כתיבת מאמרי קידום

במאמר זה, אני משתף 11 רעיונות לשיפור נראות הספר שלך עם קהל היעד שלך ולעזור לך למכור ספרים נוספים. המטרה של הבלוג של היום היא לתת לך דרכים יצירתיות לבלות את הזמן המוקצב לקידום תוכן. כדי לתת לך את הטיפים לשיווק ספרים שאני מציע כאן, ישנן דרכים רבות אחרות לקדם את הספרים שלך ולהגיע ליותר קוראים. השתמש בטיפים לקידום הבלוגים המפורטים במאמר כדי לא רק לקדם תוכן, אלא גם להגדיל את החשיפה ולהחזיר קהל גדול יותר לאתר שלך.

לדוגמא

תוכל לפרסם מאמר באתר פופולרי שמקבל תנועה רבה, או לתרום לפורום הדן בנושאים הקשורים לספרים. אתר או אתר אלקטרוני מציעים לסחור איתך או לסקור את ספרך בתמורה לכתיבת מאמרים עבורם. אתרים ובלוגים פופולריים בקרב קהל היעד שלך מציעים ראיונות ופוסטים אורחים.

בעת כתיבת טקסטים פרסומיים, יעיל הרבה יותר להתמקד ביתרונות והבטחות פשוטות שתוכלו להבין מיד. פריטי קידום מכירות יכולים גם לשמש ביטוח משנה יעיל אם לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ומחליט לקנות ממך.

זכור

אתה כותב למכור, לא לספר, אז כתוב באופן שהמוצר או השירות שלך יוסברו וגם אתה נאלץ ליצור איתך קשר. לדוגמא, כאשר אתה יוצר מודעה לשירות אחסון עצמי או מוצר לאחסון ביתי, עליך לכתוב אותה באופן שלא רק מסביר זאת, אלא גם מאלץ את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ליצור איתך קשר. לדוגמא, כדי ליצור פריט קידום מכירות באמצעות מערכת אחסון אישית או פיתרון אחסון מקוון, עליכם לכתוב אותו בצורה כזו שהוא לא רק מסביר ומכריח אתכם ליצור קשר, אלא גם מאלץ את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

אתה רוצה שפריט הקידום שלך יהיה אינפורמטיבי

כדי לחזק את אמינותך, אז תן למאמר שלך גוון אינפורמטיבי, לא משכנע. גופן הקידום שלך צריך להיות גם קל לקריאה וקל ללקוחות הפוטנציאליים שלך לקריאה, ואף קל יותר למי שקורא אותו. זה צריך להיות גם קל ומהנה עבורם, אבל לא יותר מדי כדי שלא יקראו אותו להנאתם.

אם נושא המאמר שלך רלוונטי לתקופה ארוכה, אל תהסס לפרסם אותו באופן קבוע. פתיחת בלוג יכולה לעזור לכתב העת שלך תמיד להכיל תוכן טרי לשתף עם העוקבים שלו ברשתות החברתיות, ולמשוך קוראים.

הקפד תמיד לכתוב כתבות אינפורמטיביות בטון התורם יותר להדרכה מאשר למכירות. שמור את המאמרים שלך בין 500 ל 1500 מילים, ואם אתה צריך לכתוב עוד, כתוב אותם בסדרות.

אם אינך סופר טבעי

יצירתי ומעניין, תוכל תמיד לפרסם אחד ולהגיש מאמרים שלך באופן מקוון. בעת כתיבת פריטי קידום מכירות ללקוח, הזן נושא ומילות מפתח הרלוונטיות לאתר שלך וכתוב מאמר קצר, אינפורמטיבי ומעניין. אתה יכול גם לעשות עבודה טובה על ידי כתיבת מאמר קידום מכירות עבור הלקוח שלך שהופך את עצמו למחבר בתיבה. אני כבר המחבר של Better Marketing וגם המייסד והעורך הראשי של Blogger Marketing.

הפרופיל שלך עשוי להכיל קישורים לאתר שלך

אך מגזין Backwoods Home אינו מקבל מאמרים המכילים קישורים הקשורים להקשר או דומים לפרסום. באשר לתוסף שלך, זכור לכלול את כותרת הספר שאתה כותב או כותב, את שם הכותב ואת תאריך המאמר. לאחר שפרסמת את המאמר שלך, תצטרך לעבוד קשה כדי לקדם אותו לפני שהוא יקבל את החשיפה המקסימלית. הם מהווים הזדמנות פרסומית למדיה שהיא הסיבה היחידה לפרסם רק במדיה. לא משנה כמה דחוף ההזמנה, אנו יכולים לעזור לך לכתוב תוכן איכותי לפרסום המוצר שלך ולכתוב מאמרים שיווקיים שלך מבלי להוריד את הסטנדרטים הנדרשים לעבודתך. בקר אותנו עוד היום וקנה את מאמר השיווק האיכותי שלנו, שנכתב עם סוג המאמרים הטוב ביותר המשמש לשיווק. בעזרת צוות הכותבים המקצועי והכותבים של מאמרים באיכות גבוהה תוכלו לעמוד בכל אתגרים המנסים ליצור מאמרים טובים המשמשים בשיווק ולא תתמודדו עם אתגרים בכתיבת מאמרים אלה.

אם אתה זקוק למספר מסוים של מאמרים באופן קבוע

אתה יכול לכתוב הזמנת כתיבה בדף הכתיבה שלנו. אתה יכול לחפש מחברים באתרים בחינם כמו Upwork, ואנחנו מפיצים את המאמרים שלנו בכל רחבי העולם, כמו גם באתרי כתיבה אחרים. בקיצור, כתיבת מאמרים שיווקיים לאתר או לבלוג שלך דורשת הרבה זמן, מאמץ ומאמץ מצדך. כדי להבטיח שקוראיך ימצאו ויצרכו את התוכן שלך, עליך להשקיע מאמצים רבים ביצירת תוכן בקידום הבלוג שלך כפי שאתה מכניס. זו הדרך היעילה ביותר להבטיח שקוראים ימצאו את דרכם לאתר בעת פרסום הודעה. בלוג חדש.

דילוג לתוכן