע ניסיון לתפעל את מיקום הכרטיסיות הוא בזבוז זמן.

על מנת להפעיל קמפיין למודעות נדל"ן ב- Google Ads, על גוגל להפעיל אותו כחלק מתהליך רישום ההיתרים. גוגל חייבת להציג את הבקשה שלך תוך יומיים ואז אתה אמור להיות מסוגל להתחיל לעבוד עם הגדרת הפעולה.

אם אתה נאבק ביישום של הרחבות קידום מכירות או תכונות אחרות של AdWords, אל תהסס לכתוב לי שורה,

אם אתה קמעונאי

כנראה שיש לך כבר עסקה באתר שלך, אז למה לא לפרסם ישירות ב- SERP? סוכנויות קידום אתרים יכולות לעשות עבורך קידום בגוגל, למרות שהן עשויות לרצות לעזור לך, אך רכישת שירות תמיכה וקידום אתרים בקידום אתרים יכולה להיות עסק יקר, כולל עלות צוות עיצוב ופיתוח אתרים מן המניין. אם אתה רוצה שהאתר שזה עתה נוצר ייכלל בעשירייה הראשונה של אינדקס Google, זו הצעה יקרה יותר. למרות שאני מסכים שפיתוח זול, תמיכה וקידום מכירות לאתר הם מיתוסים, שירותי SEO מקצועיים הם בדיוק מה שאתה צריך.

הגדרת מבצעי סוחר מתגמלת וקלה יחסית

גם אם אתה יכול להוסיף רק כמה מבצעים ואין לך ניסיון בהגדרת עדכוני שופינג בגוגל. לאחר שתסיימו מבצעים רבים, תוכלו להגיש אותם באמצעות כלי הקידום פלוס. ברגע שגוגל שלחה לך פרומוקוד, תוכל להזין אותו בדף ניהול פרומוקוד בחשבונך או בדף גוגל פלוס.

השתמש במילה אחת או שתיים

כדי להדגיש במהירות את ההצעה וקרא לפעולה, או השתמש באחת משתי המילים "הגבל הצעה." ניתן להזין פרומוקודים ולהשתמש בהם פעם אחת בלבד, ומפרסמים אינם רשאים לחלוק את אותו קוד פרומו עם חשבונות אחרים. זה יוצר קידום מבוסס זמן, אך ניתן גם להשתמש בקודי פרומו רגילים בכל עת, תלוי בגוגל. אם תקבל שובר פרסום בדוא"ל אחד, תוכל לבקש אותו שוב בדוא"ל אחר.

אם משתמש אי פעם מסמן אימייל כקידום מכירות, האלגוריתם של Gmailas יתעלם ממנו והדואר האלקטרוני ינחת אוטומטית בכרטיסיית המבצעים תוך שהוא ממשיך.

אם מודעת קניות מציגה קישור למבצע מיוחד

המשתמש יכול ללחוץ עליה ונפתח חלון קופץ עם פרטים נוספים על המבצע. אם אתה רק רוצה ליצור פעולה אחת בכל פעם, אתה יכול להשתמש בכלי הקידום המובנה. גוגל גילתה שאם תנסה לגרום לקידום שלך להיראות כאילו מדובר במשהו אחר שאינו קידום מכירות, הוא ייראה. במודעה אחרונה אנו יכולים לראות קישור המפנה אנשים לעמוד עם מידע נוסף על הפרומו.

אם אתה מנהל פעיל קמפיין לפרסום נכסים, גוגל תספק למלון שלך קישור לדף מבצעים מיוחד עם מידע נוסף על פרסום הנכסים של המלון.

האפשרות הטובה ביותר תלויה במספר המבצעים שאתה יוצר

באיזו תדירות אתה מעדכן והאם אתה מעוניין שתהליך הגשת המבצעים יהיה אוטומטי. אם ברצונך ליצור מספר מבצעים באופן קבוע, מומלץ לבחור באפשרות האוטומטית וליצור פיד מבצעים של סוחרים ב- Google Shopping. לאחר שהגדרת את עדכון הקניות שלך, השלב הבא הוא למלא את הטופס עניין של קידום מכירות של סוחר בגוגל כדי לראות את חשבונך בתכונות הקידום הלבנות של Google. מלא את טופס הקידום לתיקון פרטי הקידום שלך, השתמש בכלי הקידום והגש את הטופס.

תוכן הדוא"ל גם מסביר שאתה, כמשתמש גוגל תכוף, זכית זה עתה בפרס פרסום לשנת 2016. הכותרת הארוכה היא הטקסט שמופיע בעת הפעלת הקידום, יחד עם קישור שלך עדכון מבצעי סוחר בגוגל שופינג.

השובר של גוגל אדוורדס מכיל קוד פעולה המעניק למשתמש זיכוי חינם למימוש ל- AdWords AdWords. הקפד להתחיל את מבצעי הסוחרים של שופינג בגוגל לשנת 2016 – פרס הפרסום הארוך בגוגל.

הערה: לאחר שיצרת את הקידום שלך, אינך יכול לשנות את מספר קודי המבצע במבצע או לשנות את קוד הפרסום בשום דרך אחרת. לדוגמא, אני לא יכול להגיש בקשה לקידום "X" ולקבל נקודות נאמנות כפולות, אך אני כן מקדם "Y".

אפשר לטעון שהקידום בפועל ומה שהוא מציע נוצר כתוצאה מהאופן שבו מופיע הקידום.

גוגל מעודדת מפרסמים להשתמש במודעות לקידום אפליקציות בחיפוש אחר התקנות חדשות ומעודדים אותם לעסוק מחדש

גוגל כבר החלה לפרוס את הסיכות הממומנות, והן יהיו זמינות במלואן בשבועות הקרובים. שימוש בקודי פרומו הוא דרך נוספת שגוגל מעודדת מפרסמים חדשים על ידי פתיחת סיור הפרסום שלהם. יתכן שתגלה ששימוש בפרומוקוד המופיע בחלון קופץ פרסומי למעשה יחסוך לך כסף בהשוואה למפרסם הראשון שלך.

דילוג לתוכן