כתיבת תוכן שיווקי

בסרטון של היום אנו לומדים כיצד לעשות זאת עם כותבים לשיווק תוכן (המכונה לפעמים "כותבי שיווק דיגיטלי"). כתיבת תוכן לקידום אתרים אמין או תוכן נציג – כתיבת עסק וכתיבת עותקים משכנעים של SUPER הם אחד החיים הטובים ביותר – פריצה של "שיווק באמצעות תוכן" שם. בסרטון זה תלמדו לכתוב תכנים על בסיס טיפים מהקופירייטרים המובילים בעולם וללמוד מה הם עושים.

מדריך זה מכיל טיפים כיצד לנתח תנועה ומילות מפתח פוטנציאליות

לפתח רעיונות לתוכן ולייעל מאמרים. זכור, אם ברצונך להתחיל את אסטרטגיית שיווק התוכן שלך עוד היום, תוכל לקבל עותק של קופירייטר בחינם מאתר המכון SmartBlogger Marketing Marketing Content. אני ממליץ לקרוא את כל הפוסטים שלהם ולקלוט אותם, אבל בינתיים אשמח אם תקרא את הספר שלי. מידע נוסף בנושא זה ניתן למצוא בבלוג שלי, המתמקד בייעוץ שיווקי תוכן.

מאמר שנכתב לצורך שיווק יכול להיות בכל צורה שהיא, אך בתור מפרסם עליכם לשקול בכמה ערוצי שיווק שונים תוכלו להשתמש, להקדיש מחדש ולהשתמש בהם. כיצד ליצור תוכן לשיווק תוכן וכיצד להשתמש בתוכן שלך בשוק המקוון וברשתות החברתיות.

כדי באמת למסמר את קמפיין השיווק שלך עם תוכן, עליך להזמין כותב תוכן שיש לו ניסיון בסוגים שונים של תוכן ויכול להתמקד יותר במסר שלך מאשר רק תבניות למידה. התמחות בכתיבת תוכן כוללת מגוון סגנונות כתיבה, כך שהמחבר שלך יודע מה יעסיק הכי טוב את קהל היעד שלך ויקדם בהצלחה את המוצרים והשירותים שלך. מוטלת עליכם המשימה לכתוב את מה שאתם מספרים, ויש הרבה סוגים שונים של תוכן, כמו מאמרים, פוסטים בבלוג, סרטונים, פודקאסטים ועוד.

ההנחה היא שמיקור חוץ זה לצדדים שלישיים כגון מערכות ניהול תוכן (CMS) או מנהל תוכן מנוהל (MMC). זה מאפשר למשווקים דיגיטליים ליצור תוכן אחד בכל פעם, ולא בבת אחת, כמו בשיווק מסורתי.

המטרה

היא ליצור מידע בעל ערך לקהל היעד שלך, אך זכור שכל מה שאתה יוצר באסטרטגיית שיווק התוכן שלך, כמו מאמצי השיווק שלך בתקשורת, הוא שיקוף של העסק שלך. זהו מפת דרכים המספרת לכם במה תשתמשו בסופו של דבר בכדי למשוך, לתחזק ולהמיר את הקוראים, הצופים או הלקוחות. זה מכלול הצעדים שאתה נוקט כדי לחקור, לעבוד, ליצור ולקדם את מה שאתה כותב. איך אתה עושה זאת תלוי בך, לא משווק התוכן או כל צד שלישי אחר.

כתיבת תוכן יכולה לנוע בין פוסט בבלוג טיפוסי לאתר, אך כמובן שכל מחברי התוכן מתמחים בכתיבת תוכן. כותבי תוכן מבלים זמן בעריכת טקסטים ברשת בנושאים המספקים את המידע שקהל היעד שלך זקוק לו.

כתיבת תוכן יכולה להתמקד גם בהסברה למבקרים ובהגברת המודעות למותג

אך זוהי דרך יעילה הרבה יותר למכור את המוצר שלך מאשר העתקה במרחב הפרסום המסורתי. הבנת הקהל שלך ויצירת אישיות קונה הן שתי דרכים יעילות לפתח אסטרטגיה שיווקית של תוכן. אתה יכול לפנות לקהל נישה אם יש לך אסטרטגיה מחושבת למצוא את התוכן המתאים לצרכים ולצרכים הספציפיים שלך.

כותבי תוכן צריכים לאחוז היטב ב- SEO

כדי להבטיח שאנשים באמת ימצאו ויקראו את התוכן שלך. אם מוטלת עליכם המשימה לכתוב תוכן שיווקי, אני מקווה שזה יעזור לכם לכתוב אותם בפעם הבאה. אני מקווה שהתובנות שקיבלת מכתיבת העותק השיווקי שלך עזרו לך להבין כיצד שיווק יכול להגיע לקהל שלך ולאנשים שאתה עומד לבקש לעבוד איתם.

אם אתה זקוק לעזרה קטנה באזור כתיבת התוכן, אתה יכול להסתכל על התוכן – סוכנויות כתיבה. חברות כתיבה מסוימות מציעות גם מנויים לפרסום בבלוג, שם הן עושות עבורך במשרה מלאה של כתיבת תכנים עבור חלק קטן מהעלות של עבודת כתיבה רגילה.

תוכלו בקלות להבריח את כישורי הכתיבה שלכם ולגשת לשיווק תוכן בקלות רבה בתקציב מוגבל. אתה יכול להתחיל להיות סופר טוב יותר, ללמוד כיצד למצוא אורחים, להציע הזדמנויות לפרסום ולהתחיל בעבודה.

דרך נוספת לעשות שיווק באמצעות תוכן

היא להקדיש מחדש את מה שכבר יש לך. אם אתה לא רוצה לכתוב הרבה, דרך אחרת לעזור לך להיכנס לתוכן שיווקי פירושה פשוט להוסיף תוכן למדיות אחרות. ישנן דרכים רבות שתוכל לעשות זאת אם יש לך מעט כסף ואתה יכול לכתוב רע.

אם תעסיק כותב שיווק

הם אולי יודעים לכתוב עותקי מכירה, אך הם לא יאלצו את הקוראים לגלול למטה בבלוג. אם אתה רוצה לעשות שיווק תוכן משלך, הדרך הקלה ביותר להתחיל היא להתחיל לכתוב בלוגים. פוסטים בבלוג הם מקום נהדר להתחיל בשיווק תוכן מכיוון שיש להם ללא ספק מחסום הכניסה הנמוך ביותר. סופר תוכן טוב כל כך מוכשר שהוא יכול לכתוב עשרות פוסטים לבלוג שלך בלי להזכיר אפילו את המותג שלך, ועדיין מצליח למשוך ולהמיר לקוחות פוטנציאליים.

דילוג לתוכן