בניית אתרי וורדפרס

בפוסט זה אדריך אותך שלב אחר שלב בתהליך יצירת אתר משלך באמצעות וורדפרס. אני אראה לך כיצד ליצור אתר בוורדפרס, שהוא ללא ספק הדרך הפופולרית ביותר ליצור אתר.

עכשיו

כשתדע להתקין את WordPress ולהשתמש בערכת נושא בהתאמה אישית, עליך לדעת את היסודות כיצד לבנות אתר WordPress. בתנאי שיש לך הבנה בסיסית של וורדפרס, תכונותיו ואופן השימוש בו, תוכל ליצור את האתר שלך תוך זמן קצר. עכשיו כשאנחנו יודעים ליצור אתר – וורדפרס – כל מה שנותר הוא לעדכן את הפוסטים והדפים שלהם בבלוג. הוסף קישורים לוורדפרס שלך: בקשת ההודעה על וורדפרס ועורך הדפים מקלות על הוספת קישורים לאתרים ותוכן אחרים.

הוסף "wp – admin" בסוף כתובת האתר כדי לגשת למרכז השליטה שלך ב- WordPress: כדי לגשת למרכז השליטה של WordPress, פשוט הוסף "wp _ admin" בסוף כתובת האתר שלך.

אם כבר יש לך אירוח

אתה יכול לבצע התקנה חדשה של WordPress לבניית האתר החדש שלך מבלי להשאיר את האתר הקיים שלך באינטרנט. שירות אירוח אתרים נדרש לרכוש שם דומיין ולפרסם את אתר וורדפרס שלך. אם אתה משתמש בספק אירוח עבור WordPress, יהיה עליך להתקין את ה- CMS כדי לחבר את הדומיין החדש לאתר שלך! בלחיצה על ההתקנה, רשום את שם הדומיין שלך וקבל אתר וורדפרס שמתארח אצל אותו ספק.

קבצי התבנית של וורדפרס שולטים בדפי האתר

שמייצרים את המידע במסד הנתונים של וורדפרס שיוצג באתר שלך. לוח המחוונים של וורדפרס הוא המקום בו תוכלו לגשת לתוכן האתר ולהתאים אישית את האתר שלכם. תוכל לראות את לוח המחוונים של וורדפרס שלך על ידי כניסה עם נתוני המשתמש שהגדרת בתצורת וורדפרס, כגון שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך.

בעוד שעיצוב הוורדפרס שלך שולט במראה האתר שלך, תוספים יכולים לעזור לך להוסיף תכונות חדשות, כגון היכולת לשלוט בפריסה ובפריסת הדפים, בתוכן האתר שלך ואפילו במראה ובתחושה של אתר .

תוכלו למצוא תוספים בחינם במאגר התוספים של וורדפרס

וכמו נושא הוורדפרס שלכם, תוכלו להתקין אותם בקלות במרכז השליטה של וורדפרס. לאחר שהתקנתם והפעלתם את התוסף, ניתן להוסיף תכונות חדשות לאתר התוסף שלכם – מופעל בוורדפרס. לאחר התקנת וורדפרס יש כמה שאלות לענות עליהן, המתייחסות לדומיין שבו ברצונך להשתמש ולספרייה בה רצית להתקין את וורדפרס. כעת, לאחר שבחרתם תוסף מסחר אלקטרוני לאתר הוורדפרס שלכם, הגיע הזמן להתקין אותו על גבי ה- Backend של וורדפרס. הערה: תוכלו להשתמש באחת משלוש השיטות הללו כדי להגדיר את אתר הוורדפרס החדש שלכם אצל ספק אירוח האתרים הקיים שלכם או עם ספק אירוח אתרים חדש. לפני שתבחר חברת אירוח לאתר הוורדפרס שלך, קרא את ההמלצות שלנו לאירוח אתרי וורדפרס. אף על פי שאין מוביל ברור בכל הקשור לספקי אירוח, וורדפרס נותנת לך רשימה של חברות שעובדות טוב עם אתרי וורדפרס ומציעות תוכניות אירוח במחיר סביר. Bluehost מציעה מגוון רחב של אפשרויות אירוח לאתרים, כולל הסמכת SSL, השומרת על אבטחת האתר שלך.

צור גיבוי לאתר שלך ישירות ממרכז השליטה של וורדפרס ושחזר אותו בכמה לחיצות בלבד, במידת הצורך, וסיים.

Bluehost מתקין כעת את וורדפרס כברירת מחדל

כך שלא תצטרך לעבור תהליך התקנה נפרד של וורדפרס. באמצעות Bluehost תוכלו להתקין נושא WordPress משלכם, בדיוק כמו ערכות הנושא המוגדרות כברירת מחדל הכלולות בהתקנות WordPress, מבלי לשנות את המראה והסגנון של האתר שלכם. כל מה שעשית הוא להיות מסוגל למצוא את ערכות הנושא הנכונות של WordPress ולהתקין אותן באתר הוורדפרס שלך.

תוכלו ללמוד להפוך את אתר הוורדפרס שלכם לבטוח יותר ולגלות כיצד לייעל את האתר שלכם לקידום אתרים

התבונן בכמה מהנושאים הטובים ביותר בוורדפרס עבור תיקי וורדפרס וקבל השראה ממבחר האתרים הטובים ביותר בוורדפרס. כדי להפוך את האתרים העסקיים שלך למעניינים יותר, תוכל להשתמש בטיפים והטריקים שלנו כדי להפוך אותם למרתקים ומעניינים יותר. בקיצור, כל מי שרוצה שיהיה לו אתר קל לתחזוקה והתאמה אישית גבוהה צריך ללמוד כיצד לבנות אתר וורדפרס. אם אתה עדיין לא מתחיל את האתר שלך, אנא קרא את המדריך שלנו לבניית אתר עם WordPress. בין אם אתה חדש ביצירת תהליך אתרי וורדפרס ובין אם רק מנסה להבין אם זה המקום הנכון עבורך, כיצד משתמשים בוורדפרס ומה הדרך הטובה ביותר להתחיל.

כשאתה יוצר אתר עם WordPress

זה אידיאלי לבחור ספק אירוח שמציע מארחים במיוחד עבור אתר WordPress שלך. כאמור לעיל, יש לך רק אפשרות תכנון בחינם עבור וורדפרס, והיא מחייבת ספק אירוח לקנות בקשר לאתרי וורדפרס. גם במחיר זה, וורדפרס עדיין זול בהרבה מאפשרויות אירוח אחרות, אך עליכם לקנות שם דומיין ואחסון אתרים. חבילות וורדפרס מנוהלות הן למעשה הדרך הטובה ביותר להפעיל את האתר לפני שתוכלו לשקול מארח וורדפרס מנוהל.

דילוג לתוכן