כתיבת מאמרים מקצועיים

כתיבת מאמר בכתב עת לאחיות אינה קלה כמו לכתוב רעיון על דף נייר ולשלוח אותו לפרסום. חיבור זה מספק הוראות שלב אחר שלב כיצד להתחיל את תהליך הכתיבה ולעצב חלקים מכתב היד המחקרי שלך. לאחר מכן, כתוב פיסקה קצרה המסבירה מדוע כתב היד שלך ישתלב היטב עם המגזין. עבודת הגמר שלך יכולה לשמש מדריך לתהליך הכתיבה כולו, אך ככל הנראה תתוקן ותשכלל ככל שתעשה יותר מחקר. אם אתה מתכנן לכתוב ולשלב נתונים וראיות, המאמר שלך יהיה קוהרנטי יותר ומאורגן היטב. אתה יכול להשתמש בתבניות ותקדימים לסוגים שונים של מאמרים שוב ושוב, וזה מקל מאוד על זרימת המאמרים.

אם אתה רוצה לדעת יותר על האופן שבו זה עובד

ראה כיצד אני מלמד את כתב העת שלי בכתיבת מאמרים. אם אתה רוצה לכתוב מאמרים, סרטון השיעור הזה מכיל טיפים נוספים שיעזרו לך לבנות את המאמר שלך ולמצק את אמינותך. איך זה עובד: כיצד לכתוב פוסטים בבלוג למתגיירים לוקח אותך לשלב הבא בכתיבת תוכן שיעזור לך להרחיב את העסק שלך.

מחברים עצלנים שרוצים לייעל את תהליך הכתיבה שלהם ולכתוב מאמרים במהירות ובקלות ירוויחו גם הם ממאמר זה

אם אתה נהנה מאתגרים ומועדים, עליך לבדוק את כישורי הכתיבה שלך על ידי כניסה לתחרויות שנוצרו במיוחד כדי לקדם מחברים חדשים. טכניקות וטיפים אלה יהוו מקור נהדר עבור מחברים שרוצים לשפר את המשחק שלהם ולהיות טובים יותר בבלוגים. אז אם אתם חוששים לכתוב מאמר מן המניין, למדו עוד על כתיבת מאמרים במדריך זה.

תוכלו למצוא מאמרים במגזינים

בעיתונים ובפרסומים מקוונים, בעוד שמאמרים רבים בהם אתם משתמשים כהפניות מופיעים בכתבי עת מדעיים ומקצועיים. אם אתה זקוק למספר מסוים של מאמרים באופן קבוע, תוכל לפרסם עבודת כתיבה באתרים כמו Blogger או WordPress. אתה יכול לחפש מחברים באתרים בחינם, כגון Upwork, או שיש לך כמה מאמרים שמטרתם לכתוב כתבי עת ולערוך אותם. יש לי בלוג על יצירה, עריכה ומכירה של טקסטים, כמו גם מספר טיפים וטריקים לכתיבה עבור מחברים מקצועיים.

גם אם האתר שלך לא מזכיר שהוזמנו, מומלץ לשלוח מכתב לעורך כתב העת לפני הגשת כתב היד שלך ולהשקיע זמן בכתיבתו.

זה יכול לעזור לך להבין מה העורך עשוי לחפש ולהנחות את מאמצי הכתיבה שלך

אתה כנראה צריך להתייחס למספר כתבי עת ומאמרים שונים, אך ברוב המקרים תצטרך ליצור מאמר בפורמט APA כדי לכתוב אותו. שמור תיעוד כתוב של המחקר שלך, מכיוון שזה יכול להועיל מאוד כאשר אתה כותב מידע על מקור והצעות מחיר עבור כתב היד שלך. לדוגמה, אם אתה כותב מאמר פסיכולוגי, שמור תיעוד זה וחפש הפניות לעיתונים אחרים באותו כתב עת.

עבור מחברים המגישים מאמרים לכתבי עת לאחיות

חשוב להיות מודעים לאילו כתבי עת נוטים לפרסם. למען מוזרויות כאלה, זה עוזר לדעת את מספר המאמרים בעיתון מסוים, כמו גם את מחברי המאמרים. הכלל של הפניה למחברים בודדים או למספר רב חל על כל המקורות, ללא קשר למקור החומר.

לחיבור עם מחבר אחד או שניים

פשוט הזן את שם המשפחה / ים והפריד בין ראשי התיבות של המחבר בפסיק. עבור מאמרים עם שלושה מחברים או יותר, השתמש בפורמט דומה לזה של מאמר בכתב עת עם שלושה עד 20 מחברים, ואחריו ואחרים. אחרי שמות המשפחה של המחברים הראשונים צריך "ואח '" ואת שמות המשפחה של המחברים השנייה – "e" או "a". כתבי עת עם מאמרים של עד שלושה (או 20) מחברים פועלים במתכונת זהה לשני מחברים. עבודת מחקר היא למעשה רשימה של נושאים, טיעונים וראיות מרכזיות שאתה מעוניין לכלול, המחולקים לחלקים וכותרות, כך שתדע בערך כיצד תראה עבודתך לפני שתתחיל לכתוב. חשוב מכך, יהיה עליך זמן מתוזמן לעקוב אחר ההערות שאתה שומר בזמן קריאה וכתיבה, כתיבת מלגות או סקירת מאמרים. עם לוח זמנים ברור, חוברת עבודה זו מספקת את ההוראות, התרגילים והמבנה הדרושים לך כדי לתקן את מאמר היומן שלך ולשלוח אותו לכתב עת מתאים. במחקר שלך, תאר איזה סוג של כתב יד אתה מגיש ועל איזה מחקר אתה כותב.

אם ברצונך לכתוב ביקורת אך אינך מוזמן על ידי יומן

עליך בהחלט לחפש באתר כתב העת רשימה של כתבי עת שאינם לוקחים בחשבון ביקורות לא רצויות. כתיבת ביקורת היא הדרך הטובה ביותר לפרסום, במיוחד עבור אנשים בשלבים הראשונים של הקריירה שלהם.

דילוג לתוכן