בניית אתר וורדפרס

הפעם הראשונה בה יצירת אתר וורדפרס אינה קשה כמו שחושבים. יצירת אתר אישי או אתר מסחר אלקטרוני היא קלה כמו הגדרת פלטפורמת ניהול תוכן של WP (CMS). אתה יכול גם להשתמש בוורדפרס לאתר עסקי, להגדיר את התיק המקצועי שלך או לבנות אתר מסחר אלקטרוני שלך.

אם ברצונך ליצור בלוג או אתר אישי

תוכל למצוא כלים לניהול אתר הוורדפרס שלך ולהתאמה מהירה. לאתר עסקי מעניין יותר, נוכל להשתמש במגוון נושאים ועיצובים שונים, כגון ערכות הנושא הכלליות הטובות ביותר של תיקי WordPress, כדי להפוך את האתרים העסקיים שלך למעניינים יותר. התבונן ברשימת 10 מיטב אתרי הוורדפרס הטובים ביותר לעסקים וקבל השראה ממבחר האתרים הטובים ביותר שלנו.

אנו נראה לך כיצד ליצור אתר באמצעות WordPress

שהיא ללא ספק השיטה הפופולרית ביותר ליצור אתר. בתנאי שיש לך הבנה טובה כיצד פועל וורדפרס וכיצד הוא פועל, תוכל ליצור את האתר שלך באמצעות וורדפרס. עכשיו שאתה יודע את היסודות של וורדפרס – כיצד להתקין את וורדפרס ולהחיל ערכות נושא מותאמות אישית – כעת עליך לדעת קצת יותר על האופן שבו אנו יוצרים אתר וורדפרס.

אם אתה עדיין לא מתחיל את האתר שלך, אנא קרא את המדריך שלנו לבניית אתר עם WordPress. לאחר שביצעתם את כל העבודה על עיצוב אתר וורדפרס במדריך למתחילים זה, יהיה לכם אתר מלא.

אנו מלמדים אותך ליצור אתר מקצועי עם WordPress

מההתחלה ועד הסוף, ללא עלות. מדריך זה מספק לך מדריך שלב אחר שלב כיצד ליצור אתר ב- WordPress Elementor עם אירוח הוורדפרס שלנו מ- DreamHost. לאחר התקנת וורדפרס יש כמה שאלות לענות עליהן, המתייחסות לדומיין שבו ברצונך להשתמש ולספרייה בה רצית להתקין את וורדפרס. בהמשך מדריך זה, תעבוד מלוח המחוונים של וורדפרס ועד להגדרה הסופית של האתר שלך.

ישנן מספר דרכים ליצור אתר ואתה יכול ליצור כל אתר באמצעות WordPress, בין אם אתה מעדיף את WordPress על פלטפורמות אתרים אחרות שזמינות עבורך ובין אם לא.

על ידי שילוב הכוח של וורדפרס עם תוסף Elementor Page Builder

תוכלו ליצור אתר שנראה נהדר וכולל את כל התכונות הדרושות לכם מבלי שתצטרכו לשכור ספק שירותים לבניית האתר מאפס. ניתן גם ליצור אתרים מבלי לכתוב קוד יחיד על ידי שילוב של וורדפרס ומבלי להזמין מפתח שירות. בקיצור, כל מי שרוצה שיהיה לו אתר קל לתחזוקה והתאמה אישית גבוהה צריך ללמוד כיצד לבנות אתר וורדפרס. זהו משאב נהדר למי שרוצה ללמוד עוד על בניית אתר מותאם אישית, ניהול ואופטימיזציה של כל התכונות של אתרי וורדפרס, כמו גם על יסודות בניית אתר ותחזוקתו. כעת, כשתדעו מעט על וורדפרס ואיך הוא בנוי, תוכלו לדעת ליצור אתר תוך דקות בעזרת תוסף Elementor Page Builder.

זהו ההדרכה האולטימטיבית למתחילים בוורדפרס המלמדת אותך כיצד לבנות אתר WordPress מקצועי בתהליך שלב אחר שלב

מאמר זה מיועד למי חדש ב- WordPress אך הוא משתמש קבוע שרוצה ללמוד כיצד להפעיל אתרי וורדפרס בצורה הטובה ביותר. הצעדים שאתה צריך לנקוט כדי ליצור אתר וורדפרס זהים בערך כמו בכל פרויקט, והדרכה מקיפה שלב אחר שלב תנחה אותך בתהליך ההפעלה של אתר וורדפרס, עם כל הכלים הדרושים כדי להגדיל את אֲתַר.

אם אתה בונה אתר וורדפרס מאפס

כדאי לך להתחיל את האתר שלך עם כלי בניית SiteGrounds. בעוד שקל להתקין ולהגדיר את וורדפרס, הכלים הדרושים לך בכדי להשלים את האתר שלך קלים יותר לשימוש. אין תוספים שאתה צריך כדי ליצור את אתר האינטרא-נט של וורדפרס שלך, כך שאתה יודע שזה הכלי המתאים עבורך.

עליך לאבטח את האחסון מצד שלישי

כדי להפעיל את אתר הוורדפרס שלך באינטרנט. אתה יכול לקנות שם דומיין ואחסון אתרים, לקנות ערכות נושא של וורדפרס שתוכננו מראש ולהתקין את וורדפרס כדי להקים את האתר שלך בתוך דקות. ישנן גם תוכניות אירוח ספציפיות של וורדפרס, שם חברת האחסון וורדפרס התקינה עבורכם ותוכלו לשקוע ישירות בלוח המחוונים של וורדפרס לצורך עבודה. לאחר שתעבור לספק אירוח, תוכל להעביר אותו לאחד מספקי האירוח האחרים.

עליך להתקין ערכת נושא של WordPress ולעשות התאמות אישיות לאיך שהאתר שלך נראה

כשאתה יוצר אתר בוורדפרס, אתה זקוק לנושא (המכונה גם תבנית) כדי לפרסם את הדפים שלך באינטרנט. אתה צריך את ערכות הנושא של WordPress שתתקין, ושם דומיין לאתר שלך, ספק אירוח וכמה התאמות אישיות כדי לבצע התאמה אישית של האתר.

דילוג לתוכן